woensdag 5 februari 2014

Parelvlinder, en leuk nieuws

Hallo iedereen, eerst ga ik jullie het leuke nieuws vertellen. 
Ik ben gevraagd Designmember te worden bij EHI Borduur challenge blog. Daar heb ik natuurlijk volmondig ja op gezegd!!! Mijn werkstukjes worden dan toch wel genoeg gewaardeerd, en dat geeft me een goed gevoel. 
Eerst het EHI scrap blog en nu dit blog, leuk toch!!! Ik heb deze kaart gemaakt als mijn allereerste bijdrage voor het EHIB blog. Het onderwerp is, gebruik parels of parelpen op je borduurkaart. 
Iedereen natuurlijk fijn mee gaan doen.

Gisteren bij Mieke Lotte ook in de prijzen gevallen, als het goed is heb ik daar houten ornamentjes of figuurtjes gewonnen met mij Natuurijskaart, super toch!!

Dan wil ik natuurlijk ook iedereen die me een reactie gaf bedanken, super dat jullie me zo trouw blijven bezoeken.

Nu mijn kaart. Eerst heb ik de kaart geborduurd op wit linnen karton. Daarna met bruine inkt bewerkt. Het overige papier is bruin en craftkarton. Het digi label ingekleurd met Derwent color soft. Alles gestanst en ook bewerkt met inkt, kleine bloemetjes zijn van de Floral ponsen. 
Alles geplakt, en dan ook nog een wit koordje, en een bruin lintje aan het labeltje gestrikt, een charm van een vlindertje hier aan vast gemaakt en een Zeeuwse knop hierop gelijmd. De vlinderrand, bruine vlinder, en donkerblauwe swirls zijn van Joy. Het geribbelde blauwe cirkel onder het labeltje van Spellbinder, en de bloemen van Crealies. De meeldraadjes zijn van een Pipoospons. Dan nog kant aan 3 zijde’s van de kaart geplakt. 
Grote parels in de bloemen en kleine plakparels op de rest van de kaart. Het garen wat ik heb gebruikt is Madeira 1170, 1177, 1192 en Mettler 9930. Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik graag mee bij:


29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Wilma met je DTschap,deze is ook weer zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een schitterend kaartje Wilma, leuk met dat borduursel en die mooie vlinder.....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Wilma, ik hoop dat je het volhoudt ,maar het is altijd leuk als je gevraagd wordt toch
    Je hebt prachtig geborduurd, en de kaart verder héél mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma, wat een geweldige mooie creatie, supermooi geborduurd en de kleuren vind ik ontzettend mooi bij elkaar passen. Mooie details met het kant, de vlinderborder etc, mooi geheel.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gedaan zeg. Het borduurdwerk staat op de voorgrond zonder dat de kaart kaal is. Heel mooi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor en dat is natuurlijk leuk nieuws. Heel veel succes. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Mooi borduurwerk en andere details. Gefeliciteerd met je DT-schap, leuk als je zo gevraagd wordt.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Gefeliciteerd met je DT- schap ik wens je er heel veel succes mee. Je eerste voorbeeldkaart is een plaatje geworden ik vind hem erg mooi.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Wat weer een mooie kaart, dat borduurpatroon is ook zo mooi.
    Prachtige kleuren weer.
    Ze boffen maar met jou als designer.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje ik vind dit een heel mooi borduurpatroon dat heb je heel mooi gedaan veel sucses met je D T schap heel leuk voor je groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Wilma en prachtig geborduurd.
    Gefeliciteerd met je DT-schap. Geniet ervan.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Je kaartje is prachtig, erg mooi geborduurd wat leuk dat je er weer een DT-schap bij hebt..gefeliciteerd, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een prachtige kaart Wilma...hij heeft een chique uitstraling. Toppie hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,

    Schitterende kaart!!!!Welkom in ons DT-team van EHI borduurkaartenblog!!!
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Wilma, wat ga je goed zeg...alweer een prachtig nieuwtje en ik wens je super veel plezier op het borduurblog!! En je kaart is schitterend en wat prachtig die mooie geborduurde vlinder en mooie tak!! Ik vind het echt prachtige kleuren en de vlinderrand staat er ook prachtig bij, net als het mooi kant!!!
    Ik wens jullie een hele fijne avond! Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart met dit supermooie patroon met vlinder TOP .Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Mooi borduurpatroon met de vlinder ook zo leuk versierd met de plakparels, succes met je dt schap bij het borduurblog.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In één woord PRACHTIG. Super mooi gemaakt.
    Gefeliciteerd met je DT-schap. Veel plezier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwww wat een prachtige kaart!!!

    Gefelciteerd en Heel veel design plezier toegewenst

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je ook in het borduurblog van EHI DT-member bent geworden Wilma, je kaart is weer een toppertje zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd.
    Wat leuk dat je in het dt-member wordt bij EHI. Heel veel succes. Mooie bloemen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Wilma, heel erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefelciteerd met je DT schap en met het winnen bij de Challenge van Miekelotte. Leuk hoor!
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zo mooi ook in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Wilma, mooi borduurwerkje en mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een dotje van een kaart en wat gaaf voor je om dt lid bij borduurdblog te worden super joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Wilma.
    Ze weten wel wie ze moeten vragen in hun design team.
    Jij gaat je weer volop geven , dat weet ik zeker.
    Deze kaart is weer een beauty.
    Prachtige kleuren en zo'n geweldig mooi borduursel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart en een super mooie kleuren combinatie heb je gebruikt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge op het HH blog.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd dat je DT bent geworden. Je kaart ziet er prachtig uit hoor!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest