donderdag 13 maart 2014

Beauty

Hallo lieve blogdinnetjes, dank jullie wel voor alle reacties die jullie weer bij me achter hebben gelaten.

Deze keer weer een sketch-kaart voor Cards en Scrap. Deze keer heb ik het bij zachte kleurtjes gehouden.
Met een kantje wat kleine bloemetjes en takjes. Langs de randjes van de kaart de mooi randmal van Joy gebruikt, die vind ik zo mooi en fijntjes. Deze mal gebruik ik heel graag Het plaatje is van Studio Light. 
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.

Lieve knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
Cards and Scrap,  #205 (Sketch met stempel C&S)

28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! De pasteltintjes zijn erg mooi en passen heel goed bij het fijne kant en de fijne randjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje. Heel fijntjes en wat een mooie kleuren. Het plaatje past er super bij. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit, heerlijke kleurtjes en dat plaatje is ook zo lief. Mooi met dat kantje er omheen en die border is ook een van mijn favoriete mallen, prachtige kaart.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Wat een super mooie kaart .
    zag de sketch er gelijk in .
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Wilma, mooie zachte tinten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart
    mooi dat randje er langs

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een schatje, mooie zachte kleur.

    Tot morgen Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind die -kant-randen ook super, lief plaatje en een supermooie bloem, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt Wilma...hele lieve zachte kleurtjes en ook een prachtig plaatje....GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Wilma wat heb je weer een beauty gemaakt, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig heel mooi gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is simply beautiful! Love the pastelle colors, gorgeous image and flowers. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilmamooi die pastel tinten en prachtig gemaakt ook. Dat kante randje doet het heel leuk om dat vintage plaatje. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh, Wat een liefje. De mooi zachte kleurtjes en het leuke plaatje. Schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Wilma wat een beauty
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. In deze mooi zachte kleuren. Heel erg mooi gemaakt met het kant om de mal. Lief plaat je. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    wat heb je een prachtig kaartje gemaakt zeg! Die rand is inderdaad heel fijntjes en mooi. En het plaatje is ook prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. p.s. ik reageer eigenlijk op een bericht in mijn leeslijst. Over je eerste bijdrage voor DSCC waar de sponsor Creamiep is en dan kom ik bij dit bericht uit. Titel is lentekriebels...of was je iets te vroeg met plaatsen en he je hem weer teruggezet? Ik wacht wel af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaart! Prachtig staat het kantje om het plaatje.
    Ook de vorige kaarten zijn weer prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat heb je deze weer knap gemaakt.
    Mooie kleuren en schitterend samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De titel van je blogbericht zegt het eigenlijk al....een schoonheid van een kaart!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    ook deze zachte tinten vind ik prachtig,
    heb je het randje rond de foto zelfgehaakt?
    Mooi resultaat!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart, Wilma!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een super uitwerking! Leuk ook dat u meedoet aan de Cards&Scrap Challenge.
    Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Leuk hoe je de schets erop hebt verwerkt.

    Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige uitwerking van de schets hoor! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest