donderdag 27 februari 2014

Het regent liefde

Hallo iedereen maar weer, dank voor jullie spontane reacties die ik weer met plezier heb gelezen. 
Dan heb ik ook nog een leuk nieuwtje. Vanmorgen toen ik over de blogs wandelde zag ik dat ik de gelukkige winnaar bij NKU ben, van de vrijkaarten voor de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Helmaal wauwie natuurlijk. Ik ben hier erg blij mee, want vorig jaar heb ik van alles door mijn ziek zijn gemist. Samen met Mar Knutsel en de mannen natuurlijk gaan we er naar toe, Jippiejajippiejajee hoezee!!!!

Dan nu mijn kaart. Deze keer een dubbele kaart van de Go Kreatemallen met een Magnolia digi ingekleurd met Derwent. Wit cardstock gemat met groen. DP van Tilda en Deco Time. Diverse tinten roze en groen knutselpapier. Diverse mallen van MD en Joy, gemat met roze en groene inkt. Houten hartjes, een metalen vintagehoek, van organzalint een rozet gevormd met de heattoal ( bedankt voor de tip Hanny) vast gezet met een groene brad. Een roze Olba bloemetje en een wit Crealies bloemetje gemaakt. Uit het DP-blok ook tekstlabeltjes en hartjes gebruikt, en aan de achterkant een bloemboeketje. De tekststempel op het groene hartje aan 
de binnenzijde is van Boekenvoordeel. 
Plakparels en zeeuwse knopjes, en klaar is keesje eeeehhh Tilda, hihi. 
Ben weer nieuwsgierig naar alle reacties.

Knutselgroetjes Wilma


Voorkant

Linker binnenzijde

Rechter binnenzijde

Achterkant

Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Time for Magnolia,  #47 (gebruik alleen Tilda)
Hobby Home Hobbyartikelen,  #5 (creatie met favorieten stansen)
Hobby Visiondt,  #24 (Love)

34 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, wat ontzettend leuk dat je in de prijzen bent gevallen, dat wordt een heerlijke dag. Ik ben vandaag ook een bofferd, heb de prijs gewonnen bij Marianne Design en krijg dat prachtige hart wat jij nu gebruikt hebt! Die stond op mijn verlanglijstje voor mij verjaardag in Maart maar nu krijg ik hem zomaar, gaaf he? Je kaart is weer geweldig, zeker met deze mooie mal haha, zo mooi dat je de binnenkant ook bewerkt hebt, hij is helemaal af.
    Alvast een hele fijne dag toegewenst, we zien tzt wel de leuke dingen die je gescoord hebt;)
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogapot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart weer, en wat leuk dat je vrijkaarten hebt gewonnen, ohhh dit is een beurs die ik ook niet oversla.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer Wilma en ontzettend leuk dat je bij NKU hebt gewonnen. Nu lekker "kwijlen" op de beurs, geniet ervan!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Jij bent heel erg in jubelstemming zeg, dat is nog eens een leuke prijs en Knutsel en Frutsel samen naar de beurs in de brabanthallen...hoe leuk kan het allemaal zijn!! van harte met je vrijkaartjes!
    En dan nu je kaart.....wat heb je, je weer uitgeleefd en wat een prachtige mallen heb je toch allemaal, en alle kanten zo mooi versierd...het is weer een topper!
    Fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig mooi kaartje en wat is dit een leuke mal wat leuk dat je de kaartjes gewonnen hebt ik wens je heel veel plezier groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is het geworden Wilma, lekker fris en vrolijk papier heb je gebruikt, en tilda is ook helemaal blij zie ik. Wat gaaf dat je samen met majan en de mannen naar de scrapbeurs kan gaan, gefeliciteerd met de kaartjes die je hebt gewonnen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie vrolijke kaart en leuk dat je vrijkaartjes heb gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je vrijkaartjes Wilma, super voor je en wauw wat is je kaart weer schitterend, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge – Tilda only! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tjee....wat een mooi model en super versierd! wat prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een mooie kaart en wat heb je een hoop mallen gebruikt. Heel erg schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat je vrijkaartjes hebt gewonnen!
    Je kaart is een plaatje geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    van harte met je vrijkaartjes,
    ben benieuwd wat je gaat aanschaffen!
    Je kaart is weer fantastisch!
    Wat een mooi verbinding heb je gemaakt
    en de kleuren spatten zowat mijn schermpje af!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwww, Wilma alweer zo'n mooie leuke kaart waar je ons mee verrast, wat een mooie kleuren en mallen!!!
    Proficiat met je gewonnen kaartjes en veel plezier op de beurs!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma gefeliciteerd met het winnen van de vrijkaarten. De naam van mijn kaartensite is tot stand gekomen door dat ik Catharina heet en roep naam Ina hier in nederland maar ina australie waar ik jaren geleden heb gewoond werd ik op school Cathy genoemd. Vandaar de naam Cathy's Kaartensite.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Wilma, wat leuk dat je vrijkaartjes hebt gewonnen, de beurs in Den Bosch is voor mij wat te ver weg, heel veel plezier daar....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi vind ik je kaart. Een mooie combi van Tildapapier en dat van de Action.
    Gefeliciteerd met het winnen van vrijkaartjes voor de KGK in Den Bosch.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende dubbele kaart en wat een mooie kleuren.
    Leuk dat je kaartjes hebt gewonnen, veel plezier op de beurs.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je prijs Wilma.
    En deze kaart is weer toppie!! Hele mooie felle kleuren die goed combineren. Super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is weer een schitterende kaart Wilma, dat is vast een heel werk geweest.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een beauty Wilma, schitterende kleuren. Heel veel plezier in Den Bosch! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma. wat een prachtige creatie!.Wat heb je er wat van gemaakt. Heel mooi van kleur!. IK wil je veel plezier wensen op de hobbybeurs in Den Bosch en gefeliciteerd met het winnen van de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart. Heel leuk met elkaar verbonden met een hele mooi stans. en heel mooi hoe je de voorkant, binnenkant en de achterkant heb bewerkt, zoveel Mooi's op te zien.
    Héééél veel plezier op de beurs en geniet er lekker van samen met Mar en jullie mannen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    Super dat je vrijkaartjes hebt gewonnen voor Den Bosch, dat wordt weer lekker een dagje snuffelen en kopen..je kaartje is prachtig, alle kanten mooi bewerkt, toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart laat je ons weer zien 'Wilma, en wat leuk dat je kaartjes gewonnen hebt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Wilma met de gewonnen vrijkaartjes...weer een heerlijk daggie uit in het vooruitzicht...
    Ik heb verder met grote bewondering naar je prachtig kaartje gekeken
    Super leuk is die ..... er zijn zoveel mooie accentjes op te zien....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Wilma, leuk dat je kaartjes hebt gewonnen, leuk vooruitzicht.
    Ik heb weer zitten smullen van je prachtige creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kaart is weer prachtig Wilma. Mooie mallen en papier heb je gebruikt en Tilda heb je prachtig ingekleurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja,weer zo.n prachtige kaart nou hij is met liefde gemaakt dat straalt er van af, dat zie je zo. Hij is weer toppie.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje wowwwwwwww wat is dit een gave kaart zeg, zulke mooie
    kleuren en vele details, vooral de Zeeuwse knop vind ik super, moet
    ook wel toch als je in Zeeland woont haha, maar waar heb je die
    vandaan, want heb ik nog nooit gezien voor op kaartjes..?

    Een hele fijne avond en zondag nog.
    Veel liefsss van Erica ¤
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje Wilma. En wat een mooie mallen heb je gebruikt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van HobbyHome. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest