donderdag 9 januari 2014

Een lief klein babietje


Hallo allemaal maar weer.
Als eerste wil ik Renate een heel warm welkom heten, zij is de nieuwste volger van mijn blog. Ik hoop dat je nog vaak bij me langs zult komen, en misschien nog leuke ideetjes op zal doen.
Dan wil ik natuurlijk iedereen die een reactie op mijn vorige post heeft gegeven weer heel hartelijk danken.

Heb ik ook nog een voor mij weer leuke mededeling……en dat is……Ik ben 3e geworden met mijn sneeuwman-kaart bij het Scr@p Cards Challenges Blog.
Is toch alweer een kersje op de taart en geeft mij de drijfveer om hier maar lekker mee door te gaan.

Dan nu mijn kaart, heerlijk zacht roze met een lief klein babytje er op.
Roze onderkaart met daarop een zacht roze glans papieren 4-kant.
Roze designpapier met een wit bolletje. Ovale grote mal van MD, het kleinere ovalen plaatje en labeltje van NS. Bloemetjes van Olba. De grote hoekswirl is van een gerecyclede kaart., helemaal met de hand uitgeknipt. Plaatje is al erg oud. Weet echt niet meer waar vandaan. Aan weerszijden een rose kantje, en in de rechter boven hoek een roze kanten strikje. Vlindertje komt uit een designblokje. Blaadjes van een Floral pons, Is een takje waarvan de blaadjes los van elkaar geknipt zijn. E.e.a. bewerkt met stempelinkt. Dan nog wat plakpareltjes. Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden. Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/  #73 (babyplaatje 3D of stempel)


33 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje en natuurlijk gefeliciteerd met je 3e plaats Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje...
    Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh...wat een schattige kaart!
    Jij ook gefeliciteerd met je plekje in de top-3.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Wat een schattig, rose kaartje is dit en gefeliciteerd met je plekje in de Top 3, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige rose kaart heb je gemaakt! En nog gefeliciteerd met je 3e plaats.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja zeg deze vind ik echt super mooi geworden . Leuk dat je mee doet bij Nadia's . Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend babykaartje Wilma, lekker rozig......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi, lief, zoet babykaartje Wilma. Geweldig. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En natuurlijk gefeliciteerd met je top 3 plek, goed hoor! Dat geeft je weer een boost energie, en je weet dat je goed bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je babykaart Wilma, gefeliciteerd met je top 3, maar je maakt ook zulke prachtige kaarten etc, terecht dat je in de top 3 staat.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia,s challenge
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi babykaartje Wilma en gefeliciteerd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig babykaartje Wilma....en ook nog gefeliciteerd met je ereplaatsje in de top 3....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Wat een lief babykaartje heb je gemaakt en leuk is de hoekswirl dat was denk ik wel even een karweitje om hem netjes uit te knippen. Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rozer kan niet Wilma, maar dat was de opdracht bij Just a Note hè! daar ben je heel goed in geslaagd in ieder geval. Schattig plaatje en een heel lief krtje! Gefeliciteerd met je top 3 plek Wilma, geniet er maar van! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Roze,roze,maar hij is prachtig en die swirl is fantastisch jammer dat daar geen mal van is.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma. Wat een leuk,lief babykaartje. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke roze babykaart. Dat blijf ik toch het mooiste vinden. Super gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende kaart is het geworden .bedankt voor je deelname bij nadia's
    grts.tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje zeg en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie roze babykaart en gefeliciteerd met je top 3.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk roze!!! En nog gefeliciteerd met je top drie plaats bij Scr@p-Cards. Goed bezig!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma wat een lief kaart. Zou zo weer gaan beginnen.
    Ha Ha Prachtig is je kaart.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een beeldschoon kaartje! Ik heb je via via ontdekt en heb eens even rondgekeken en zie heel veel leuke dingen op je blog. Vooral je kleurgebruik valt me op. Daarom ben ik meteen maar volger geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo schattig en zo mooi.
    Dit heb je weer schitterend gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig Baby kaartje.
    Heel mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart en zo lief van uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schat van een kaart, prachtig Wilma.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend kaartje Wilma, ik vind hem zo lief, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje van een kaart weer Wilma, zo heerlijk zoet ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje Wilma en wat heb je hem mooi opgebouwd! Leuk dat je meedoet bij Nadia 's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een schattig kaartje. Leuk dat je meedoet aan nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het roze gehalte is hoog, maar ook een leuke kaart geworden. Fijn dat je meedoet met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest