maandag 17 februari 2014

Klara en DSCC

Hallo allemaal weer. Vandaag heb ik een leuk gezellig nieuwtje. 

Ik ben door Anneke van DSCC gevraagd of ik DT-lid op haar stempelblog wilde worden. Nou met die vraag had ik helemaal geen moeite !!! Daar heb ik meteen een volmondig ja op geantwoord. Vanaf 15 maart ga ik daar voor het eerst meedoen. Super toch!!! Vandaag word ik daar alvast voorgesteld op het blog, met foto.
Kan iedereen alvast zien wat een knapperd ik ben, hihi.

Dan weer iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige post. 
Dan nu mijn kaart.
Vandaag een easelkaart, vrolijk en kleurrijk. Het kleurplaatje van de koe is van Jalekro, ingekleurd met Derwent. Ik heb een oude mal van MD, een ronde mal van Joy, een Spellbinder, swirl van Cheery Lynn, label van NS, en takjes van Leabilities gebruikt. Papier komt allemaal van hobbymarkten. Bloemen zijn zijde bloemen, ooit gekocht bij Xenos. Tekststempel van MD. Sierornamentje komt van een knutselwinkel. Ik ben weer heel benieuwd wat julli er van vinden. 

Lieve knutselgroetjes Wilma





Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Bij oma Dee,  (Ronde kaart)
Hobbyhome hobby artikelen,  #4 (Grappige kaart)
K.I.C,  #27 (alles mag)

29 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Wilma...echt mooi gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleurrijke vrolijke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een leuke vrolijke kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je DT-schap. Hartstikke leuk voor je. Je kaart is ook weer erg leuk. Leuke koe en mooie mallen gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke easel kaart Wilma en je vorige kaart is ook prachtig!
    En van harte Gefeliciteerd met je DT plek bij DSCC! Nou dat gaat wel goed komen en heel veel succes en plezier bij het team! ik vind het echt geweldig voor je!! Fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart, en wat geweldig dat je DT lig mag zijn ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je Wilma en natuurlijk heb ik al even naar je foto gekeken, leuk om iemand te zien toch? Je kaart is erg leuk, zo grappig en vrolijk, mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je DT schap bij DSCC, leuke kaart heb je gemaakt Wilma, mooie afbeelding van die koe en mooie mallen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattige easelkaart heb je gemaakt, erg leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi...wat een leuke kaart!!!
    Gefeliciteerd met je DT-job.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma
    Wat super leuk voor je Gefeliciteerd en heel veel succes .
    Wat een leuke en inderdaad grappige kaart is dit ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je ons team komt versterken, welkom. Ik ben ook net nieuw bij DSCC. Ben meteen je volger geworden.
    Groetjes Maria http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    gefeliciteerd met je DT schap!! Succes daar!!
    En de kaart is ook super mooi, prachtige kleuren!
    Dat gaat je altijd goed af om de kleuren combi's goed bij elkaar te zoeken. Top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Super dat je in het DT zit, ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien, deze creatie is ook weer lekker vrolijk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat is die leuk Wilma.
    Dat beestje komt precies van bij ons uit de stal, alhoewel we geen Klara hebben, maar een Wilma staat er wel tussen.
    Je hebt haar zo mooi in een rondje gezet en dit staat erg leuk in een easel kaartje.
    Ik vind hem kei leuk.
    Gefeliciteerd met je designerschap.
    Je gaat het nog druk krijgen, maar die leuke drukte vind je vast plezierig.
    Succes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is-ie leuk Wilma, voor iemand zoals ik die gek is op koeien is dit helemaal het einde!!!! Je hebt 'm erg leuk gemaakt en prachtig ingekleurd!!
    Proficiat met je designmembership!!!, écht iets voor jou!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma. Gefeliciteerd met je nieuwe dt-schap bij dscc. Heel erg leuk voor je. Dit is ook weer een prachtige kaart. Wat heb je de mallen leuk gebruikt. Je bloemen, geel oranje zijn net echte narcissen. Superleuk gemaakt. Wat een leuk koe staat erop dit plaatje., Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super voor je Wilma, hoe gaaf is dat, gefeliciteerd met je nieuwe DT-schap. Ik vind dit ook weer een supermooie kaart, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging Wilma...heel erg leuk voor je...
    en dit kaartje is ook weer super leuk....prachtig met die roodbonte koe ....TOP!!!
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze is ook weer schitterend. Heel leuke digi. En wat leuk dat je gevraagd bent bij DSCC. gefeliciteerd en is weer een leuke uitdaging.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart weer Wilma en super gefeliciteerd met je DT-schap. Leuk hoor, ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Wilma en succes bij DSCC.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart Wilma. Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke voorjaarskaart! Ik zie de koeien al weer lopen in de wei ;)
    Nogmaals welkom bij DSCC, gezellig dat je ons team komt versterken!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gezellig kaartje, leuk dat je meedoet met de challenge van kic

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een bijzondere en prachtige kaart is dit, geweldig mooi gekleurd! Bedankt voor het meedoen bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Wilma, geen wonder dat je werd gevraagd als DT lid. Wat mooi ingekleurd,echt te gek. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest