zondag 22 december 2013

Winter in het groen

Hallo blogdinnetjes,  eerst wil ik iedereen weer bedanken voor alle reacties.

Dan wil ik ook D.Holster welkom heten op mijn blog. Ik weet jammer genoeg geen voornaam want ik kan niet op je blog komen.

Dan wil ik ook even vermelden dat ik bij de challenge van NKU 2e ben geworden. Is toch weer het kersje op de taart, HIHIHI. Ik ben er natuurlijk weer super blij mee.

Vandaag weer een sketchkaart. Basiskaart is wit glanskarton. Designpapier is van Dovecraft, Daar heb ik de r. onderhoek van op gekruld en een groen Joy hoekje onder geplakt, daarop een klein sterretje wat uit een grote MB ster overblijft. De grote wit linnen mal is van MD. De wit glanskarton mal is van Joy. Het plaatje is van Mattie MD, ik heb deze uit een rechthoek gestanst met een Nellie Snellen mal. Donkergroen papier er onder geplakt en er omheen uitgeknipt. Het labeltje heb ik om een MB malletje heen getekend en uitgeknipt, anders paste de tekst er niet op, en ik wilde perse die vorm. Dit ook weer op donkergroen geplakt en er omheen geknipt. De stempel is van MD.In 3 kleuren sterren geponst en op elkaar geplakt van groot naar klein. Nog wat plakparels er op en de kaart is picobello. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Knutselgroetjes Wilma
 
 

Met deze kaart doe ik graag mee bij:
 
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/  #7 (wintercreatie d.m.v. sketch)
 
 
 

26 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Nu ben ik er eens snel bij,zat achter de computer en zag hem binnen komen en dacht direct reageren. De kaart is weer erg mooi, je kan er geen genoeg van krijgen zeker nou ik even geen kerstkaarten meer ben aan iets anders begonnen, zo gauw het klaar is post ik het op mijn blog.
    Fijne dagen
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Helemaal super...Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Proficiat met je tweede plaats bij NKU, daar word je blij van!!!
    Ook deze kaart is weer super leuk!!!
    Fijne zondag verder,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het witte vierkant is een supermooie blikvanger op deze kaart!
    Prachtig Wilma!
    Fijne Kerstdagen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je tweede plaats bij NKU Wilma....leuk is dat hé...
    Dit kaartje is ook weer heel erg mooi gemaakt...prachtige stansjes heb je gebruikt en ook dat omgekrulde hoekje is super leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je hier gemaakt !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart en zo mooie frame!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je tweede plaats bij het nku dit is ook weer een heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Gefeliciteerd met jouw tweede plaats bij het NKU.
    En dit kaartje is weer een juweeltje, erg mooi.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk dat opgekrulde hoekje waar dan weer die stans uit piept, het is een beauty Wilma, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi holi Wilma,
    wat een prachtige kaart zo nostalgisch!
    Ook je kaart hieronder vind ik weer erg mooi zo mooi die kleuren combie!
    Wilma, ik wil jou en je familie hele fijne dagen toewensen!
    Warme groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje, en ook een leuk hoekje zeg. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wat een mooie nostalgische kaart heb je weer gemaakt geweldig zeg.
    Wil je fijne feestdagen toewensen.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je 2e plekje Wilma en dit is ook weer zo'n beeldige kaart. Dat omgekrulde hoekje en daar die cornerdie, prachtig!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wilma voor het knutsel en kadootjes blog, ik heb ook gister ingestuurd, de jouwe is n.a.v. de sketch ook bijzonder mooi geworden, en dezelfde vierkante mal als mij gebruikt dat is toch toevallig hè! mooi winters kaartje hoor!
    Jij ook met je man , kinderen en kleinkinderen fijne feestdagen en de allerbeste wensen voor het Nieuwe jaar en veel goede gezondheid!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt volgens de schets van Gerjanne! Prachtige combi mal met het plaatje. Ook leuk bedacht van jou . Gefeliciteerd met je tweede plaats. IK vond die kaart ook erg mooi.Groeten Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma ik heb je vraag doorgemaild!! Xxx angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw een mooie kaart zeg, ik wens jou en je familie een hele fijne kerst!! en een supergezond 2014
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wilma,

    wat een geweldig mooi winterkaartje, prachtig!
    Gezellig dat je meedoet met de wedstrijd van Creashop Duymelot en ik wens je succes!

    Creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Wilma.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi winters kaartje heb je gemaakt volgens de schets van GerJanne Wilma, ook een beetje nostaligsch zo. Leuk dat je mee doet met de challenge van knutsels&kadootjes. Groetjes Ingrid Reyners-dt lid knutsels en kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma, wat een prachtige, sfeervolle kaart heb je gemaakt. Ook de kleuren spreken me aan. Het is erg leuk om een kaart te zien die n.a.v. mijn sketch is gemaakt. Hij is heel herkenbaar! Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest