maandag 13 januari 2014

Tulpen uit Amsterdam

Goedendag dames. 
Deze kaart is geïnspireerd op een kleurenfoto en op een lied. Stempel van Magnolia ingekleurd met Aquamarkers. De te gebruiken kleuren waren Zalm, rood, cerise, paars, d. blauw en midden blauw. Dit is niet mijn normale werkwijze. Normaal stem ik kleuren altijd op elkaar af, is dus anders dan anders. Mallen van MD, Joy en Crealies. 
Nog 2 blauwe knoopjes gebruikt, een zalm kleurig kantje en plakparels.
Ben weer benieuwd wat jullie dames er van vinden.

Groetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij: 

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ #43 (geïnspireerd d.e. lied)
http://decreatievezebra.blogspot.nl/ #5 (inspiratie d.m.v. een foto)


27 opmerkingen:

  1. Dat heb je schitterend gemaakt Wilma, mooie kleuren met die inspiratiefoto....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het feestelijke kleurtjes en mooi ingekleurd.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Wilma...prachtig die felle kleurtjes en ook Tilda zo mooi ingekleurd...TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Wilma wat moet i nu lachen.
    Plaats ik net mijn kaarte en daarna doe ik mijn blogrondje.
    De eerste waar ik bij kom is jij en ik zie dat je nu toevallig dezelfde naam gegeven hebt aan deze kaart. Hoe kan het?
    De stempels en kaarten zijn wel helemaal verschillend.
    Je hebt hier weer een kunstwerk neergezet. 't Zou helemaal niet misstaan op Spui in Amsterdam.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi

    Ha Ha ja dat zag ik ook al de zelfde tekst als blog bericht .
    Een heel leuke en vrolijk kaartje heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma
    Het is een schitterende kaart, lekker felle kleurtjes, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren spatten van het scherm Wilma, hihi. Een vrolijkerd hoor...mooi gedaan!!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous and such pretty colouring ;)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi juist die felle kleuren! Gezellige kaart.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke gezellige kaart, mooie kleuren. Ziet er super uit. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wil,
    Aparte kleurencombinatie, maar wel heel mooi,ik vind de bloemenrand erg leuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Wilma
    Ja heel wat anders als ik van je ken,maar wel leuk hoor
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem geweldig. Supervrolijk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow...wat een knalkleurtjes. maar schitterende kaart! prachtige bloemen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een leuke vrolijke kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw kaartje is één en al vrolijkheid. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supermooie fleurige kaart Wilma, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er weer leuk uit Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Lekker felle kleurtjes. Lekker fleurig ook.
    Super gaaf kaartje, Wilma
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf Wil... Wat een super kleuren zijn het .. Spatt gewoon je schermpje af hihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    Wat een gave kaart met zulke mooie frisse kleuren helemaal geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,

    Wat een knaller, deze komt goed bij me binnen.

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart in lekker vrolijke kleuren heb je gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat n prachtige kaart wilma en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart! Gezellig dat je mee doet met de challenge op De Creatieve Zebra Blog.
    Sorry dat ik zo laat reageer, kapotte computer....
    Lieve groeten, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest