dinsdag 7 januari 2014

Uiltjes


Hallo dames,
Allemaal weer bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige post. Dan wil ik Elvira van harte welkom heten op mijn blog. Kunnen we fijn ideetjes bij elkaar uitwisselen en inspiratie bij elkaar op doen.

Dan nu mijn kaart, naar een sketch van NKU. Ik heb hier allemaal restjes papier voor gebruikt zowel het designpapier (6 verschillende soorten) als het basis papier. Alleen de onderkaart is van een nieuw vel papier. De kaart helemaal in bruintinten ook nog bewerkt met bruine stempelinkt. De digi is van Peppercus, ingekleurd met Derwent potlood. Het label is een digi, gratis gedownload bij Joycraft, ook ingekleurd. De ronde mal en het bloemetje zijn van MD.
Het vlindertje en takje van Joy. Ik heb ook nog wat bruine plakparels gebruikt.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://dutchcardlovers.blogspot.nl/  #201 (oude restjes papier)
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/  #22 (goud van oud)


34 opmerkingen:

  1. Oh Wilma dit is prachtig.
    Mijn mond valt weer open als ik dit bekijk.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ik vind hem leuk Wilma,zo lief de uiltjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaart zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Top

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en strakke kaart, leuke indeling en prachtig accent rond de schattige uiltjes. Die overigens mooi gekleurd zijn. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi frutseltje,
    Hij is weer geweldig, en wat leuke uiltjes en weer van die mooie kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig kaartje is het geworden,prachtige kleuren en een heel schattig uiltje. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke kaart gemaakt en prachtig gekleurd! Superleuke sketch ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje is het geworden Wil, mooi ingekleurd! Ik kan het niet. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Wilma. Leuk en schattig uiltje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Wilma. Mooie papier heb je gebruikt en de stempel is super. Je kaart is een plaatje en dat komt ook door de leuke details erbij..
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart Wilma, ik vind het een prachtige uitwerking van de sketch, super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Wilma, daar ben je weer! Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge van EHI. Het is een prachtige kaart in de bruintinten geworden. Prachtig gekleurd, de uiltjesstempel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Wilma, wat een kunstwerkje heb je ervan gemaakt, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Wilma en wat een superleuke stempel! Ik vind hem heel mooi. Leuk dat je weer meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke scrapkaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi!! Ik heb daar ook nog plaatjes van, zijn leuk hè!
    Mooie kleurtjes. Prachtig gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma, wat een allerschattigst kaartje,
    mooi zeg in deze tinten!
    ik vind het altijd zo knap van jou,
    hoe jij de kleuren combineert, niet zo alledaags maar heel erg mooi!
    oja, nog een vraagje, print jij de digi met gewonen printerinkt uit en kun je het dan inkleuren?
    Alvast bedankt en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en een super leuke digi!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    Wat een leuke kaart is dit geworden. Ik vind de stempel met schattige uiltjes die hebt gebruikt erg mooi.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wilma, wat heb je dit leuk gedaan!
    Ik ken de afbeelding nog van heel vroeger, alleen zaten er toen 3 uiltjes op een tak een daarbij stond de tekst: Nobody is perfect...
    Maar dat kan ik van jouw kaart niet zeggen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wooooow, wat een PRACHTIG kaartje Wilma en dat van bijna alleen maar restjes.
    Ook LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met SU-per challenge meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje .Wat een mooie stempel,mooi ingekleurd.
    Succes met de challenges.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma
    Een super leuke kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterend kaartje en wat heb je het afdrukje prachtig ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke restjes-kaart!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. schitterende afbeelding en erg mooi heb je die achtergrond gekleurd!
    mooie kaart in zijn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje hoor met veel oog voor detail. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg mooi gemaakt kaartje. Schattig die uiltjes.
    Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat een liefje Wilma!!!
    Groetjes hennie DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest