woensdag 12 februari 2014

Een lach

Hallo iedereen maar weer. 
Dank jullie voor alle reacties op mijn vorige post. 
En ik heb ook weer een nieuwe volger er bij. Sylvia een warm welkom en heel fijn dat je mijn blog gevonden en bezocht hebt. Ik hoop dat we elkaar vaak zullen inspireren en blijven bezoeken.

Deze keer een wat eenvoudigere kaart. Het plaatje is van internet, en heb ik van een vriendin gekregen. Basiskaart is gemêleerd papier van de hobbymarkt, en daar komt het oud roze ook vandaan. DP is van MD. 
Als tekstlabel een digi. De bloemen in roestbruin zijn van Crealies, waar ik een kraal in gelijmd heb. De bladeren zijn van Joy. Een beige kantje waar ik een hart bedel aan vast heb gemaakt. Nog een houten vlinder en bruine plakparels. De kaart is bewerkt met bruine inkt. 
Ben weer benieuwd naar de reacties.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik graag mee bij:
Dutchcardlovers  #203 (sketch)

27 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, die ziet er ook weer prachtig uit!
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die kraaltjes in de bloemen, lijken wel besje, lief plaatje en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart, vooral de bloemetjes vind ik mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vrolijk kaartje! Je vorige kaart ziet er ook al super uit!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma

    Een hele leuke kaart is het weer .
    mooi plaatje heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart Wilma. Mooi plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma Wat een leuke kaart. Wat een prachtige tekst!. Mooi gemaakt en afgewerkt. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje weer Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zowiezo is de tekst helemaal geweldig en je kaartje is vrolijk en heel leuk. Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Wilma
    wat en leuk plaatje ,en prachtige bloemen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtkaart met leuk plaatje en schitterende bloemen.
    Je post hieronder had ik gemist en die vind ik ook helemaal super.
    Leuk hekje er in verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Wilma en wat een lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje Wilma....mooi is die toef met bloemen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Wilma leuke tekst heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart aan de hand van de schets, Wilma. Leuk dat je er een nostalgisch plaatje voor gebruikt hebt en wat een mooi bloemenhoekje. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! Leuk is de tekst erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superlief en prachtig kaartje Wilma, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma.
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk plaatje en de tekst...heel toepasselijk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die spreuk vind ik echt geweldig!!! En met m'n "facelift" zit het nu wel goed hahahah! top kaart!

    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf plaatje en met die tekst erbij moet je wel lachen hoor! De schets is heel herkenbaar Wilma. Een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een hele andere uitvoering van de sketch. Mooi gedaan hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi ook weer. Je kan er echt jouw stijl uit halen hoor!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. deze is gaaf!!!! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig nostalgisch kaartje, super gedaan. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooi kaartje weer!
    Leuk met die tekst!
    Mooi geheel!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart, mooie uitwerking van de schets! Leuk om te zien dat je mijn, voor C&S ontworpen, digi hebt gebruikt ;-) Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest