maandag 17 maart 2014

Ingedommeld

Dag dames van de knutselblogs, 
natuurlijk wil ik eerst weer graag iedereen bedanken voor de reacties die jullie gaven op mijn Candy, het worden er al meer, super hoor. En heel leuk al die felicitaties om te krijgen. Ik zou zo zeggen, ga zo maar lekker door, hihihi. Ik geniet er met volle teugen van.

Dan wil ik mijn nieuwe volgers Anneke Liesbeth en Jaqueline een warm welkom heten, heel erg fijn dat jullie mijn bloggie willen gaan volgen. 
Ik hoop dat we nog veel inspiratie bij elkaar op zullen doen.

Verder ben ik ook weer een bofbips want ik heb de challenge van Cheerfull Sketches gewonnen, met mijn vintagekaart "GEFELICITEERD", tralalalalaaaa!!!!!

Dan mijn kaart. Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeldkaart voor de nieuwe Challenge bij  EHI scrap die weer gestart is. 
De opdracht luid: ”gebruik bloemen op je kaart”.
Voor deze kaart heb ik zacht roze als hoofdkleur gebruikt, en de bloemen in een mand geschikt als een echt bloemboeket. Het plaatje komt van internet, ik vond het zo lief, dat meisje in haar mooie feestjurk die maar niet wakker kan blijven. 
Doe allemaal weer gezellig mee dames.

Knutselgroet Wilma




Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Duymelot,   (lente kaart)
Knutsels en Kadootjes,  #10 (voorjaar)
Creapaleis,  (lente / voorjaar)

31 opmerkingen:

  1. Wat een preachtig kaartje is het weer geworden. Heel erg mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent idd een bofbips..gefeliciteerd hoor Wilma, je maakt ook veel moois. Deze kaart is ook weer een plaatje, mooi zo'n vrolijke bloemenmand, een echte eye-catcher. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Wilma met je prijs!
    Ook deze kaart is weer prachtig. Hele mooie bloemenboeket is dat zeg!! Ik heb ook deze mal en dit stond ook nog in mijn gedachten om dat zo een keer toe te passen, je bent me voor hihi.
    HEEL mooi gelukt is ie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je prijs Wilma!!!
    Deze kaart is ook weer super mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Wilma met je prijs en deze kaart is ook al weer zo leuk geworden. mooi om het bloemenmandje zo te gebruiken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met je prijs!
    Je kaart is prachtige, de mand met bloemen is echt schitterend.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je prijs en wat is dit ook weer een prachtig kaartje met dit lieve slapende meisje groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer in de prijzen bent gevallen Wilma en dit is ook weer zo lief met dat schone slaapstertje en die beeldige bloemenmand!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi kaartje Wilma, gefeliciteerd met je prijs, het was ook een supermooie kaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een mooi kaartje, en mooie zachte kleuren. Nou jij dommel vast niet in zo als dat meisje van het plaatje. En gefeliciteerd met je prijs het kan weer niet op.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs hoor. Super.
    Ik dacht, toen ik de titel las, dat jij ingedommeld was maar zie nu dat het om het meisje op het plaatje gaat. Gelukkig maar. Is weer een toppertje hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    je kaartje ziet er super uit, wat een lief plaatje, mooi de bloemenmand en de afwerking is weer top, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele leuke kaart, leuke bloemenmand

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd hoor, zo leuk om te winnen. Je kaart is een plaatje, wat een schatje is het, lieve kleurtjes en plaatje, mooi geheel weer.Groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje en dat bloemenmandje is super.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    wat enig dat mandje met bloemen! Leuk bedahct. Je kaart ziet er lief uit in deze zachte kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart, Wilma. Heel mooi gemaakt. En wat een prachtige bloemenmand heb je gemaakt. Je voorbeeld is heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma,

    Een juweeltje van een kaart.
    Er is ook zoveel moois op te zien.
    Ook van harte gefeliciteerd met je prijs,goed hoor!

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje Wilma. Het plaatje is zo lief en dan de prachtige mand met blommetjes erbij.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Wilma...heel mooi gemaakt en super mooie kleuren en details.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Wilma, je bloemetjes zijn heel mooi en het plaatje ook.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wauw zo supermooi weer Wilma, hoe leuk heb je dit gedaan met die bloemetjes, super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met je prijs, leuk kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart, die heb je geweldig gemaakt ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma
    Prachtige kaart in de mooie pasteltintjes .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Wilma! Het lieve meisje wat lekker wegdommelt in deze prachtige omgeving met hele mooie kleuren en details.....echt heel gaaf gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Wilma! Leuk zo'n bloemenmandje en de pastelkleurtjes zijn zo mooi.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je prijs Wilma, veel plezier ermee!
    Dit kaartje is ook weer een echt prijsbeest! Zo leuk en je bloemenmandje is ook zo tof gedaan! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wilma,
    Wow wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt het mooie mandje met bloemetjes is een echte blikvanger heel erg leuk.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart Wilma. Leuk dat je nog een keer meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Ik dacht dat jij ingedommeld was. Maar niks is minder waar...hihihiii
    Lieve groetjes, Monique
    Bedankt voor je felicitatie....ze is helemaal gelukkig met haar kadoos en vriendinnen....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest