vrijdag 14 februari 2014

Aronskelk

Goedendag allemaal weer. Vandaag verwelkom ik Jaqueline op mijn blog, ik hoop dat we nog veel inspiratie bij elkaar op zullen doen en ook elkaar bezoeken. 

Deze kaart heb ik als voorbeeldkaart gemaakt voor EHI-scrap blog. 
De opdracht is, "maak een kaart zonder tekst". Voor deze kaart heb ik de laatste nieuwe MD mallen gebruikt. Ook het 3D plaatje komt daar vandaan. Het design papier heb ik gewonnen met de Candy van Jolanda’s scrap boutique, ik weet dus niet waar het vandaan komt. Dan heb ik nog wat houten vlinders en strassteentjes gebruikt. De hele kaart heb ik bewerkt met oud roze inkt, ook de vlindertjes. 
Ik hoop dat ook deze kaart weer in de smaak valt.

Lieve knutselgroetjes Wilma





22 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Wilma...kaartje spreek boekdelen dus er hoeft geen tekst op....super leuk gedaan....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Wilma, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Wat een mooie sjieke kaart heb je gemaakt! De materialen van MD blijven altijd mooi hè?

    Heel fijn weekend!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma

    Prachtig is je kaart met deze mooie mal.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    'Wat een prachtige kaart, je hebt echt veel mogelijkheden met deze mal, prachtige kleuren en een leuk plaatje, volgende week op de beurs kan ik deze mal eens in 't echt zien,internet is wel leuk, maar soms valt het zo tegen als je het dan ontvangt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Vandaag heb ik toevallig deze mal gekocht ik zag er zoveel mooie creaties mee voorbijkomen dat ik de verleiding toch niet kon weerstaan.
    Je kaart is prachtig.
    groetjs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma, mooie mal.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele chique voorbeeldkaart.
    Met veel zorg gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, valt zeker in de smaak hoor Wilma, prachtig gedaan met de nieuwe mallen van MD...allemachtig prachtig weer.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma, helemaal geen tekst op nodig ook hoor. Prachtige mallen zijn dat.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit Wilma, wat mooi met die kleuren en die mooie mallen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig en je hebt schitterende mallen gebruikt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma
    Het is weer een beauty van een kaart, mooie mal, echt een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en die mal is echt prachtig hoe je dat gedaan hebt, Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Hier van ons even een berichtje,Wat een mooi fotolijstje met de kleine jongen op je vorige post. En deze kaart is ook weer geweldig, dit bericht komt van ver , wij zitten in Bayern.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Wilma, je kan het voor veel doeleinden gebruiken. Mooie zachte tinten heb je gebruikt, al een beetje het voorjaar in huis gehaald. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma. Eeen pachtige voorbeeldkaartt. Mooi male heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww wat een mooie kaart
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een mooie kaart gemaakt!! Prachtige mallen en papier heb je gebruikt.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest