donderdag 23 januari 2014

Gouden bruiloft

Hallo dames, dank voor alle leuke berichten op mijn vorige post. 
Vandaag een easelkaart voor een 50 jarige bruiloft.
Satijnglanspapier in wit gebruikt, en lichtblauw papicolor. Alle malletjes heb ik van MD gebruikt. De randen van alle mallen met bruine inkt bewerkt om het oud te doen lijken, ook het plaatje van het bruidspaar.

Wat ik gebruikt heb van MD; Old Fashioned Nursery designpapier, hier heb ik het rozenplaatje ook van uitgeknipt en gebruikt. Plaatje bruidspaar, tekststempel, de stoffenroosjes op tule gaas. LR 0142, LR 0145, LR 0180, 
LR 0203, LR 0206, LR 0208, LR 0219, LR 0227, LR 0240, LR 0241, LR 0256, LR 0271, LR 0280, CR 1204.

Verder heb ik nog twee goudkleurige ringen in elkaar gebruikt, 
Een goudkleurige sticker 50, een wit strikkoordje, twee roze hartjes, een witte strik van glanssatijn met organza, een roze brad, witte meeldraadjes, een beetje crystalglitter, en roze plakparels. 
Ik ben weer heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
http://mariannedesign.blogspot.nl/  #96 (huwelijk/samenwonen)



30 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wauw wat een super mooie easelkaart heb je gemaakt .
    prachtige stansen heb je gebruikt en de kleur is ook erg mooi .
    een top kaart weer.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige easelkaart Wil, mooi freubelwerkje, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Wilma,
    wat een geweldig kunstwerk is dit, mooi!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een beauty Wilma, wat een toppertje van een kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een SCHITTEREND easelkaartje Wilma....een lust voor het het oog...Ik heb hem nog vergroot om alle leuke details beter te kunnen bekijken.....Daat zal het gouden paar echt van genieten....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee, heb ik net reaktie gegeven op de mannenkaart en oeps alweer een ik kan je niet bij houden, doe dit gauw even dus de fakturen door.
    Maar hij is weer schitterend en weer een prachtige kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi chique kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma
    Het is een prachtige huwelijkskaart, mooie kleuren , de roosjes zo mooi, ik ben weg van je easelkaart, héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bjoetie Wilma, zoveel moois te zien.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je kaart wat een kunstwerk met al die mallen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww..dat ziet er mooi uit!! Mooie kleuren papier en snijmallen heb je gebruikt.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai amai Wilma hier heb je weer je werk van gemaakt.
    Knappe mallen en heel leuk samengesteld met al die prachtige dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chique kaartje Wilma, helemaal top

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Topkaartje Wilma,
    Het ziet er weer prachtig uit, mooie mallen en een lief plaatje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart!
    Prachtig met alle gebruikte stansen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma

    Zo zeg, ik heb mijn ogen weer eens goed de kost gegeven en ben hier en daar wat in aan het halen op bloggebied na een lange, fijne vacantie. Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg, zo ook deze, geweldig. Dan het tandendoosje, wat een scheetje is dit, zo mooi! Ik las dat je ook nog dik in de prijzen was gevallen, wat leuk is dat toch he? Al bij al heb ik weer genoten hier, fijne avond,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is super met al die Marianne mallen en een schitterende easelkaart...wat een werk Wilma ! Prachtig kado voor een gouden bruidspaar ....ik heb weer zitten genieten bij je!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart hoor, erg mooi!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tjee...wat een pracht van een kaart. wat mooi versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een beauty Wilma en ook heel veel MDesign. Prachtig.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Prachtige Details en kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt er een kunstwerkje van gemaakt...Prachtig!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma, kun jij me even mailen, staat boven aan mijn blog onder contact! Ik heb geen 06 ouderwets hè!
    tot straks....Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren en hele mooi stansjes! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wila. Wat een supermooie creatie. Heel mooi model., mooi gemaakt met de mallen. Het plaatje wat je hebt gebruikt is prachtig. Een geweldig effect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart, leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart heb je gemaakt voor onze challenge Wilma.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest