dinsdag 11 maart 2014

Groetjes van ons

Hallo iedereen, natuurlijk weer van harte bedankt voor de leuke lieve berichten op mijn kaart van gisteren.

Dan wil ik Ger-Janne mijn nieuwste volger een warm welkom heten op mijn blog, ik hoop dat we elkaar nog vaak zullen bezoeken en daardoor heel veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Dan nu mijn kaart, een vintagekaart met zachte kleuren. Het plaatje komt van Studio Light, de mal aan de zijkant en de kleine hoekornamentjes van MD, en de mal onder de foto van Spellbinders, deze zit ook nog onder het blauwe 4-kantje. Basiskaart grijsglanspapier, daarop lichtgrijs DP bewerkt met blauwe inkt. Hier weer op grijs-roze gestreept DP met bloemenkant er omheen. Rechtsboven met kant een rozet gemaakt waar ik met zilver en wit kant een strikje op heb genaaid, een strass-charm aan vastgenaaid. 
Op dit alles een grijze knoop genaaid. Linksonder een bloem van vilt aan de randen met inkt een beetje blauw gemaakt en vast genaaid met een roze knoop, hieronder een swirl van MB. Links een label van Boekenvoordeel net als de tekststempel. Van roze suède koord een strikje er op gemaakt, Ook met blauwe inkt bewerkt. Als laatste heb ik nog wat lichtblauwe plakparels gebruikt. 
Ik ben weer heel erg benieuwd naar de reacties.

Knutselgroet Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

WLVC,  #21 (vintage met knoopjes)
Hobby Home Hobbyartikelen,  #6 (Alles mag)
Anma Creatief,  #30 (Lente, Voorjaar, Pasen)
Knutsels en Kadootjes  #10 (voorjaar)

39 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Schitterende kaart! Er is zo veel op te zien, de kantjes, de strik met het bedeltje, de bloem met het knoopje, alle krullen, echt super mooi gedaan en de pareltjes maken het helemaal af.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wilma wat een heel mooi kaartje is ditweer mooi plaatje prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma
    Super leuke kaart is het weer .wat een hoop leuks weer op te zien .
    En prachtige kleurtjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart ,ben weg van de strik
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal jij toch al die tijd vandaan om zoveel prachtige kaartjes te maken Wilma...Jeminee wat een vaart zit er in, hihi. Maar het is weer een topper hoor en prachtige kleuren zo bij elkaar en alles is weer even mooi!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Wilma. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer een beauty Wilma, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en alles past zo mooi bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma
    Jij hebt ook de mooie mal van Noor gebruikt op je kaart zie ik, je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart weer met prachtige kleuren. Mooie materialen gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei mooi gemaakt. Echt een plaatje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma/. Wat een plaatje deze kaart. Heel erg mooi gemaakt. Mooie kleuren en prachtige materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart. Mooi kleuren en leuke details.Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan je niet bijhouden Wilma, zoveel kaarten maak je ook dit is er weer een om door een ringetje te halen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt prachtig. Had ik maar zoveel tijd als jou om met mijn hobby bezig te zijn.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    super mooie kaart! Leuk al die details
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woooow Wilma wat een super leuke vintagekaartje weer...prachtige accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuk vintage kaartje is het weer. En natuurlijk weer tot in t detail afgewerkt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig, wat een superleuke kaart heb je gemaakt Wilma, er is zoveel op te zien, heerlijk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer heerlijk 'aan de vintage'! Wat is het toch super om zo mooie kaarten te maken.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    WOW..superleuke kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en het kantje rondom is helemaal top, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Reacties
    1. En bedankt dat je nog een keer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
      Liefs, Monique

      Verwijderen
  23. Ik heb er maar 1 woord voor Wilma nl. Prachtig!!!
    Bedankt weer voor je deelname bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi Wilma en prachtig ook van kleuren.
    bedankt dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma
    Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt een super mooie kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart!! Mooie kleuren, leuk vintage plaatje en dat kantje vind ik heel mooi.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend!!! en de kleuren zijn weer zó mooi!!!! en wat een leuke andere materialen heb je verwerkt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super, wat een schitterende kaart! Een echte vintage, supermooie kleuren en hier valt ook zoveel te ontdekken! Geweldig en bijzonder mooi gemaakt Wilma!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je gaan zo snel , dat ik deze al had gemist. Maar hij is weer prachtig.

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja ik vind um ook echt top Wilma!
    Mooie kleuren en mooie bijzondere bloem!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend! Wat een geweldige kaart Wilma, top gedaan. Dankjewel voor deelname bij WLVC, groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi wilma,
    wat maak jij toch altijd mooie kaarten,
    en je bent bijna niet bij te houden, zo snel ..
    maar deze blauwe ik ben er weer verliefd op en weer dat prachtrandje met dat knippertje van je!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma, schotterend.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Wilma,

    je kaartje is een juweeltje, echt prachtig in al zijn details!

    Fijn dat je met deze leuke lentecreatie meedoet met AnMaCreatief-challenge.

    Fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart is dit Wilma, de afbeelding en de kleuren vind ik persoonlijk erg mooi, ik hou er van. Zo krijg je toch heerlijk zin in de lente?! Niet dan? Bedankt voor het mee doen met de challenge van Knutsels&Kadootjes. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest