maandag 6 januari 2014

Mika’s tandjes

Hallo Dames,
Graag wil ik weer iedereen bedanken voor alle reacties.
Dan ontdekte ik op een of andere manier een aantal volgers die ik had gemist. Waarschijnlijk hebben jullie zelf geen blog, en is er ook geen foto of blog zichtbaar. Jullie stonden met een anoniem afbeelding bij mijn volgers die ik vandaag per toeval ontdekte. Natuurlijk wil ik jullie ook een warm welkom heten op mijn blog. Ela, Corrie, Catherine en Ria, heel fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat jullie veel inspiratie bij mij op mogen doen.

Dan nu mijn werkstukje, een doosje
Deze keer heb ik van het onderste gedeelte van een chips koker een mooi doosje gemaakt voor onze kleinzoon die volop aan het wisselen is. Hij wilde graag dit doosje om zijn tandjes in te bewaren. Het is bekleed met Tilda designpapier. Ook een deksel gemaakt van dit papier. Doosje en deksel van binnen bekleed met gewoon wit knutselkarton. Dan heb ik 2 keer met groen glanspapier waar een leuk patroontje op verwerkt zit een cirkelmal met hartjesmotief van MD gestanst. Deze heb ik op hetzelfde designpapier geplakt en 1 mm langs de rand afgeknipt. Op de deksel en onder het doosje gelijmd.
De cirkel die overbleef van de stansmal, een label gemaakt, ook nog een iets kleinere van wit glanspapier geknipt en er op geplakt. Met sticker letters de tekst er op gemaakt, nadat ik de letters met een groene watervaste stift heb gekleurd. Aan het doosje met een kanten strikje vast gemaakt. Bloemen in wit licht en mintgroen gemaakt van Crealies. Deze een beetje nat gemaakt, de uiteinden gefrommeld, en laten drogen. Daarna een beetje open gevouwen en in elkaar geplakt. Meeldraadjes erin gelijmd. Op het doosje geplakt. Van wit glanspapier met een motiefje, takjes geponst met de Floral pons. Langs de dekselrand en onder langs het doosje een smal kantje gelijmd. Tenslotte nog een paar plakparels er op.
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve knutselgroetjes Wilma

 
 
 
Met dit doosje doe ik graag mee bij:
 
 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wauw wat heb je dat weer prachtig gemaakt .
    hele mooi kleurtjes en een prachtige stans heb je gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend doosje voor Mika z'n melktandjes! Leuk om te bewaren en dat hij vast en zeker doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje. Daar is hij vast heel blij mee. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje en een leuk idee Wilma.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooi doosje ik heb ook nog wat chips busjes staan je hebt me op een idee gebracht bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig doosje heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosje heb je gemaakt voor zijn eerste tandjes. Leuk hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Wilma, ben viavia op je blog terecht gekomen en wat heb ik zitten genieten. Wat maakj ij mooie projectjes. Ik ben gelijk maar volger geworden.....
    Groetjes Elv ira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Je gaan zo snel dat ik je vorige post helemaal gemist heb, het is een prachtige kaart geworden en een mooie tekst.
    Het doosje voor de tandjes van Mica is ook heel leuk is hij vast wel weer erg blij mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeel leuk doosje voor de tandjes van Mica....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Dit is weer een echt Wilma projectje! hoe verzin je het een melktanden doosje, hihi. Het is weer heel bijzonder geworden!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, prachtig doosje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOh Wilma, dit is me toch weer schitterend, je bent een scrapSTER!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi doosje Wilma, prachtig zo in het groen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Heel erg mooi gemaakt, de kleuren zijn prachtig en je zelfgemaakte bloemen, toppie liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    daar zal Mika blij mee zijn,
    een prachtig doosje heb je gepimpt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma, Wat een leuk idee en wat mooi uit en afgewerkt!!! Een TOPPER!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi doosje.
    Heel erg leuk gemaakt.
    De kleur vind ik erg mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schitterend gemaakt Wilma voor de tandjes van Mika, hoe leuk is dat, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo Wilma
    wat een mooi doosje heb je gemaakt, prachtige bloemen .
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterende knutselwerk!! erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi tanden doosje voor Mika dat zal hij wel ontzettend mooi vinden. Bedankt voor de deelname aan onze challenge van het HH-blog.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest