zaterdag 8 maart 2014

Gefeliciteerd

Hoi hoi knutseldinnen, 

Alle dames die een reactie bij mijn vorige post achterlieten super bedankt maar weer. Het zijn er vaak veel, vind ik geweldig leuk. Ik doe mijn best om ook steeds maar weer op jullie prachtige creaties te reageren maar het worden er wel erg veel. Zit vaak 2 uren of soms nog langer te reageren, dus jullie snappen wel dat er wel eens, een tussendoor glipt. 
Maaaaar…….. ik blijf mijn best doen om iedereen een reactie te geven.

Nu dan mijn kaart naar een sketch van Cheerfulsketches, met een internet plaatje. Kaartkleur crème als basis gemat met bruin. Dp van het prachtige Quality Papers, ook de mallen heb ik daar mee gestanst.
ook gemat met bruin.  Onder de cirkel en het ovaal knutselpapier geplakt en er netjes omheen geknipt. De swirls heb ik van foam gestanst paars gemat. De bloemetjes en vogelkooitje van crème knutselpapier gemat met paars en bruin, op de bloemetjes gekochte roosjes geplakt. 
Heb 2 crèmekleurige kantjes gebruikt, een gemat houten hartje waarop 2 kleine groene hartjes zijn geplakt. Een brons metalen hoekje. Met een paars wit koordje een camee vast gemaakt en om de kaart gedraaid. Stempel is van Joy, en de mallen van Joy en MD. Is het geen bjoetie. 
Ben weer erg benieuwd wat de dames hier van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
Cheerfulsketches  #9 (Sketch)

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje weer wilma, de afbeelding is erg mooi, en de kleuren rose paars tikkeltje groen prachtig. Je hebt de kaart verder heel mooi uitgewerkt. Fijn weekend nog, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Wilma, zoveel mooie kleuren en details.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wil! Mooie kleuren en prachtig plaatje.
    Ook je vorige kaart is schattig.
    Nu het mooi weer is, probeer ik ook om lekker buiten te zijn overdag. Hierdoor lukt het me nu ook even niet om bij iedereen elke dag langs te gaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super prachtige kaart met heel veel mooie details!
    Ik heb je net een reactie gegeven op wat je bij mij geplaats heb, ik weet alleen niet of dit dan ook goed aan komt, wil jij daar iets op terug schrijven als je het ontvangen heb, ook al is het alleen maar goed ontvangen....weet ik in ieders geval dat dit gaat...ik blog nog niet zo heel veel langer dan jou dus....uitproberen. Hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie, jammer dat dit niet lukt, weet ik dat iniedersgeval dat het niet werkt, mmmm jammer. Maar ik ga de vrijdag dus helaas zie ik je niet. Ook ik had een vrijkaartje gewonnen via FB jippie, we zijn bofferds!!! Veel plezier met Mar! Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma,mooie kleuren een leuk plaatje en mooie details.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooie Wilma!!!! prachtig vintage en hele mooie afbeelding en mallen. Ja hoe meer volgers hoe langer je zit te bloggen hè! Je kan het op een gegeven moment ook niet allemaal meer bij houden ook als je dat zou willen...Keuzes maken!! Anders kun je geen kaartjes meer maken....alhoewel ze bij jou van de lopende band afrollen heb ik het idee, hihi.
    Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi kaartje Wilma...je hebt er zoveel leuke accentjes opgemaakt....ik heb hem met bewondering bekeken...SUPER !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super,super,super mooi!!!!!!Ik ben er van onder de indruk :-)
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart
    schitterende materialen heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw Wilma wat is dit een supermooie kaart, ik vind hem helemaal geweldig, een beauty is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Mijn complimenten, je kaartje is weer vrolijk en vol kleur, erg mooi plaatje en een superleuk geheel, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Wilma, wat een supermooie kaart laat je ons weer zien, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches, heel veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma
    Ik zit ook altijd uren te tikken hoor, ik doe het meestal s,avonds laat, maar het is bijna niet bij te houden als je veel bloggers volgt.
    maar jou kaart kan ik niet overslaan, die is weer zo prachtig, met deze kaart op mijn netvlies zal ik vast en zeker lekker slapen, het is een beauty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met heel veel details erop , heel mooi gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beeldschoon kaartje, echt helemaal te gek.
    Bedankt voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lukt ook niet altijd om overal antwoord te geven, dat is ook niet te doen, zeker niet als je heel veel volgers hebt. maar ik vind het wel weer een schitterend kaartje. Mooie kleuren en mooi afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Wilma....de kleuren die je bijelkaar hebt gebruikt vind ik zo mooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat een prachtige kaart, ik ben er weg van ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en genieten van het weer.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooi kaartje weer,
    je kunt niet altijd iedereen volgen ...
    maar ook dat geeft niet...
    Prachtige kleurtjes heb je weer gebruikt...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, hij is weer prachtig,en wat een mooi plaatje.Ik raak weer niet uit gekeken van wat je er weer allemaal heb op gemaakt.

    Knuffel Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wilma weer een prachtige kaart, mooie kleuren. mallen en plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma. Deze had ik nog niet gezien, wat prachtig. Lief plaatje mooi op deze mal en wat mooi afgewerkt met alle leuke frutsels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma, wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Deze is echt werkelijk schitterend! Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    wat leuk dat je volger bent geworden. Ik was ook al eens bij jou wezen kijken, maar vergeten volger te worden. Dat heb ik nu gedaan.
    Je kaart is een plaatje! Ik vind dat zo knap dat je en sketch uitwerkt zoals jij dat doet. Met heel veel extra's en de sketch is helemaal te herkennen... Ik ga nog even verder neuzen bij je!
    Tot gauw weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Wilma! Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. waow, prachtig zeg.

    Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful sketches challenge.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Wilma, wat een prachtige kaart! Zoveel moois te zien, prachtige kleuren. Echt een plaatje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma. Gefeliciteerd met je eerste plaats. Groeten Trijntjel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest