dinsdag 4 maart 2014

Budget Carnaval

Hallo mensen, heel veel dank voor jullie reacties op mijn vorige kaart.

Deze keer een Tag voor Cards and Scrap Het was de bedoeling dat je voor deze uitdaging materiaal gebruikte dat niet kostbaar was. Nou ik heb hiervoor het karton van een T shirt verpakking, een lege rijstdoos, en de Carnavalskrant bij ons uit het dorp. Een stukje bindtouw een strikje van de Action ( goedkoper vind je het denk ik nergens ). Dan heb ik nog wat knopen gebruikt uit mijn naaidoos die van een oud kledingstuk zijn afgehaald. En dan vond ik ook nog wat rood kralenkoord uit de doos van mijn dochters oude spulletjes. 
Ik heb geprobeerd er een grappige Carnavals Tag van te maken met grappen en grollen uit de carnavalskrant, die over “schoonheid” gaan. Billen liften lippen opblazen sinaasappelhuid en neuscorrectie. 
Onder deze plaatjes heb ik een gestanst malletje bewerkt met rode inkt geplakt. En dan natuurlijk het Woord Carnaval en maskers die daarbij hoorden. Ik heb mooiere creaties gemaakt, maar ja je moet toch wat hé, 
als het geen geld mag kosten hihihi.
Nou ik hoop dat jullie hem grappig vinden.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze Tag doe ik mee bij:
Cards and Scrap,  #7 (budget scrappen)

25 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig!!!! Hoe verzin je het......en hoe krijg je het voor elkaar om dit te maken...fleurig,grappig...goed gedaan hoor.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig en die spullen die je ervoor gebruikt hebt,
    super bedacht zo hoor ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou voor mij ben je al een winnaar hoor! Dit is super goedkoop geknutseld hihihi! Heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wil,
    Wat superleuk is dit, mooi de plaatjes uit de krant en al die leuke frutsels er op, mooi gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk bijeen geraapte spulletjes en daar dan zo een vrolijke kaart van te maken....ik vind hem SUPER geworden Wilma....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma,
    Wat een vrolijke kaart! Superleuk,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een ongelooflijke leukerd!!! Wat een vrolijk item Wilma, je hebt je helemaal verdiept in de carnaval!!! Heel gaaf gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt een grappige, en wat een vrolijke carnavals kleuren. Heb zin in de vijftiende.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel grappig Wilma en wat een leuk spullen heb je gebruikt.
    Een echte carnavalscreatie, mooi gemaakt.
    Groetjes vanuit carnavals vierend Limburg.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahha wat super leuk bedacht en gemaakt Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat leuk gemaakt Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, Ik vind hem heel gaaf. Wat heb je dit leuk bedacht en schitterend gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma
    Of ik hem grappig vind, ik vind het supe de super leuk gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,

    Wat een leuke kaart en grappig die plaatjes uit de krant heel apart.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig en leuk Wilma. Super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele leuke en grappige kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke creatie heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg grappig gemaakt zeg! Leuk dat je allemaal afval matriaal hebt gebruikt, zo zie je maar weer, zo kun je weer iets heel leuks maken. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je moet er maar opkomen, wat heb je dit supergaaf gemaakt Wilma, toppie weer.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat grappig hoe je dit bedacht hebt en zo bewijs je dat je met weinig iets heel moois kunt maken. knap gedaan.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke vrolijke tag heb je van al dit materiaal gemaakt
    en leuk dat je meedoet met cards en scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    ik had deze tag eventjes gemist,
    maar ik vind het een gewelldig mooi project en leuk verzonnen al die plaatjes zo bij elkaar!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is LEUK!!!! Ik word er helemaal vrolijk van.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuke tag en geweldig al je budgetmaterialen. Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest