maandag 24 maart 2014

Candy bij Wilma

Dit bericht blijft tot 24 Maart bovenaan staan, 
voor nieuwe berichten scrol naar beneden.


Hallo allemaal we hebben een feestje.
Omdat ik de grens van 100 volgers heb bereikt 
wil ik deze gelegenheid gebruiken om een candy weg te geven.
Wat de candy is dat blijft nog een verrassing.

Wat moet je doen om mee te kunnen doen aan deze candy !
* Word volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
* Plaats het plaatje v.d candy op je blog met een link terug naar mijn blog.
* Laat hieronder een  berichtje achter zodat ik weet dat je mee wilt doen.
* geef je berichtje een volgnummer,
(1e reactie is nr.1, 2e reactie is nr.2, enz.)
Zet dit volgnummer vooraan bij je bericht.

De candy loopt t/m 24 maart.
op 25 maart maak ik de winnaar d.m.v. de random bekend.



48 opmerkingen:

  1. Nr. 1

    Hoi Wilma, ik dacht je hebt de bow op de beurs gemaakt en zag op je blog dat je een feestje geef ter ere van je 100 volgers die je al ben gepasseerd, heel leuk dat je dit wil vieren met ons en dat er nog maar heel veel volgers bij komen!! maar gezien je prachtige kaarten die je maak zal dat wel lukken! Ik ga je mooie bow op mijn blog zetten en doe graag mee met deze kans!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nr. 2

    Super leuk idee Wilma, ik doe graag mee om kans te maken op de candy! 100 volgers is zeker een heel aantal en je bent er inderdaad al overheen, haha.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr. 3

    Wat leuk Wilma. Volger ben ik allang natuurlijk.
    Voor een verrassing ben ik altijd in.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nr 4. Hallo Wilma, dat is nog eens leuk, een candy. Ik doe graag mee, volgster ben ik al en ik ga je afbeelding met link nu op mijn blog plaatsen. fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nr 5.
    Hoi Wilma.
    Eerst natuurlijk mijn felicitaties. Een mooi rond getal en ik weet zeker dat er nog heel veel volgertjes zullen bijkomen.
    Wat ik kan zeggen is, dat je een beeldschoon blog hebt, waar ik heel veel ideeën kan opdoen. Een lust voor het oog.
    Doe zo voort, goed bezig.
    Ik zou ook wel graag willen meedoen met de candy.
    Dus bij deze schrijf ik mij in onder nummerke 5.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nr 6

    Wat leuk Wilma,
    gefeliciteerd met je meer dan honderd volgers
    ik doe graag mee hoor
    ik ga je gelijk linken op mijn blog

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nr7

    Hallo Wilma, proficiat met je 100 volgers, ik doe graag mee met de candy, heb de link al op mijn blog gezet...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nr.8
    Wat lief van je Wilma! Doe graag mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nr.9
    Ik doe natuurlijk graag mee om een candy te winnen, super tof dat je ook al 100 volgers heb

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nr. 8
    Hoi Wilma wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe graag mee hoor. Gefeliciteerd met je 100 volgers.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma wat een leuk idee zegom een verrassing candy weg te geven. Ik doe ook graag een gokje. Gefeliciteerd met je 100 volgers.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk een candy gefeliciteerd met je 100 volgers ik doe graag mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nr.13
    Als dat maar geen ongeluk brengt!
    Gefeliciteerd met je 100 volgers niet gek als je zulke mooie kaartjes maakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nr. 14
    Wat superleuk dat je een candy gaat weggeven Wilma, ik geniet altijd van je schitterende kaarten en waag een kansje. Ik zal het zo in mijn sidebar zetten, gefeliciteerd met je inmiddels 105 volgers zie ik hiernaast me. Super. Op naar de 200.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nr 15
    Hoi Wilma wat lief dat je een candy weg geeft. Er komen vast nog meer volgers bij want je kaarten zijn prachtig. Ik ga de candy meteen op mijn blog plaatsen. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben ik dus nr 16!!!
    Leuk hoor dat je tgv 100 volgers een candy gaat weggeven!!!Ik zet 'm op mijn blog en doe graag mee,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nr 17
    Hartstikke leuk dat je een candy weg geeft. Natuurlijk maak ik graag een kansje, ik win nooit iets dus wie weet. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nr. 18
    Hoi Wilma, gefeliciteerd met de 100 volgers! Wat is dat snel gegaan zeg bij jou! Tja je maakt ook prachtige creaties waar veel mensen meer van willen weten, ga mezelf maar naar hoor. ;-)
    Graag doe ik mee met deze candy, en zet hem in mijn sidebar hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nr. 19
    Hé Wilma: al over de 100! Wat een mijlpaal, maar er komen vast nog heel veel volgers bij want het is altijd genieten bij een bezoekje aan je blog! Leuk dat je een candy weggeeft, dus ik waag een kansje! (laat me graag verrassen....!)
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nr 20
    Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je 100 volgers en wat leuk dat je een candy weg gaat geven ik doe er graag aan mee.
    groetjes Anita
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd met je 100 volgers.
    Doe graag mee, want hou van leuke verrassingen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. NR 22
    Hoi Wilma, dank je wel voor je lieve comment! En wat leuk dat ik er een nieuwe volger bij heb! Zie jij mij tussen je volgers staan? Want ik krijg je via die knop boven je volgerslijst maar niet toegevoegd. Maar je staat tussen m'n favorieten dus die mooie creaties van jou mis ik vast niet! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nr.23
    Hoi Wilma,
    al 105 volgers, gefeliciteerd ik doe graag mee aan je candy, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nr:24
    Hoi Wilma....
    gefeliciteerd met al meer dan 100 volgers super leuk voor je....Ik ben al langer volger en komt bijna altijd naar je prachtige kaartjes en creaties een kijkje nemen....Super leuk dat je een candy gaat verloten...daar ben ik dus ook wel voor te porren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nr 25. Wat leuk dat je een candy weggaat geven. Ik doe graag mee. Gefeliciteerd dat je de grens van meer dan 100 volgers heb gehaald. Leuk is dat hé. Toen ik mijn blog begon, dacht ik dat haal ik nooit en misschien heb jij dat ook wel gehad!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nr. 26
    Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers! Wat leuk dat je een candy gaat verloten onder je volgers. Altijd leuk zulke verrassingen. Ik doe graag mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nr. 27

    Dikke proficiat voor het halen van dit grote aantal volgers.
    Ik ben dol op deze 'snoepjes', en wil graag een gokje wagen. Leuk dat we deel mogen nemen aan je candy.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nr. 28

    Proficiat met de 100 volgers...een hele mijlpaal!
    Leuk dat je een candy weggeeft, ik wil graag een gokje wagen. Bedankt voor deze kans. Gezellig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nr: 29
    hallo Wilma
    gefeliciteerd hoor ,wil ook graag mee doen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nr. 30

    Hoi WIlma, leuk hoor je candy, ik doe graag mee.
    Zondag is mijn verjaardag, dus zou een leuk verjaarscadeautje zijn hihi.
    En gefeliciteerd dat je de 100 volgers voorbij bent, je hebt een
    heel leuk gezellig blog dus er zullen vast snel meer volgers komen !

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je 100 volgers Wilma! Leuk dat je daar een verrassingscandy voor wilt geven. Hier waag ik graag een kansje voor! Het is altijd genieten hier bij jouw op het blog en ben het met Erica eens dat er vast nog veel meer zullen volgen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nr. 32. Gefeliciteerd met zoveel volgers. En ja, ik doe graag mee. Ik ben al een tijdje je volger.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nr 33 Gefeliciteerd met je 100 volgers Wilma!
    Dat er nog maar veel zullen volgen.
    Ik doe graag mee.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nr 34

    Leuk dat je een candy weggeeft Wil! Ik doe graag mee en ga hem op mijn blog zetten. Volger was ik al, je creaties zijn elke keer weer prachtig. Je bent zo snel, wil ik er bij 1 reageren zie ik dat er alweer 3 bij staan ;) Zo snel zijn weinig blogsters met een nieuwe creatie ;)

    Liefs Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nr 35 Allereerst van harte gefeliciteerd Wilma met het behalen van 105
    volgster toppie, en ik wil heel graag meedoen ben gek op verrassings candy s,,,,,,,Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nr. 36
    Hoi Wilma, hoe kan ik dit u gemist hebben? Waarschijnlijk in mijn familie weekend geplaatst? Ik doe natuurlijk graag en wil je van harte feliciteren met deze mijlpaal! In zo korte tijd al 100 volgers. Goed zeg!
    Ik ben natuurlijk al volger en ga je candy op mijn blog zetten.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nr. 37
    Hoi Wilma,
    Gefeliciteerd met je inmiddels 105 volgers het loopt als een trein bij jou maar wat wil je ook met jouw bijzondere creaties daar wil iedereen graag van op de hoogte blijven. Ik ook want ik ben al heel lang jou volgster. Ga lekker zo door met kaartjes maken en je zult zien dat je nog veel meer volgers gaat krijgen. En ik doe natuurlijk ook graag met je candy mee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. nr 38
    Hoi Wilma, gefeliciteerd met 106 volgers!
    Ik wil graag meedoen met de candy
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. nr.39
    Nu met nummer.
    Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ik doe graag mee.
    Fijn dat je ons zoveel inspiratie geeft.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. nr 40

    Hoi Wilma,

    Allereerst bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en candy welke nog tot 1 april loopt.
    Ik doe graag aan je candy mee en jaja nu heb je volger 107. Prachtige creaties maak je .

    Liefs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. nr. 41

    Wat goed zeg al 100 volgers gepasseerd! Wel verdiend!
    Ik keek zo af en toe bij jou, maar ga nu ook echt volger worden.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nr. 42

    Hoi Wilma,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft daar wil ik graag aan mee doen. Hij staat op mijn side bar.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  43. nr 43
    Hehehe ik kon eindelijke volger worden ik dacht eerst dat ik dat al was
    maar gisteren lukte het niet en nu leek het er op dat het ook niet ging lukken maar het blog was nog niet helemaal wakker op maandag hihihi.
    maar goed gefeliciteerd met u 109 volgers en dat er nog maar meer zullen gaan komen.
    en ik doe heel graag mee met de candy.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Wilma,ik dacht dat ik al gereageerd had voor jouw candy maar niet dus maar ik wil heel graag mee doen ik heb dan nr.44.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest