maandag 9 december 2013

Tweekleurig engeltje

Hallo freubelaars,
Als eerste weer iedereen dank voor de lieve reacties.
Op deze kaart ben ik best wel trots. Ik heb het prikborduurpatroon n.l zelf ontworpen, lag al een tijdje in mijn la bij de borduurpatroontjes. Ik vond het nu een goede timing om het te gaan gebruiken voor deze kaart. Het geborduurde label is van een bestaand patroon maar ik weet niet meer waar het vandaan komt. Het plaatje is van Nellie;s choice waar ik toch wel helemaal gek van ben. Dat heb ik gestanst met een Spellbindersmal. Het papier waar op geborduurd is, is van de hobbymarkt bij ons uit het dorp. Het donkerbruin is van Papicolor, en de wit linnen basiskaart is van Folieart. De kaart is geborduurd met Sulky 2133 en 7011, en Mettler 9927. Verder heb ik het label vastgemaakt met Bindtouw, daartussen ook nog een decoratiekwastje bevestigt.Tenslotte afgewerkt met
licht en donkerbruine plakpareltjes.

Lieve knutselgroetjes Wilma

 
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
 
 http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/ #21 (gebruik 2 kleuren)
 
 
 

27 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Knap hoor dat jij je eigen borduurpatroon hebt ontworpen.
    je kaart is prachtig geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en het is inderdaad een heel mooi borduurpatroon. Liefs Sabine ps weet niet of je dit challengeblog kent? http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ misschien kan je hem daar ook nog naar linken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt, dat borduurwerk is wel zo prachtig, goed dat je dat zelf hebt ontworpen zeg! Dan het plaatje in combinatie met de kleuren is gewoon geweldig en met de mooie tag is het helemaal af, schitterend gemaakt!
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wilma, wat goed van je dat jezelf het prikpatroon ontworpen hebt, toppie hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap om zelf het patroon te ontwerpen, Wilma.
    mooie kleuren.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk geweldig Wilma!!
    Ik bewonder je werk echt.

    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat heb je mooi gedaan Wilma....en dan zelf een borduurpatroon gemaakt...supers gedaan hoor...leuk dat engeltje en de kleurtjes zijn ook geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Knap hoor, dat jij je eigen borduurpatroon hebt ontworpen. Heel lief, dat engeltje..
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    'Wat een leuke kaart, mooi borduurpatroon en het plaatje past er super in..MOOI..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma

    Wauw wat een super mooie kaart is dit weer en prachtig geborduurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat er wel mensen zijn die je ontwerp graag willen hebben Wilma! Het is wel een hele bewerkelijke, maar zo prachtiggggggg!!!!
    Het is weer een superdesuup kaartje!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In borduren ben jij ook al zo goed.
    Wat een crea Bea.
    Ik vind het een geweldige kaart in deze mooie bruine tinten.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Wat een mooie kaart. Prachtig geborduurd en mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi borduurpatroon heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend borduurwerk op dit mooie kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww wat een prachtige kaart Wilma. bedankt ook voor het meedoen met de challenge bij E.H.I borduurkaartenblog!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig geborduurde kaart heb je gemaakt Wilma, echt super.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohhh Wilma. Wat een supermooie schattige kaart. Heel leuk gemaakt met dit patroon. Lief plaatje.brdankt voor het meedoen met de uitdaging bij EHI borduurkaartenblog blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige ton-sur-ton kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat is die schitterend je kaart Wilma, ik vind hem helemaal supermooi. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cudna, cudna i jeszcze raz cudna karteczka :))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goh Wilma wat goed van je dat je dit súpermooie borduurpatroon zelf hebt ontworpen, ik vind het prachtig en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt, wauw....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Complimenten hoor voor het prachtige borduurpatroon, hij is fantastisch.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je dat zelf ontworpen hebt, heel erg mooi hoor!
    En leuk ook dat je meedoet bij EHI !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow...ik zit hier met verbazing naar te kijken. wat is dit mooi gemaakt. prachtig hoe je dat geborduurd hebt, ook de combinatie van kleur garen.
    schitterend geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi! Wat een mooi patroontje, dank je voor het delen.
    je maakt erg mooie creaties en ik kom graag terug.Ik ben dan ook maar meteen je volger geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest