maandag 16 december 2013

Zacht en pluizig

Hallo lieve knutseldames,

Ik wil iedereen weer bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige post. Deze keer een wintersneeuw kerstkaart. Lichtblauwe onder kaart en strookjes. Geruit papier van Avec, net als de pepitastrook en het stukje l.boven. Het lichte blauwe strookje onder het kantje ook. Het gebloemde stukje onder is een stukje rest papier. Het frame is van Joy op wit cardstock net als de swirls in de bloementoef. Labeltje van MD. Een heel mooi kantstrookje van de markt.
Drie blauwe designbloemensteentjs van Zeeman. Van l.blauworganza een strikje met daarop een klein kanten strikje, wat met ik een zilver sterretje met kl. brad heb vastgezet. In de bloementoef zitten ijstakjes verwerkt van een kersttak uit het tuincentrum. Op 2 bloemetjes in de toef een plakparel en bewerkt met blauwe stempelinkt. Het plaatje van het meisje in de sneeuw is dacht ik van MD, weet het niet zeker meer. Nog een stempel op het label en in de r. bovenhoek. Label en swirls bewerkt met l.blauwe stempelinkt. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroet Wilma.


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/  #21 (gebruik 2 kleuren)
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. dit is net als je vorige kaarten weer een heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer, echt winters.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Wilma, mooie kleurencombinatie vind ik.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje, Wilma.

    Liefs,Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer gezellig uit Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren, geweldige kaart !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart Wilma en alweer in zulke prachtige kleuren, ik vind dat zo mooi.
    Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart weer Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een schitterende kaart geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt hele mooie kleuren gebruikt zo bij elkaar
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Dit is ook al weer zo'n leukerd. mooie combi van kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig winters kaartje Wilma....hele mooie kleurtjes

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebt genomen en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje en wat een schitterende kleur blauw! Ik vind hem erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het weer een hele leuke kaart, lekkere frisse kleuren en een leuke bloemenpracht. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, een hele mooie kleurencombinatie en de bloemen, zo mooi!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi

    Wat een super leuke vrolijke kerstkaart .
    Erg leuk in deze kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart en de kaart hieronder vind ik ook helemaal super.
    Die had ik nog gemist.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Frutseltje, wat weer een pracht kaart en wat een mooie kleur.
    Ben je klaar met je kerstkaarten, of moeten er nog gemaakt worden
    ik ben bijna klaar kan geen kerstkaart meer zien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart in schitterende kleuren Wilma!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart. En wat een mooi kleur heb je gebruikt.
    En je bij passende bloemen toef. Ik vind hem heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Duymelot maandwedstrijd! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest