zondag 26 januari 2014

Nog een verjaardag ?

Warme groetjes aan iedereen die zo’n lieve spontane reactie op mijn vorige post achterliet. 
Deze kaart is anders als wat ik normaal maak, maar ik vind hem toch wel heel erg mooi geworden, en denk dat ik dit vaker ga doen. Het is een kaart naar een sketch. Blauwe papicolor basis kaart, lichtblauw papicolor, bruin ribbelkarton en wat restjes linnen en designpapier. De stempel is een digi. Ronde mal van MD, bloemen en takjes van Crealies en vlinder van Joy. E.e.a. bewerkt met bruine inkt. Nog wat houten vogeltjes, geponste meeldraadjes, grote parels, druppelparels, en een knoopje met een wit sieradenkoord strikje. 
Wat vinden jullie er van dames? Is het voor herhaling vatbaar?

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik graag mee bij:



30 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Dit is een leuke kaart geworden. Mooie kleuren combi. En een prachtige tekst. Goed geslaagd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Schitterende kleurencombinatie. Leuke digi ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al je creaties zijn prachtig en bekijk ik vol bewondering en verbazing maar hier hou ik dus echt van Wilma, super vind ik het!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schitterend, Mooi kleuren en de bloemen vind ik prachtig. Heel stijl vol.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super chic gemaakt Wilma.
    Hele mooie kleurencombinatie.
    De tekst vind ik ook erg leuk.
    Doe maar verder Wilma, ik geniet van al jou creaties.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt in mooie kleuren dit kun je zeker vaker maken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma
    En of het voor herhaling vatbaar is, het is een beauty, ik vind de bloemen ook héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Erg mooi en zeker voor herhaling vatbaar!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Wilma. De kleuren passen perfect bij elkaar.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is schitterend Wilma, zulke mooie kleuren weer, echt een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma, mooie kleuren, zo'n soort kaart kun je wel vaker laten zien hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heldere kaart! ik vind het schitterend. prachtig die bloemen. grappige tekst. ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart, helemaal mijn stijl, Heel knap gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,

    Het is zeker iets anders, maar niet minder mooi voor herhaling vatbaar hoor.Ik heb vanmiddag een workshop schilderen als bob ross gehad.
    Was ook weer eens iets anders.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is schitterend geworden,! Mooie kleuren en de bloemen komen heel mooi uit.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wilma je moet lekker doen waar je zin in hebt....en juist de afwisseling maakt het zo leuk toch! Je hebt mooie kleuren bij elkaar uitgezocht en de tekst is helemaal geweldig Fijne avond nog Wilma en Leo - hihi....
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma, ook dit gaat je goed af hoor!!! Prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit gaat je ook goed af hoor. Leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk toch om zo af en toe iets anders te maken dan je gewend bent. Je kaart ziet er weer prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart ziet er prachtig uit Wilma, vind je -drukke-kaarten ook mooi, maar deze is super.. liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eeen heel mooi kaartje Wilma, anders dan anders maar zeer geslaagd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Of dit een mooi kaartje is?....nou Wilma ik vind hem super geweldig...je moet af en toe een veranderen..... heel mooi in die kleurtjes....leuke sketch is dat...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is prachtig, soms is iets anders echt heel leuk om te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oohh....een prachtige kaart! Leuk toch om eens heel wat anders te maken?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo Wil, prachtig is ie geworden jouw su-per0-challenge #25. Toen ik jouw kaart zag dacht ik, ja die bloemen, dat is toch wel gaaf.
    Lieve groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Wilma wat een prachtige kaart! Heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Wilma, heel stijlvol.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van HobbyHome.
    Fijne avond, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest