maandag 10 maart 2014

Happy Birthday

Hoi Freubelaars, ik wil iedereen weer heel hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post.

Dan wil ik voor dat ik aandacht aan mijn nieuwe kaartje schenk, mijn nieuwe volger Cobie een warm welkom heten. Ik hoop dat we nog heel veel inspiratie bij elkaar op zullen doen, is altijd fijn toch!!!!

Vandaag een kaart naar een sketch van NKU. Basiskaart zacht roze net als het woord, de swirl en de onderzijde van de labels. Het hart labeltje is nog zachter van kleur. DP komt alle 2 van Action, Deco Time genaamd. 
Het plaatje komt van Internet, ik vond het zo lief. Alle mallen van Joy behalve de swirl die is van Cheery Lynn, en het hartlabel van MD.
Dan heb ik nog wat bloemetjes en takjes gebruikt, takjes van een Floral pons. En ten slotte nog wat plakparels, en wit sieradenkoord. 
E.e.a. bewerkt met roestbruine inkt. Graag jullie mening.

Lieve knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij: 
N.K.U.  #62 (Sketch)

31 opmerkingen:

  1. Ik vind het superleuk kaartje, mooie sketch en leuke kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je nieuwe kaart erg leuk Wilma.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart. Mooie kleuren en een heel leuk plaatje. Schitterend gemaakt. Je gaat als een speer, Ik heb wat kaartjes van je nog niet gezien. Ook die zijn stuk voor stuk schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een pareltje Wilma!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje ziet er super romantisch uit!! Mooie papier, lief plaatje en leuke combinatie van je mallen.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kaartje Wilma, vooral het plaatje is super lief en ook de kleurtjes zijn GEWELDIG....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma,
    in hele mooie kleuren, lief plaatje..prachtige bloementoef en een leuk label erg mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Wilma. De sketch mooi gebruikt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Wilma!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Ik vind je kaart erg mooi mooie labels heb je gemaakt en leuke designpapiertjes heb je gebruikt. Het past allemaal mooi bij elkaar.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een mooie kaart Wilma en wat past alles prachtig bij elkaar!
    Super mooie afbeelding en ik hou van vintage, dus zit te genieten!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Frutseltje,
    Je gaan weer als een speer, maar je kaart is geweldig mooi en die kleuren prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Wilma, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, de Happy Birthday past er super bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje. Mooi hoe je de kleuren hebt gebruikt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je maakt prachtige vintage kaarten Wilma, deze is ook weer helemaal top. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende romantische kaart, echt heel mooi! Gaaf hoe je de sketch van de NKU hebt verwerkt. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje Wilma, met lief plaatje en mooi freubelwerk....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een mooie kaart wilma! Mooi ook hoe je met de schets hebt gewerkt, fijne dag, Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met een heel lief plaatje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een beauty is dit, prachtig papier ook het plaatje staat er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    ooo wat weer een geweldig mooie kaart wat een pracht van een kleur!!!
    Ik heb nog wel een vraagje, hoe maak jij het fotorandje langs dat vintageplaatje?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daatje, ik heb destijds een speciaal schaartje hiervoor bij de Xenos gekocht, volgens mij hebben ze deze nog steeds. liefs Wilma

      Verwijderen
  23. Wilma dit ziet er weer heel mooi en chic uit.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart is dit en de kleuren en papier die je gebruikt hebt zijn geweldig, mooi gemaakt hoor Wilma.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.n

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaartje is weer supermooi Wilma, een plaatje weer.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Wilma mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie kaart heb je met de schets gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest