dinsdag 4 februari 2014

Echte liefde

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties. 
Allereerst wil ik Hennie een warm welkom heten, ik hoop dat we elkaar flink zullen inspireren. En natuurlijk luid het gezegde “hoe meer zielen hoe meer vreugd”.

Dan heb ik gisteren met mijn Norton kaart in de top 3 gestaan bij Knutsel en Kadootjes, blijf ik altijd leuk vinden als er een kaartje van me goed eindigt. Dat is weer een kersje op mijn taartje, hihihi.

Deze kaart heb ik voor een speciale gelegenheid gemaakt. Ik heb een heel leuk nieuwtje, want ik ben n.l. gevraagd door Ida van het EHI scrap challengeblog of ik bij haar blog Designmember wilde worden. Natuurlijk heb ik daar ja op gezegd want ik vind het super leuk om te mogen doen. De opdracht luid: Maak een Valentijn kaart. Iedereen natuurlijk mee gaan doen he. Voor morgen heb ik ook nog nieuws maar dat hou ik nog even geheim.

Dan nu de kaart. 3D plaatje is al heel oud, en had ik lang geknipt liggen, en volgens mij komt het uit een Hobbyjournaal jaarboek maar dat weet ik niet zeker. Onderkaart van craftkarton en designpapier uit een vintageblokje, beide gestanst met een Go Kreate mal. De witte ovalen mal is van Spellbinder, en get designpapier hierin is van hetzelfde vintageblokje. Digilabel ingekleurd met rood Derwent potlood en op een kleine ronde Spellbinder geplakt. De harten zijn van MD en is uit Kraft en rood designpapier, een restje. De bloemen en swirls is ook restpapier zijn gestanst van Sissix mallen, meeldraadjes zijn weer geponst. Alles heel subtiel met rode inkt bewerkt. Dan heb ik nog  houten hartjes en vlinders gebruikt van Xenos. Tenslotte nog wat plakparels gebruikt. 
Ik ben weer benieuwd naar jullie mening en kijk naar de reacties uit.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/  #58 (valentijn en of harten)

29 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Wilma,
    wat een schattig kaartje met die hartjes en beertjes!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een berelief kaartje!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma
    Een prachtige beren kaart is het weer .
    er zit weer een hoop leuks op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach beertjes blijven iets vertederends hebben, zoooo lief. De kleuren zijn geen echte valentijnkleuren, maar passen er wel heel mooi bij. Als dat geen echte liefde is dan weet ik het niet meer. Wat leuk dat je geveraagd bent om designer te zijn, erg leuk hoor! En nog gefeliciteerd met je top 3 plekje, het is inderdaad het kaarsje op de taart. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je bij EHI scrap designer mag zijn. Je kaart is ook weer schitterend. Het plaatje is heel leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je desinger mag zijn en je valt steeds in de prijzen gefeliciteerd daar kun je trots op zijn dit is ook weer een mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dt schap gaaf joh...en je liefdeskaart is superbmooi en lief beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    wat een schatje van een kaart!
    Leuk dat je designmember wordt, helemaal super als ze je zelf vragen, gefeliciteerd.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met van die lieve beertjes er op Wilma, suc6 met je DT schap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O zo mooi.
    Het is een heel lief kaartje geworden, net wat we nodig hebben voor Valentijn.
    Gefeliciteerd met je nieuwe job als designer.
    En nu maak je me wel nieuwsgierig naar je nieuws voor morgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Wilma
    Leuk vrolijk kaartje.
    Gefeliciteerd dat je gevraagd bent om designer te zijn.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk!!!
    en gefeliciteerd dat je daar in het team mag zitten. veel plezier.
    benieuwd naar je volgende nieuwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met het DT worden, écht iets voor jou!!!!
    deze kaart is ook weer een heus kunstwerkje!!! Prachtig!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart Wilma. Gefeliciteerd dat je in het DT bij EHI zit nu. leuk voor je.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je DT schap bij EHI super leuk voor jou.
    Leuke vrolijke valentijnskaart heb je ook gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Wat weer een schattig kaartje,leuk met die 2 beertjes en weer super kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wil,
    Super leuk dat je in het DT bent gevraagd, net iets voor jou..je kaartje is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je DT-schap bij EHI Wilma, super voor je. Je kaart is weer om door een ringetje te halen, super de supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is dit kaartje weer Wilma.....heel leuk die 2 verliefde beertjes super schattig....
    en gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging bij EHI....super leuk voor je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeej. dit knipvel heb ik ook nog ergens in mijn knipvellenmappen zitten. Je hebt er een héél leuk kaartje mee gemaakt. TOP!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh... vergeet ik je bijna te feliciteren met je DT-schap (of hoe noem je dat). Gefeliciteerd.

      Verwijderen
  21. Gefeliciteerd Wilma, leuk voor je. Je kaart is super leuk geworden. Ook de vorige van het zwanenmeer is prachtig. Het ballet trouwens ook...prachtig weergegeven meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha die Wilma...superleuk voor je dat je door Ida van het EHI bent gevraagd als DT lid voor het challengeblog!!!! Dat is echt iets voor jou en het gaat vast en zeker helemaal goed komen!! Je kaart vind ik prachtig geworden, maar ben niet zo weg van de groene swirl...sorry!
    Maar voor de ret is het weer prachtig allemaal!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma
    Wat een schatje van een kaart, succes bij het E.H.I.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je nieuwe job hoor...leuk om DT-lid te zijn. Lief kaartje heb je gemaakt....leuk plaatje ook wat je gebruikt hebt.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Wilma met je dt schap super hoor. En wat een mooie kaart heb je gemaakt mooi valentijns sfeertje top, bedankt voor het meedoen aan onze schrap cards challenge.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    Prachtig kaartje en erg lief.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest