zaterdag 7 december 2013

Kersttag

Hallo lieve mensen,
Ik wil weer een nieuwtje vertellen. Ik heb weer gewonnen Joepie de Poepie. Bij N.K.U. met mijn blauwe tulpen sketch kaart. Super hé, ik ben toch zo’n bofkont.

Dan wil ik ook nog even mijn nieuwe volger Aya welkom heten. Leuk meid hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Dan nu mijn kaart. Deze tag heb ik gemaakt met veel plezier als gast DT-er voor het Een hoop inspiratie challengeblog, omdat ik daar in het zonnetje was gezet. Ik had vorig jaar een kaart gekregen met kerst van Mar knutsel. Ik was aan het kijken in de kaartenbak van gekregen zelfgemaakte kaarten, en zag dat haar prachtige kaart flink beschadigd was door mijn eigen schuld. Vond het zo vreselijk zonde dat ik gered heb wat er te redden viel. Door alles te proberen er zonder nog meer schade er af te halen, beschadigde ik nog meer pffff.
Het plaatje was een beetje beschadigd maar daar heb ik takjes overheen kunnen plakken zodat je het niet ziet. De bloemetjes het labeltje en het strikje met kerstklokjes heb ik ook nog kunnen redden. Het papier is niet hetzelfde als wat zij er voor gebruikt had, dit is het vintage kerstbloc van MD. Het kant en de takjes heb ik ook vervangen voor andere. Wat parelpen rood op de takjes gedaan en een paar crèmekleurige Zeeuwse knopjes.
De tag is dus een beetje van Marian en een beetje van mezelf, hihihi.
Ik hoop dat je het me vergeeft, Marian !!!!

Lieve knutselgroetjes, Wilma


Met deze tag wil ik graag meedoen bij:

http://crealing.blogspot.nl/  (vintage kerst)
http://dianagobert.blogspot.nl/  #17 (kerstlabelkaart)


30 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi geworden!
    En nog gefeliciteerd en je kaartje was ook prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, Wat een leuke tag. Heel mooi gemaakt en afgewerkt. Gefeliciteerd met je tulpenkaart. Altijd fijn om te winnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wil,
    Je vintage tag vind ik super mooi. Volgens mij win jij zoveel prijzen met je prachtige creaties dat ik denk dat je wel een beetje in de war bent. Je hebt namelijk met je trouwtaart gewonnen bij Just a Note en ik weet niet waar je met je tulpenkaart hebt gewonnen maar wil je er in ieder geval mee feliciteren.... Gezellig dat je ook weer meedoet met deze tag met de challenge bij Just a Note ;-)

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Wilma
    prachtige Tag ,leuk zo met dat kant en de besjes op de takjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tag Wilma en gefeliciteerd met je prijs,volgens mij is het bij EHI hi,hi,hi ja je raakt soms wel even in de war he met zoveel winnende kaarten/creaties.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd. die tulpenkaart was ook erg mooi. heb je bij NKU ook nog gewonnen met die tulpenkaart? in ieder geval....dit is ook weer schitterend gemaakt. mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ☺☺☺ van Bijnen is in de BONEN ☺☺☺, want met dat MOOIE tulpenkaartje heb je bij NKU gewonnen ☺☺☺. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd.
    Je hebt een hele MOOIE tag gemaakt of moet ik gerecycled zeggen.....heel MOOI van kleur Wilma.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tag is schitterend Wil!!!
    Gefeliciteerd met al je prijsjes. Als ik het zo hierboven lees, zijn het er meer dan je weet ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende Tag Wilma, mooie kleuren.
    Gefeliciteerd met je prijsjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry mensen, ik was wat betreft de prijsjes idd goed in de war, hihihi. Het was niet bij Just a Note, ook niet bij EHI. Het was bij NKU. Allemaal bedankt voor de tip dat het fout was. gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag Wilma, gefeliciteerd met je prijs, je kaart was idd erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent echt een bofkont, maar Wilma je creaties zijn zo mooi, daar kan toch niemand omheen, gefeliciteerd met je prijs bij de N.K.U.
    Je tag ziet er ook weer prachtig uit, dus wie weet komt er weer een prijsje aan.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs Wilma. En deze tag ziet er geweldig uit. Echt heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tag! Gefeliciteerd met je prijs, hartstikke leuk Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een supermooie tag!
    En proficiat met je prijs, geniet ervan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige en mooie tag! heerlijk die winterse kerstkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is niet zomaar een tag.
    Prachtig hoe je deze weer gemaakt hebt.
    Allerlei die leuke accentjes, zo mooi om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie tag en proficiat met je prijs je bent een echte bofkontgroetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende tag Wilma, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterende kersttag Wilma..... heerlijk vintage!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma,
    wat heb je weer mooie creaties gemaakt,
    door omstandigheden ben ik afgelopen week niet in blogland geweest
    dus heb best wel veel gemist van je cresties!
    Prachtig dat verlichte setje!
    mooi die kleurrijke kaart en prachtig de kersthanger!
    Deze kaart is helemaal mijn stijl, dat vintage vind ik altijd zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige tag heb je gemaakt. Mooi papier heb je er ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja,Ja, Frutsel dat lees ik maar weer eens, maar het is je vergeven.
    Hij is weer prachtig geworden.En dat vergeten waar je gewonnen heb
    komt vast door te weinig slaap, dan kan haast niet anders met zoveel
    creatie's en nu weer een prijs er bij, gefeliciteerd.

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met al je prijsjes!! En je tag ziet er prachtig uit!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke tag heb je gemaakt, en super dat je gewonnen hebt !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie tag!!! En hij is al in de prijzen gevallen lees ik! Wie weet komt er nog één bij. Bedankt voor je deelname aan de Crealing challenge!

    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een super leuk labeltje en gefeliciteerd met je prijsjes.
    gezellig dat je meedoet met de challenge van Justanote.
    groetjes van An ( JUSTANOTE )

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest