vrijdag 7 februari 2014

Dutch Weather

Hallo dames, hier ben ik weer met een nieuwe kaart, 
maar eerst wil ik natuurlijk iedereen weer bedanken voor alle reacties op mijn blog. Heel fijn dat jullie zo trouw blijven komen op mijn bloggie.

De kaart is helemaal in lila. Gestanst met de Go Kreate Frilly #6. De digi komt van Cards en Scrap blog, deze heb ik ingekleurd met Derwent soft colors. DP komt van Wibra en Blokker. Lila papier komt van een hobbymarkt en dan heb ik ook nog restpapier gebruikt. De tekststempel 
op het label is van Nicole en heb ik destijds bij Just a Note gewonnen.
Label, vogelkooitje, gr. vlinder en swirls zijn van Joy. Parapluutje, windmolen, kl. vlinder, lila en paarse takjes en bloemetjes zijn van MD. 
De groene takjes van Crealies. De hele kleine lichtgroene takjes weet ik eerlijk gezegd niet want die heb ik al weer een tijdje geleden met malletjes van mijn knutselvriendin gestanst. Verder heb ik zijde roosjes, roze bloemetjes en witte kant en klare roosjes gebruikt om het kooitje en parapluutje, en de bloemen wat op te fleuren. Onder aan de kaart heb ik witte brede kant geplooid, ( gezien van Pouwla ). Nog een metalen hoekornamentje, een lila kantje aan het label, witte en zilveren plakparels en dan is mijn kaartje weer klaar.
Toch ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik graag mee bij:

http://www.cardsandscrap.nl/  (gebruik deze digi stamp)
http://freubeltjes637.blogspot.nl/  #13 (kaart in het lila)
http://dianagobert.blogspot.nl/  #19 (stempeltje inkleuren)


26 opmerkingen:

  1. Oo Wat een prachtige kaart Wil.
    Zoveel mooie details prachtig !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou Wilma jij hebt er wel een heel mooie kaart van gemaakt prachtig groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma
    Zo wauw wat een super de super leuke kaart is dit weer .
    erg veel leuks er weer op te zien.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je wel hoe vaak ik met de paraplu heb gelopen vandaag met dat snert weer.....en dan zie ik er hier nog ééntje, hihi. Geeft niet hoor het is een prachtige kaart Wilma! mooi zo in de lila tinten en het straalt een mooie hollandse sfeer uit....leuk met de molen erbij!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een héél toepasselijk kaartje Wilma, het heeft hier vandaag alleen maar gewaaid en geregend dus wel heerlijk freubelweer,hihi. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer geweldig mooi je kaart Wilma, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma dit is weer een prachtig kaartje, mooi in deze lila tinten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart Wilma. En wat heb je weer veel mooie spulletjes gebruikt. Mooie kleur ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart weer Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi hi, je kaart kan niet toepasselijker geplaatst worden dan met dit weer!. Ik ben me gisteren toch een partij nat geworden, was midden in een flinke regenbui, in het bos aan het wandelen met de hond, en dan ben je nog niet meteen thuis, dit kaartje doet me er meteen aan denken, alleen loopt ze er wel erg vrolijk bij! Ach ik vind het niet erg regen, je moet toch naar buiten voor de hond. Je kaartje is heel leuk geworden Wilma, mooi ingekleurd. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, wat een leuke (en vooral toepasselijke) kaart, mooi met dat kant!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty. zoveel mooie details er ook op verwerkt en prachtig van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Kaatjes kaart is dit geworden met zoveel leuke accentjes, prachtig Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    Mooi kaartje en wat mooi ingekleurd met je derwent potloden!
    ook het onderstaande kaartje vind ik erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart. De digi heb je prachtig ingekleurd. En dan nog met alle prachtige details erbij. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Je kaartje ziet er weer super uit, toepasselijke digi, mooi het geplooide kant, erg leuk afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    Ja wel een toe passelijke kaart met dat regen weer steeds, maar hij is prachtig en mooi die lila kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Wilma....leuke en heel mooi ingekleurde digi en ook prachtige accentjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig in deze kleuren, mooie kaart ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart en hele mooie details...Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het weer een plaatje Wil. Zo mooi met die brede kant onderaan en natuurlijk de kleuren. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Leuke hollandse kaart maar niet in hollandse kleurtjes ik vind hem erg leuk. Mooi hoe je het kant er onderlangs geplooit hebt aangebracht.
    Bedankt voor het meedoen bij Het Freubelhonk
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest