dinsdag 10 december 2013

Roze vintage verjaardagskaart

Eerst wil ik Hermien graag welkom heten op mijn blog. En dan wil ik iedereen nog bedanken voor alle lieve en spontane reacties.

Dan nu mijn kaart, het plaatje heb ik al heel lang, weet er het merk echt niet meer van. De tekstlabeltjes zijn van Noor Design, je kon ze gratis downloaden. Deze heb ik ingekleurd en op oud roze cardstock geplakt en uitgeknipt. De basiskaart is roze knutselkarton van A5 formaat dubbelgevouwen. Daarop, en op het crème cardstock frame van Joy designvintage papier van een klein 4-kant blokje. Voor de bloemen en takjes heb ik de restjes van al dit papier gebruikt.
Op de bloemen grote crème parels. Dan nog een kanten strik met een bedeltje, op de strik een zeeuwse knop. Op de cirkel van het frame nog een mooie swirl en twee roze hartjes. Langs de randen van de kaart nog een heel mooi Noor randje in crème. En dan nog wat roze plakparels. De kaart, de ondergrond van het frame en de bloemen zijn bewerkt met stempelinkt. Alle gebruikte mallen
zijn van Joy. Tot de volgende keer maar weer

Knutselgroet Wilma



Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:


Dan heb ik voor de borduurliefhebbers, het zelf gemaakte patroon van gisteren, Je kunt hem uitprinten op de grote die je zelf graag wil hebben. Het origineel is 13.5 x 13.5. Ik hoop dat het jullie lukken gaat.
 



 

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma en bedankt voor het borduur patroon,ik heb het opgeslagen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er schitterend uit, Wilma!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintagekaartje Wilma....mooi in die rose kleur en prachtige accentje erop gemaakt...
    leuk borduurpatroontje heb je gemaakt....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma, mooi plaatje en kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje! Ik heb de digi's ook, maar ik heb nog geen tijd gehad om er iets mee te doen. Jij hebt ze leuk gecombineerd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig Wilma, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma,hele mooie details heb je verwekt op je kaart.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Zeeuwse knop springt er voor mij natuurlijk meteen uit, wat een
    leuk detail op je te gekke mooie kaart !
    Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart in dat roze. die rand er om heen is ook prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaartj Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ik heb de tekstlabeltjes van Noor Design ook maar ik moet er nog mee aan de slag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een PRACHTIG roze kaartje is dit Wilma.....heel erg LEUK zo met al die bloempjes.
    Enneh.....je borduurpatroon heb ik opgeslagen met het MOOIE voorbeeld ernaast. Of ik er aan toe kom weet ik niet, maar bij deze toch heel ♥-elijk BEDANKT.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een allemachies mooi vintage kaartje Wilma en je hebt de labeltjes van Noor al in je bezit zie ik....prachtig! En je borduur patroon op je blog gezet, het is voor mij niet weggelegd, maar ik weet zeker dat je er bloggers heel blij mee maakt!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Wat ziet je kaartje er mooi uit, hele mooie kleuren, lief plaatje en de digi-tickets zijn leuk, ik heb ze ook ontvangen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt,
    mooi vintage plaatje en mooie afwerking!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje!! Wat leuk dat borduurpatroontje, ga ik zeker maken!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart ziet er schitterend uit Wilma, heerlijk romantisch en lekker zoet van kleur.
    Lief dat je je borduurpatroontje wilt delen, jammer dat ik (bijna) niet meer borduur ;-) .

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf wilma, wat een mooie kaart.!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beeldschone vintagekaart en prachtig dp met een mooie combi van de versiersels! Echt een toppertje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi.
    Een erg leuke vintage kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest