dinsdag 18 februari 2014

Sterrenelf

Hallo allemaal, heel erg bedankt voor jullie leuke spontane reacties weer.
Dan wil ik ook nog mijn 4 nieuwe volgers een warm welkom heten. Joukje, Maria, Marianne en mijn naamgenoot Wilma, ik hoop dat we elkaar nog heel veel zullen inspireren en natuurlijk op elkaars blog zullen bezoeken. Heel fijn dat jullie mij zijn gaan volgen. Dank jullie wel.

Deze keer een geborduurde kaart in blauw geel. Geborduurd op wit linnen papier. Het plaatje is van Jalekro. De stansmallen van MD, en Joy die ik met blauwe inkt heb bewerkt, net als het witte papier waar op geborduurd is. Op de kaart heb ik een smal blauw kantje geplakt en links van de kaart een smal wit kantje. Het bloemetje is ook van kant. 
Dan heb ik nog verschillende soorten plakparels gebruikt. 
Ben weer benieuwd naar de reacties.

Groetjes Wilma



Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Creaine,  #33 (blauw/geel, liefst met borduren)
Duymelot,  # februari (kinderkaart)


27 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wilma.
    Wat een schitterende kleuren zijn dat bij elkaar.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je weer gemaakt, de kleuren en de afwerking is geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Wilma, prachtig geborduurd! Proficiat met je DT-job, heel veel succes en vooral plezier er mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat een mooie kaart, prachtig geborduurd en zulke mooie kleuren gebruikt, alles past bij elkaar, prachtig gemaakt.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt Wilma, ik was net even je vorige post aan het bekijken, maar dat is ook een grappige kaart geworden met de koe erop, erg leuk ook. Deze kaart vind ik ook mooi, en heel knap geborduurd, wat een priegeltjes werk zet! En wilma nog gefeliciteerd met je DT schap, geniet er van! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje. Lekker vrolijk ook.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijk kaartje Wilma, mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan. Mooi met de prachtige rand.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart, en zo mooi geborduurd ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is weer mooi geborduurd
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    woow wat is dit weer een mooie kaart, met dat lieve elfje en dat geborduurde in combinatie met dat kantje en randje,
    geweldig weer!
    Je kaart met koe hier benee vind ik ook helemaal super zo mooi ingekleurd en mooie kleurencombie!
    Van harte met je DT-schap, wat een eer!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma, het borduurwerk en de rand is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma. Wat een leuke kaart. Een erg mooi borduurtje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit mooi gemaakt Wilma. Echt super hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow super mooi kaartje.........Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij creaine.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi je kaartje weer Wilma....wat kan jij toch mooi borduren...prachtig en ook die patroontjes zoals die vlinders zijn geweldig....
    succes met de challenges....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart heb je gemaakt,ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma, wat een prachtige borduurkaart heb je gemaakt, veel succes met de challenge bij Creaine...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Mooie geborduurd en ook mooie mallen gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stijlvol kaartje Wilma!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Prachtige kaart is het weer en super mooi borduurwerk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi afgewerkt met de mallen, borduurwerk en kantje!! Prachtige kaart :-))
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O prachtig Wilma!!!
    Wat een werk heb je van deze kaart gemaakt.
    Mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes hennie DT Duymelot.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine Challenges.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest