dinsdag 3 december 2013

Tag voor een motorrijder

Iedereen weer bedankt voor alle lieve berichtjes.
En dan wil ik ook nog even laten weten dat ik de Random met mijn kaart bij WLVC heb gewonnen, Helemaal te gek, en ik ben er natuurlijk weer superblij mee en ik heb nog wensen genoeg wat betreft de cadeaubon die ik hier mee gewonnen heb.

Dan nu mijn tag, De motor die hier op staat, heb ik gekozen voor de cadeaubon van mijn 1e prijs bij het ScrapCard Challenge Blog, 2 challenges terug, verder heb ik ook nog prachtige kerstbedeltjes gekozen. DT leden nog bedankt hiervoor.
Het model van de tag heb ik van een knutselvriendin gekregen. Geknipt uit grijs glanskarton, daarop patroonkarton van een A5 formaatblok. Daarop schuin een strook blauw jute uitgerafeld en op geplakt. De motor uitgestanst op zwart karton en met zilver embossingpoeder bewerkt. Het plaatje is heel oud en van Marij Rahder, was te groot en verkleind op de computer. Deze dame keurig op de motor gezet. De twee hoeken gestanst en opgeplakt. Recht boven een label ui een grote patroonblok. Een hartje er op van hetzelfde knipvel, en een Joy stempel. Bovenaan een ophangkoord met een bedeltje van een tijgertand en een strikje van hetzelfde koordje. Nog wat grijze pareltjes om het geheel wat op te fleuren.

Lieve knutselgroetjes, Wilma

 
Met deze Tag wil ik graag meedoen bij:
 

25 opmerkingen:

  1. ook deze is weer super mooi geworden!!!!
    Maar ik ben nóg niet bijgekomen van je prachtige kersttafreel!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, wat een leuke tag heb je gemaakt. Ik vind het zo leuk dat je bedacht hebt om de dame te verkleinen zodat ze op de moter past. Deze plaatjes heb ik ook nog en ik vind het een heel leuk idee, dank je, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je randomprijs Wilma, super en wat heb je een superleuke tag gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supergave tag!
    Gefeliciteerd met je prijs. Koop er maar wat leuks voor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige tag Wilma. Je hebt een hele mooie prijs uitgekozen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Tag Wilma en de dame op de motor vind ik ook een heel leuk idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Val jij even lekker in de prijzen, ik vind je tag met motorfiets en dame super, lekker stoer en..ik was al volger hoor daar ligt het niet aan, nu zag ik je berichtje meteen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prijs hè Wilma, bofferd!! ....super leuk voor je....En wat leuk dat je laat zien wat je voor je Kado bon hebt gekocht die je had gewonnen bij Scr@p-Cards.
    En je hebt er meteen een mooie label van gemaakt en de motor is wel stoer geworden zeg met de embossing poeder!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Wilma
    wat een mooie Tag heb je gemaakt. en ook nog gefeliciteerd met je prijs.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stoere tag heb je gemaakt Wilma.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke tag voor een fanatieke motorrijder....leuke dame op die motor......
    Gefeliciteerd met je prijsje bij WLVC....heel leuk voor je

    Groetjes Rosina....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je tag mooi zeg, wowww, en gefeliciteerd dat je gewonnen hebt !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tag heb je geknutseld Wilma, proficiat met je gewonnen prijs....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooi tag is het geworden, knap dat je dit iedere keer weer verzint. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Wilma heel creatief gemaakt.Gefeliciteerd met je prijs.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super toch, dat je hebt gewonnen, wordt weer leuke dingen uitkiezen ;-).
    Je tag is leuk geworden, lekker stoer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi deze leuke tag profisiat met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke mannen tag,wat is die mal van de moter toch leuk.
    En weer gefeliciteerd,volgens mij kom je lekker in je spullen er is van de zomer veel te stansen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent ook heerlijk bezig geweest. Ik geniet van je werkstukken die allemaal even mooi zijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij bent nogal in de prijzen gevallen, maar eigenlijk vershiet ik daar niet van, je creaties zijn altijd zo wonderschoon.
    Ook deze tag vind ik weer geweldig mooi gemaakt. Een apart modelletje dat er zo prachtig uitziet.
    Gaaf gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je prijsje en je tag ziet er super uit!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met al je gewonnen prijsjes Wilma.kan ook haast niet anders want je maakt zulke schitterende dingen!! Deze tag zal superrrrrr in de smaak vallen, dat kan ook niet missen hihihi!
    Fijn dat je zo veel afleiding in je heerlijke hobby kunt vinden Wilma.....was maar een grapje van me hoor want ik doe overal zo lang over maar lig ook stukken eerder in bed dan jij dus mijn dagen zijn niet zo lang!!

    xx Irene..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Wat een stoere tag heb je gemaakt ziet er heel cool uit. En geniet van je leuke prijsjes.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie! en van harte met je prijsjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest