vrijdag 20 december 2013

van Harte

Hallo lieve blogdinnen,
Eerst wil ik Ans graag welkom heten op mijn blog. Altijd leuk nog een volger er bij. Meer kijkplezier en weer nieuwe inspiratie.
Dan wil ik natuurlijk ook weer iedereen bedanken voor jullie reacties.

Vandaag weer een kaart met 2 nieuwe mallen, die gisteren bij mij met de post zijn gearriveerd. De Go Kreate frilly 6, en een ronde mal van Joy. Hiervan heb ik ook nog takjes en vlindertjes gestanst. Van MD een grote tak en de Hedera hoekjes. Van Spellbinders het labeltje, en van Leabilities de bloem en de bladeren. Het plaatje is van Studio Light. Onderkaart is grijs, designpapier is lichtgrijs, Kantje en meeldraadjes beige. Lintje en strikje lichtgrijs. Ronde mal, vlindertjes en een gedeelte van de bloem roze. Hoekjes en onderste gedeelte van de bloem roze/ rood. Klein hartje op labeltje hardroze met glitter. Takjes en bladeren groen. Zilveren Cameo bedel roze. Grote beige plakparels, en kleine grijze plakpareltjes. Op de bloem nog wat glitter. Designpapier bewerkt met mosgroene stempelinkt, de onderdelen met donker roze. Ik ben weer benieuwd wat jullie er weer van vinden.

Lieve groetjes Wilma

 
Met deze kaart doe ik graag mee bij:
 
 
 

24 opmerkingen:

  1. Wauw je kaart is weer een beauty Wilma, prachtige details.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer geweldig, en die bloem is prachtig met die verschillende kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt mooi zijn je nieuwe mallen. Leuke kleuren heb je gebruikt ze komen heel goed uit. De takjes groen lijken we echt.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt!!!De kleurencombi is schitterend!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een mooie mal Wilma, leuke kleuren gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi weer zeg. Ik vind je bloem ook heel mooi geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje ziet er prachtig uit Wilma,
    heel mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma, leuke kleuren heb je ook gebruikt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is super Wilma, mooie takjes en bladeren en plaatje er op! en wat heb je jezelf verwend met mooie mallen!! veel plezier er mee.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart ziet er weer prachtig uit. Mooi is die mal van Go-Kreate he.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaart model Wilma, de kleuren passen ook mooi elkaar, kortom prachtig kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mallen en schitterende kaart Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Wilma, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Wilma. Heb we weer wat kaarten gemist. Je gaat als een speer. Ook je vorige kaarten zijn prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Wilma. Ik vind het model ook super. Leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma! Heel erg mooie details. Gezellig dat je mee doet aan de challenge bij Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart en bedankt voor je bijdrage bij scrapplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige mooie kaart is dit ook de bling bling vind ik erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart en je afbeelding is super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart en wat een mooie bladeren zitten erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige kaart, en een hele mooie mal is dat !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest