woensdag 26 februari 2014

Home Sweet Home

Alle mensen bedankt voor de reacties op mijn vorige post.
Vandaag van MDF het woord HOME opgepimpt. Eerst heb ik van Tilda papier het woord overgetrokken en uit geknipt. De randen van het woord met Gesso vermengd met een heel klein beetje groene acryl verf opgeschilderd, laten drogen en op het MDF geplakt. De randen met groene inkt bewerkt. Daarna heb ik 4 Magnolia stempels ingekleurd met Derwent en uit geknipt. Het fotolijstje met Gesso geschilderd en daarna met een dun laagje acryl goud heel voorzichtig wat veegjes op gemaakt, vooral op de bloemetjes en bladeren. Drie harten uitgestanst van restpapier en effen roze. Op het roze de tekst Home Sweet Home op geprint. Wat bloemen, takjes en kleine bloemetjes, vogelhuisje, vogeltje en vlinder uit gestanst met restpapier. Onder langs de rand een sierrandje met bloemetjes, kraaltjes en strikjes gelijmd. Kant en klaar gekocht in de hobbywinkel. Verder alles op het woord geplakt, en nog afgewerkt met roze plakparels. Dan ben ik natuurlijk ook weer heel nieuwsgierig wat jullie hier van vinden.

Knutselgroetjes Wilma



















Met dit werkstukje doe ik graag mee bij:
Knutsels en kadootjes,  #9 (alles mag)

37 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dit fris en fruitig uit haha, mooi gemaakt met alle mooie en vrolijke details, top!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt wilma, dit zal wel een speciaal plaatsje in je huis krijgen.
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wilma
    Wat geweldig mooi gemaakt
    .leuk al die mooi gekleurde tilda,s erop .
    super leuk om neer te zetten.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Wilma. Ziet er echt vrolijk uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke frisse kleuren heb je gebruikt, en de stempels zijn gaaf ingekleurd.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, staat vast erg leuk in je hobby hok. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh dan krijg je toch zin in het voorjaar zeg erg mooi gemaakt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is schitterend gemaakt Wilma, wat een mooie creatie met zoveel leuk details. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt home heel leuk gemaakt zo, leuk met de Tilda plaatjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O dit is weer zo leuk Wilma.
    Een supermooie creatie.
    Dit heb je weer knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk geworden Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je heel mooi gemaakt Wilma....een prachtige decoratie weer....GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi gedaan ik heb er zelf ook een gemaakt het is erg leuk om te doen he ik ga er zeker nog wel een maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig werkstuk!! Heel netjes en heel precies. De kleuren zijn ook geweldig. Mijn complimenten.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, zelf ben ik niet zo'n fan van de kleur groen maar ik moet zeggen dat ik het hier wel heel fris over vind komen. Je hebt het woord echt heel leuk gedecoreerd met die mooi gekleurde afdrukjes. Het lintje is schattig, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma wat is dat mooi geworden. Heel erg leuk ook. Complimenten hoorkleuren zijn ook zo prachtig.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het helemaal geweldig, woww dat heb je echt super mooi gemaakt ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi gemaakt Wilma!
    Zal wel een mooi plekje krijgen.
    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk gemaakt Wilma, en wat mooi dat papier, en de blikvangertjes zijn natuurlijk de tilda's. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels& Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier zit weer heel veel werk in Wilma maar het is echt super leuk geworden, zo veel schattige details.....ik blijf kijken en ontdekken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    Wat heb je dit weer super mooi gemaakt, en wat een mooie kleuren
    echt een WAUW creatie.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk gemaakt!
    Ik heb ze ook wat keren gepimpt en ze blijven leuk. Binnenkort moet ik er voor iemand ook weer 1 pimpen. Ze kosten ook bijna niks maar je hebt een superleuk kado.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wat mooi Wilma prachtig hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al deze kleuren geven wel een heerlijk voorjaarsgevoel, het komt vast door het mooie weer al die vrolijke kaarten op de bloggen. Jouw creatie is heel erg mooi...al die ingekleurde stempels, vlinders en bloemen....prachtig!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw schitterend weer Wilma, wat een kunstwerk, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier kan ik kort maar krachtig over zijn: PRACHTIG

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,

    Wat een gaaf werkstuk heb je gemaakt daar zit aardig wat tijd in, maar dan heb je ook wat SUPER.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wilma, wat een superleuk project! Hier word ik helemaal blij van. Ik heb zelf meestal geen geduld om zoiets uitgebreids te maken en vind het daarom echt knap dat je dit doet!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ahhhhhh maak me gek!!! Dit is gaaf joh!!! Super gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend opgepimpt Wilma, mooie kleuren en stempeltjes, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is echt een lekker vrolijke creatie geworden. Kom maar op met dat voorjaar!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig mooi!
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat schitterend. Deze op gepimpte "HOME". ik vind hem heel gaaf. Mooi kleuren en leuke magnolia stempels. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ziet dit er schattig uit Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi pronkstuk heb je gemaakt.
    Super hoor.
    En bedankt voor je deelname bij knutsels en kadootjes.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest