vrijdag 31 januari 2014

De rode schoentjes

Iedereen weer heel erg bedankt voor alle lieve spontane reacties op mijn vorige kaart. 
Gisteren zat ik in de top 3 bij Creaine, ik ben toch een gelukspoeperd hoor, toppie. Daar heb ik 3 digistamps mee gewonnen, super. 
En vandaag won ik met de random van Duymelot een cadeaubon, Ben ik een geluksvogeltje of niet ???

Deze kaart heb ik gemaakt met een voor mij gloednieuwe stempel die ik gekozen heb voor de prijs van NKU, ook het metalen hoekornamentje is daarvan. De embossingmal kwam van de Candy van Jolanda’s Scrapboutique en die wilde ik ook graag uitproberen. Papier wat ik gebruikte is bruine onderkaart, craftkarton, twee soorten designpapier van een vintageblokje, gemêleerd beige bruin papier, en bloedrood. Zowat alles bewerkt met bruin inkt. De stempel in gekleurd met Derwent potlood. 
Het idee komt van de foto die op de stempel verpakking staat, maar heb hier een eigen draai aan gegeven. Op het label staat een MD stempel die we zijn vergeten te fotograferen. Kan ook niet meer want ik heb de kaart als verrassing opgestuurd naar mijn favoriete blogcollega. Slim hè, hihihi.
Ik heb verder nog gebruikt: bloemen van Crealies. Postcard met roosstempel, ronde mal, label, vlinder, swirl van Joy.
De schoentjes ook gloedje nieuw van MD, verder hiervan, embossingmal, roosjes en takjes. Tenslotte nog een bruin kantje, bindtouw strikje aan het labeltje, goudkleurig metalen hoekornamentje, achter het label een stukje spinnewebgaas, houten vlindertjes, en plakparels. 
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Knutselgroet Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:


25 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende heb je gemaakt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Wilma ik kom je op alle blogs tegen bij de winnaars of in de top 3, maar dat is wel heel terecht met al je mooie creaties. Ik gun het je ten zeerste hoor.
    Ook deze kaart vind ik weer een juweeltje.
    Heel mooi van kleuren en zo knap samengesteld.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee wat een schitterende kaart, echt toppie,
    en gefeliciteerd met al je prijzen zeg ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Van harte gefeliciteerd met je prijzen en het is je echt gegund met zulke mooie kaarten, want dit is ook weer een juweeltje SUPER.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma van harte proficiat met je gewonnen prijsjes, dit is ook weer zo'n supermooie kaart, heel mooi met die rode schoentjes er op....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je prijsjes super leuk toch .
    Dit is ook weer een hele mooie kaart .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Wilma. Heel leuk met de rode roos en de rode schoentjes. Ze springen er echt uit. Heel gaaf. Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je weet al wat ik hiervan vind hè! Het is weer een topper!!! en ik pronk er mee, hihi. En ja we stonden gezellig met zijn tweetjes bij Duymelot op het bloggie hè....en ook Gefeliciteerd met je top 3 plekkie bij Creaine! Ik wens jullie weer een goede avond...en ik zeg jullie want jou mannetje kijkt lekker over je schouder mee, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer geweldig uit Wilma. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart is dit, mooi zo met de rode kleuren, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wilma, wat een plaatje weer...
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Jij bent echt -Lucky Wilma, alle prijzen rollen jouw kant uit..ook deze kaart is weer een bjoetie, ik vind de rode schoentjes er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Wat is je kaart weer prachtig, ik heb hem eerst groter gemaakt en toen maar eens goed gekeken wat je er allemaal weer op heb gemaakt en die rode kleur springt van de kaart.
    En ik had geen nieuwe mal hoor even geleend van mijn vriendin.

    Dikke knuffel tot zondag

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeeel erg mooi kaartje Wilma...wat een sjieke rode muiltjes....en ook de postcard is heel leuk en prachtig ingekleurd....Een schitterend geheel!!
    Ook nog gefeliciteerd met je prijsjes....heel leuk voor je!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha bofkont, proficiat met je welverdiende prijsjes en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijzen en ook dit is weer een echte topper!

    groetjes Hermien


    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog zo'n prachtige kaart Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met je top 3!
    dit kaartje heb je ook schitterend gemaakt. prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma. Gefeliciteerd met je behaalde resultaat. Altijd leuk in de top 3. Dit is ook een mooi kaart geworden. Wat prachtige details op de kaart. De roos in het rood is heel erg mooi. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Wilma, ja meisje je gaat lekker met al je gewonnen prijsje, super toch, een teken dat je prachtige creaties maakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bofkont met je prijzen! Maar super leuk! gefeliciteerd!
    Dit is ook weer een leuke kaart met de rode schoentjes.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart...Top! En super gefeliciteerd met je prijzen joh ,, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En alweer zo een toppertje van een kaart Wilma, wat is die prachtig, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart.
    Ik vind de stempel en die schoentjes erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest