maandag 23 december 2013

Een kerstkaart voor oma

Hallo lieve knutseldinnen, eerst iedereen weer heel erg bedankt voor alle reacties.
Ik lees ze nog altijd met veel plezier, zit altijd te gluren of er al weer meer reacties bij gekomen zijn, zo fijn vind ik dat.
Dan nu mijn kaart, ik vond het een lief plaatje, dat meisje met een kerstkaart en hulsttakken in haar handjes. Ik dacht die gaat vast naar haar oma. Sentimenteel hé, hihi maar ik dacht het echt hoor. Onderkaart net als het hoekje en labeltje van wit linnen. Designpapier uit een glitterpapierbloc. Een mooi wit kantje uit een hobbywinkel. Het frame en de schaatsen van wit glanspapier, plus wat restjes om de schaatsen mee af te maken. Groen takjes met een klein toefje bloemetjes. Mini strikje aan het kl labeltje van wit organza. Hoek van MB,frame en schaatsen van MD, en het labeltje van Spellbinders. Sieradenkoord door de schaatsen en nog wat plakparels om de boel op te vrolijken.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroet Wilma

 
Met deze kaart doe ik graag mee bij:
 
 

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Ja hoor dat meisje gaat vast naar haar Oma, niks mis mee met die gedachte!!!
    Het kaartje is super lief!!!!! én mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattige kerstkaart. Ze gaat vast naar haar oma.. nog ff wat voor de kerstdagen brengen.
    Ik heb het één en ander gemist... Prachtige creaties! Heerlijk hè om met nieuwe malletjes te werken? Of we niks hebben...;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb je mooi gemaakt, zo vrolijk met die kleurtjes !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje, mooi plaatje en leuk gecombineerd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wilma alles past zo mooi bij elkaar,en ik kijk ook altijd of er al mensen reageren want daar doe je het toch voor he'.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart. Mooie kleuren ook.
    Ik wens je alvast een fijne dagen en een gelukkig, gezond en creatief 2014.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Een erg leuke kaart heb je gemaakt, leukm met bhet papier erbij. De schaatsen zijn akltijd mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi kerstkaartje Wilma, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Een heel lief kaartje,met mooie kleuren.
    Ook de schaatsen passen er mooi bij.

    Hele fijne kerstdagen gewenst.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,

    Wat een enig kaartje, heel leuk zo met die schaatsen erbij

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief winterkaartje heb je gemaakt Wilma, erg mooi hoor!
    Gezellig dat je meedoet met de wedstrijd van Creashop Duymelot en ik wens je succes!

    Creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest