zaterdag 15 februari 2014

Speciaal voor jou

Dag lieve mensen en knutselaars, allemaal hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige freubeltje. Gisterenavond zag ik dat ik de challenge van Nadia heb gewonnen. Helemaal super natuurlijk, ben ik altijd blij mee.

Vandaag een kaart in bruin en lichtblauw. Bruin is craft papier, 2 soorten DP in lichtblauw met bloemen. Dan heb ik ook nog lichtblauw knutselpapier gebruikt, en een stukje zilverkarton voor het schaartje. Plaatje komt van internet. De bloemen op de kaart deze keer kant en klaar gekocht. De houten figuurtjes, vogelhuisje uiltje takjes gespje en vlinder komen van verschillende winkels. Leuk om te vertellen is dat het gespje van Mieke Lotte komt gewonnen met de laatste challenge. De grote strik is zilver, vast gezet met een blauwe brad. Dan zit er nog een uiltjes-charm en een metalen sierhoekje op. Label tekst komt ook van internet en lag al jaren tussen mijn hobbyspulletjes. Dan heb ik ook nog wat zilveren plakparels gebruikt, en een beige kantje langs de kaart gelijmd. 
Alles bewerkt met bruine inkt. De gebruikte mallen zijn van MD Joy en NS. Ben weer nieuwsgierig naar de reacties.

Knutselgroet Wilma.




Met deze kaart doe ik graag mee bij:

WLVC,  #19 (Vintage MDF / Hout op creatie)
Cards and Scrap,  #203 (Grote strik op kaart)
ABC Challenge,  (F = flowers)


25 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Ik vind je kleurencombinatie met bruin en blauw ook erg mooi! Wat is er ook veel te zien, echt schitterend hoor!
    Succes met de challenges.
    Liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma, hoe leuk heb je deze weer samengesteld.
    Elk detail past er perfect bij.
    Ook de kleuren zijn een prachtige combinatie.
    Je hebt er weer iets beelschoon van gemaakt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    Ik hoop voor jou dat je toegestuurd krijgt wat je vraagt.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Je kaartje ziet er ook super uit!
    Mooie kleuren en leuke details.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma wat een prachtig kaartje, wat een mooi freubelwerkje, leuke kleurencombinatie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Je hebt leuke details op de kaart. Erg mooi gemaakt. Lief plaatje. Het uiltje is grappig. op deze kaart. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart, en dat uiltje is leuuuuuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma,
    kom gewoonweg niet uitgekeken,
    wat heb je mooie details gebruikt en prachtig van kleur!
    Pracht resultaat!
    Groetjes van Daatje en heb een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma
    heel erg mooi,je hebt mooie kleuren gebruikt
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, het plaatje is prachtig, lekker veel te zien en de grote!! strik die je niet over het hoofd, mooi gedaan en gefeliciteerd met je prijs, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er weer prachtig uit Wilma. Alles is mooi gecombineerd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeel erg mooi Wilma...prachtige stansjes gebruik ....en mooie kleurtjes ....gefeliciteerd met je prijsje bij Nadia....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je prijs bij Nadia hoor.

    groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart! Leuk dat je gewonnen hebt, veel plezier met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een supermooie kaart Wilma, ik vind hem prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je prijs .
    Ik vind dit ook weer een hele mooie kaart .
    Leuk dat je ook meedoet bij het Cards&Scrap blog .
    Fijne zondag
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend vind ik jou kaart!!!Super mooie kleuren en wat een leuke materialen, het uiltje vind ik er zó leuk op!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart.....ik vind hem heel leuk gedaan vooral met deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw ik vind het weer schitterend!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, en wat is dit toch een mooie kleuerencombi.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wilma,
    Wat een schitterende kaart is dit weer, de kleurencombinatie is top en alle details kloppen, mooie details zoals de uiltjes, lief schaartje etc, erg mooi gemaakt, met zorg, dat is te zien.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Wilma!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart. Mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pretty card. Love all the embellishments. Thanks for playing along at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest