woensdag 19 februari 2014

Blootvoets

Hallo allemaal maar weer, iedereen weer super dank voor de lieve leuke reacties op mijn vorige post.
Dan wil ik ook graag Rian een warm welkom heten op mijn blog, hopelijk zullen we elkaar nog flink inspireren. Maar dat gaat wel lukken denk ik zo.

Vandaag een kaart in de kleuren roze groen. Deze kleur combi heb ik gezien bij andere bloggers en ik vond dit zo leuk en mooi dat ik het ook eens wilde proberen. Zelf zou ik deze combi nooit gekozen hebben, maar het is kei-mooi.
De kaart is naar de sketch van Scrapplezier. Mosgroene basiskaart. 
DP in de kleuren roze, groen met lichtgroen bolletje en gestreept in de hoofdkleur groen en roze Verder rest papier. Digi van challengeblog, Cards en Scrap. Heb het gekleurd met Derwent soft colors. De Hedera-stans is van MD. De takjes rand van MB. De eikenbladeren zijn van Joy. Als toef heb ik 3 rozen gebruikt waar ik de bladeren en veertjes aan heb toe gevoegd. Dan heb ik nog de roze strassteentjes gebruikt van Jolanda’s scrap boutique Candy. 
Ben toch weer benieuwd naar jullie reactie.

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Scrapplezier,  #19 (sketch)
Anmacreatief,  #29 (aantal-3, voor ieder blogjaar 1 roosje)

32 opmerkingen:

  1. hallo Wilma
    nou het is je goed gelukt met de kleuren, mooi hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, wat een leukerd! Mooi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma,
    ik zou ook niet zo snel voor die kleurencombinatie kiezen maar nu ik dit zo zie vind ik het heel erg mooi. Leuk plaatje en mooie materialen, ziet er prachtig uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is eens een hele andere kleurcombinatie, maar wel mooi hoe je dit gedaan hebt Wilma. Leuk de veren op je kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Zelf heb ik ook pas 2 kaarten gemaakt in deze kleurencombi, erg mooi is jouw kaartje geworden, de bloementoef is top, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Wilma. Heel leuk gemaakt met de mal, afdrukje en de bloementoef. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga jij hard Wilma...prachtige kaart weer!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi kaartje weer Wilma, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei leuk kaartje. Die voorjaarskleurtjes zijn meer dan welkom. :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie nostalgische digi Wilma en je kaartje n.a.v de sketch en is heel erg mooi en wat durf jij dat goed met al die kleuren...top!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart in mooie kleurencombi!
    Ik gebruik vaak de combi van roze met groen, erg mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, wilma. Mooie kleuren. Echt lente gevoel krijg ik erbij.
    Ook je vorige kaart is schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Wilma, zijn mooie kleuren en passen goed bij elkaar.......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een kei gave kaart Wilma, hopen dat het berichtje doorkomt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma weer zo'n mooi kaartje. Prachtig
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, weer een schitterende kaart! Ziet er zo mooi uit in deze kleuren...
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er beeldschoon uit.
    Liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart en zeker hele mooie kleurtjes zo bij elkaar .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Wilma...kleurtjes passen heel mooi bij elkaar...leuke sketch ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt Wilma! En het bloemencluster vindt ik geweldig. Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Scrapplezier.
    Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart met leuke details en een mooi vrolijk plaatje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Wilma
    mooi die kleuren

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gemaakt, Wilma!! Mooie kleurencombi.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart hoor, de kleuren staan weer prima bij elkaar. Met mooie bloemen erop.
    Top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart zeg. Leuk met die veertjes op de kaart. Wat leuk dat je mee doet met de challence van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart. Mooi met al die veren erbij.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaart ziet er weer super uit Wilma, mooie kleuren.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest