donderdag 30 januari 2014

Gezellig boodschappen doen

Hallo maar weer, dank voor de steeds maar weer spontane reacties. 
Dan wil ik ook Danoesja een warm welkom heten op mijn blog, dat we elkaar maar lekker veel mogen inspireren. Nieuwe volgers is altijd toppie.

Dan mijn kaart, deze keer weer naar een sketch. Het plaatje heb ik van een vriendin gekregen die zelf ook zo vaak knutselt en een blog heeft. Aquablauwe basis kaart. Roze designpapier met lieve strikjes er op. 
Zwart knutselkarton. Heel lichtblauw voor de grote Ronde mal van MD, roze voor de mooie Joymal die daar is op geplakt. Het lijstje heb ik gemaakt van het Joyrandje wat zo veel op een echt kantje lijkt, hier nog een smal roze glanspapieren randje op gemaakt, waar ook de bloemetjes van gemaakt zijn, deze zijn van een Floral pons net als de takjes. Een roze strik bovenaan het lijstje met een aqua siersteentje er op. Nog wat roze houten hartjes en blauwe plakpareltjes.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Tot de volgende keer maar weer, liefs Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://bijomadee.blogspot.nl/  (kleuren; roze, aqua en zwart)


20 opmerkingen:

  1. Wat gebruik je toch altijd schitterende heldere kleuren Wilma, dit is ook alweer zo een toppertje.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, de randjes zijn erg mooi en passen er goed bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt.
    Een lief plaatje, alles mooi samengesteld en ik vind je bloemetjes ook zo leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Wilma, mooie heldere kleuren..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met deze felle kleurtjes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé frutseltje,

    Je heb er toch weer een beauty van gemaakt hoor,ik dacht eerst zwart erbij maar verder las ik dat dat werd gevraagd. maar de kleuren springen er weer af.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Wilma
    leuke frisse kleuren. en wat een schatje van plaatje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma

    Wat een heerlijk vrolijk kaartje laat je weer zien.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Wilma...mooie felle kleurtjes en de sketch is ook geweldig...
    succes met de challenges

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma
    Wat een schitterende kleuren heb je voor deze prachtige kaart gebruikt, hij ziet er weer héél mooi uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Dan weet ik wel van welke vriendin je dat plaatje hebt gehad!!! En wat is je kaart weer prachtig, het is voorjaar op je bloggie!! En wat gezellig dat je zondag naar Mar ga om te knutselen dat wordt vast een gezellig daggie!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma. Wat een leuke kaart heb je gemaakt volgens de schets. Leuke combi van de mallen en het plaatje is heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart zeg! Toppie gedaan en tof dat je meedoet met ons wedstrijdje.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dit kaartje springt er wel uit qua kleurtjes, mooi hoor! Super leuk dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches. succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart en wat helder blauw heb je gebruikt. prachtig gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart weer hoor Wilma, zie dat ik in de dagen dat ik geen tijd had om te bloggen toch bijna je mooie kaarten had gemist.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Wilma! Dank je wel voor je deelname aan Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches challenge.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest