woensdag 22 januari 2014

Biker King, en heel veel leuke post

Hallo allemaal weer. 
Graag wil ik een nieuwe volger een warm welkom heten, Tonnie van harte welkom op mijn blog, misschien kan je nog wat inspiratie opdoen, en ik bij jou.

Dan wil ik nog graag weer iedereen bedanken voor alle leuke spontane berichtjes die jullie bij me achterlieten. Lees ze nog altijd met veel plezier.

Dan had ik vandaag ook nog heel veel leuke post. De Candy van Jolanda’s Scrap Boutique had ik gewonnen, en die kwam vandaag aan. Heel erg bedankt Jolanda, het was een super Candy. Zoveel malletjes papier knipvellen strassteentjes kantjes en ga zo maar door. Daar kan ik een hele tijd mee vooruit.

Verder kwam er nog de prijs van Hobbyshoppie die ik bij NKU  had gewonnen, leuke stempels.
Dan kwam er ook nog de prijs van Webshop Margo, omdat ik  ik op 6 december de eerste prijs bij NKU heb gewonnen, ik mocht zelf iets uit haar winkel kiezen. Nou dat zei ze niet tegen dovemansoren. Het werd de prachtige stempel Floral Flourishes Postcard van Joy, en nog 12 prachtige metalen vintage hoekornamentjes. Was vandaag dus een kadootjes dag waar ik echt wel van kan genieten, hi,hi.

Dan nu mijn kaart. Een mannenkaart. Deze kaart heb ik gemaakt op een rode onderkaart, met daar op designpapier van Crafts-Too. Het zwarte shirt heb ik eerst uitgetekend op gewoon papier en toen uitgetekend op het zwarte. Het lijkt net krokodillenleer en ik vond het wel stoer staan. En je gelooft het niet maar het is toch echt een behang staaltje. Die neem ik wel eens mee in een bouwmarkt, ik vraag het wel altijd netjes. Embleem op een restje rood designpapier. De motor en het kleine embleem bewerkt met goud embossingpoeder, net als de stempel. De ritssluiting is van een goudkleurige kerstkaart. Twee goudkleurige knopen van Avec met rood sieradenkoord geknoopt en opgelijmd. De mouwen, de zoom van het shirt, en de rits is met rood borduurgaren gestikt, met de hand natuurlijk. 
Nog wat gouden plakparels en ik heb weer een heerlijke stoere kaart. 
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroet Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:
http://duymelot.blogspot.nl/  (Jongens of mannenkaart)


30 opmerkingen:

  1. wat een bofkont ben jij profiat er mee heel mooi deze stoere mannenkaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd me al je prijzen!
    wateen gae kaart is dat geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij kan weer lekker aan de slag met al je nieuwe spulletjes. Geniet ervan Wilma.
    En je kaart ziet er superleuk uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen.
    Je mannen kaart is leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een leuke dag , dat je zo verwent wordt met de prijsjes die gewonnen hebt...Gefeliciteerd ermee hoor Wilma en veel plezier met al die freublespulletjes
    Wat een mooi stoer kaartje heb je gemaakt....die ristjes stans ik heel leuk zo...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Wilma
    wat bof jij toch.
    Je hebt een leuke jongens kaart gemaakt.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat heb jij leuke prijzen gewonnen!!!Proficiat.!!! Maar eerlijk is eerlijk ,jou kaarten zijn ook super mooi en je verdient ze allemaal met steeds weer prachtige creaties!
    Ook deze mannenkaart is weer heel erg mooi gedaan en écht stoer!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil wat een leuke kaart, deze is ook weer schitterend, proficiat met je prijsjes en maak er maar mooie kaarten mee.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat lijkt mij inderdaad als de postbode op deze manier langskomt. Gefeliciteerd hoor en geniet er lekker van. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart.
    Hi plezant zoveel post met zoveel prijsjes.
    Geniet ervan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat durf jij zeg met deze kleuren!!! ik heb ze niet eens in huis hihi. Het is weer een echte blikvanger, en je hebt het weer prachtig gedaan!! En je mag die postbode ook best bij mij langs sturen hoor! Nee hoor grapje geniet maar lekker van al je mooie prijzen!!!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met al je prijsjes. Ik kreeg vandaag ook mijn prijs binnen die ik gewonnen heb bij NKU.
    Een leuke stoere kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met je prijzen! wat geweldig!
    je kaart ziet ook er stoer uit. leuk met die rits!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart Wilma, veel plezier van je gewonnen prijs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma. Wat een leuke mannenkaart. Lekker bling, bling met de gouden rits Mooie materialen heb je gebruik.t. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Nou nou jou dag kan niet meer stuk met al die prijsjes die je vandaag met de post kreeg erg leuk voor jou kun je weer heerlijk aan de knutsel. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt een echte mannenkaart lekker stoer.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na de bleu monday van afgelopen maandag, is deze woensdag een lucky day voor jou. Heel veel plezier met je prijzen.
    Je kaartje is errug stoer geworden. Leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Keigaaf mannenkaartje Wilma en volgens mij voel jij je vandaag een beetje jarig met al die leuke post, geniet er maar heerlijk van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAt geweldig zeg, wat een stoere mannenkaart!! Heel mooi! En wat een leuke post heb jij gekregen, geniet er van! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stoere mannenkaart Wilma, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mannenkaartje heb je gemaakt Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma,
    Gefeliciteerd met je mooie prijs! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super gave kaart Wilma
    en heel veel plezier met je prachtige prijzen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    Super zeg! wat een stoere kaart en wat ben je lekker verwend met je mooie prijzen,Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je prijzen Wilma.
    Ook deze kaart is super stoer! Leuk gedaan hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke prijzen heb je gekregen zeg. Daar zou ik ook erg blij mee zijn. Ook dit kaartje is weer erg leuk geworden. Lekker stoer en met leuke mannelijke accenten. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk hoor dat je prijzen binnen zijn gekomen. Dat wordt genieten en ik ben benieuwd naar de kaarten die je er mee maakt.
    Je biker-kaart is superstoer en prachtig geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,

    Wat een leuke prijzen heb je ontvangen zeg super leuk.
    En wat een gave mannenkaart heb je gemaakt zo lekker stoer.

    Lieve gr,,,Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou jij kan voorlopig weer even vooruit met al je prijzen, leuk hoor.
    Deze kaart is ook weer gaaf zeg, die rits in dat shirt is helemaal geweldig weer prachtig gedaan.

    knuffelgroetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest