zondag 5 januari 2014

Dans alsof niemand toekijkt

Hallo allemaal dames,
Vandaag weer 2 volgertjes erbij. Graag wil ik Ingrid en Joyce een warm welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we elkaar heel vaak zullen bezoeken en vooral ook zullen inspireren.
En iedereen ook weer heel erg bedankt voor de lieve leuke reacties, die deze keer behoorlijk massaal zijn geweest voor mijn bloggie, vind ik helemaal super en ik heb ze dan ook met veel plezier gelezen.

Deze keer een apart kaartje vind ik zelf. Het plaatje, het label, en het gedicht binnen in de kaart heb ik van een bestaande kaart gerecycled. Ik vond het plaatje en het gedicht zo prachtig dat ik er ooit nog eens iemand blij mee wilde maken. De onderkaart is licht bruin gemêleerd, alsof er barsten in het papier zitten en komt van de hobbymarkt. Daarop gebroken wit cardstock.
Het designpapier komt uit Mijn Hobbykaart. Daarop een strook beige jute een beetje gerafeld. De bruine mal, de kleine beige hoekjes, en het donkerbruine
5 armige ornamentje zijn van MD. Het beige ovaal en de kleine donkerbruine swirls zijn van Joy . De bloem is kant en klaar gekocht, heb daar wel een MD bloemetje in geplakt van beige glanskarton. Het label (bestaande tekst van de gerecycelde kaart ) is van Avec, dit heb ik op een stukje restpapier geplakt,
en er een decoratiekwastje en roosjes bedeltje aan gemaakt. Bijna alles bewerkt met bruine stempelinkt. Dan nog wat plakparels er op. Tenslotte het vellum gedicht met lijmdots aan de binnenkant geplakt. Om de dots onzichtbaar te maken nog plakparels hier op gedaan.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma

 
Gedicht aan de linker binnenzijde van de Kaart
 
Label verborgen achter de foto
 
Met deze kaart doe ik graag mee bij:
http://www.cardsandscrap.nl/  #200 (een verborgen tekst)
http://wlvc.blogspot.nl/  #17 (alles mag, vintage)
 
 

27 opmerkingen:

  1. Woooow weer al zo'n prachtige kaart Wilma..leuk in die vintageatijl...super mooie stansjes en het kwastje aan die label is ook prachtig
    net als het gedicht.... heel mooi en die ga ik ook onthouden....

    groetjes en fijne zondag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtie vintage kaart en super mooi hoe je de tekst heb verborgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie van een kaart Wilma, een prachtig gedicht.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi kaartje in de bruine tint!
    ben helemaal weg van je gedichtje,
    ik heb em even opgeslagen, bedankt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma dit ziet er weer heel mooi uit en ook zo'n mooie details, schitterend !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, ik vind hem helemaal geweldig. Wat een mooi gedichtje ook. En dan dat kwastje....
    Lieve groetjes, Monique
    P.s. ik heb naast mijn challengeblog nu ook mijn eigen blog. Het liep door elkaar heen. Kom je gauw kijken?
    http://crealoetje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Wilma. Leuk labeltje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart en een prachtig gedicht
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi!!!! Altijd heel bijzonder om zo'n mooie tekst te verwerken op/in een kaart. Geweldig gedaan.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC aan de alles-mag-challenge en succes.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje!!!!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt, mooie kleuren en mallen en een prachtige tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi en zo,n mooi gedichtje super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Wilma en zo'n gedichtje geeft het net iets extra's!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en veel succes.
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Wilma. Mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan, een heel eigen stijl van vintage ook weer super!
    De tekst is echt prachtig en wat een leuk labeltje!!
    Bedankt weer voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart met een mooie tekst!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk kaartje Wilma, en ik vind de tekst ook helemaal geweldig. Dank je wel voor je warme welkom, ik kom zeker als ik tijd heb, een kijkje bij je nemen, en ik laat dan ook een reactie achter. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie tekst, en wat heb je er een mooie kaart bij gemaakt. ziet er schitterend uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie tekst op een hele mooie kaart Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor Wilma, wat een mooie tekst ook en dan die verborgen tekst erbij...super.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Wilma, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma
    Wohhh wat een super mooie kaart is dit weer
    erg leuk dat label zo ,en een prachtige tekst.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma, leuk gedicht ook!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge cards&scrap van deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaart en ook de tekst.
    mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart met verborgen tekst heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest