zondag 30 maart 2014

Kerstmuziek

Hallo lieve frutselaars ,wat fijn dat jullie zo trouw blijven reageren. Ik heb alles weer met een big smile zitten lezen. 

Vandaag een vintage kerstkaart, onderwerp muziek voor WLVC. Het plaatje is van Hummeltjes en heb ik ooit op een markt gekocht. Basispapier kraft met bruin geïnkt. DP First Edition J’adore. Stempel van MD, net als het opgerolde muziekrolletje, kleine hoekjes, en de hartjes. De rechthoekige mal, het ovaal en de swirls zijn van Spellbinder. Stervormige bloemen van Crealies. Dan heb ik 2 stroken beige kant gebruikt met een stuk rood organzalint daar tussen. Van ditzelfde lint en wit satijn lint een dubbele strik vast gezet met een witte brad.. Het labeltje zo geknipt. Op de kleine hoekjes een pareldruppel, op de bloemen een Zeeuwsw knop. De charm die ik met een koordje aan het muziekrolletje heb vast gemaakt komt van de kringloop en is van Mexicaans zilver. Deze heb ik voor een prikkie gekocht, en dan niet om zelf te dragen maar om uit elkaar te halen voor op mijn vintage kaarten. Freubelaars kunnen nu eenmaal alles gebruiken, hihihi. Rechts onder in de hoek nog een prachtig bronskleurig hoekornament. 
Aan de kaart ook een koordje gemaakt zodat het een hanger is geworden, kan natuurlijk ook gewoon als kaart. Alle papieren onderdelen geïnkt met bruin. Ik geloof dat ik nu alles heb vermeld wat er op mijn kaart verwerkt zit. Ik hoor graag jullie reacties aan.

Lieve groetjes Wilma





Met deze kaart doe ik mee bij:
WLVC,  #22 (Vintage, muziek)

33 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Wat een beauty heb je weer gemaakt en zulke leuke en mooie details geweldig zeg, raak niet uit gekeken.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Wilma
    mooie kaart ,wat zijn die hummeltjes toch schattig he.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Mooi zo ook met het rolletje papier en bedeltje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat kaartje heb je feestelijk versierd!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt. Ook het model van de kaart is erg mooi.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief plaatje een heel mooi kerstkaartje met veel leuke details groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schitterende kaart laat je weer zien, en wat mooi weer
    die Zeeuwse knoop ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer hartstikke mooi Wilma, wat een prachtige versiersels zitten er allemaal weer op....en je charm uit de kringloop winkel past heel mooi bij je prachtige bloemen!! toppertje!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma...dit heb je super mooi gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Wilma en zoveel mooie details heb je gebruikt klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    ik vind je kaart weer helemaal leuk! Mooi in het rood, ziet er warm uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende warme kerstkaart vol beeldige details Wilma!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart, heel sfeervol en erg mooie details, super gedaan.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een súpermooie kaart Wilma, ik ben er weg van, het model, plaatje, de diepe kleur donkerrood, het muziekrolletje met die schitterende charm en vooral niet te vergeten de práchtige bloemen. Wauw,wauw en nog eens wauw...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi je kerstvintagekaartje Wilma....super lief plaatje heb je gebruikt....en ook de kleurtjes en modelletje zijn geweldig!!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig, wat heb je dit mooi gemaakt Wilma, ik ben weg van het plaatje en de mooie warme kleuren die je erbij gebruikt hebt, met alle lieve details is het een hele mooie kaart geworden.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 't is weer een hele mooie Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een schitterende kaart Wilma, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma
    Wauw wat heb je een prachtige muziekkaart gemaakt. Schitterende details. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma
    Wow dit is ook weer een beauty van een kaart zeg, wat leuk met de muziekrol, het plaatje super, kortom ik denk dat het een winner is je kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige, stijlvolle kerstkaart, Wilma!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooierd Wilma....lief plaatje en geweldige details. Ik denk ook dat we nu allemaal met meer interesse een kringloopwinkel binnen stappen haha. Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kaart!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heerlijk kaartje! Leuk in elkaar gezet speels en mooi afgewerkt het plaatje en de details maken het helemaal af! En ooo ik struin ook regelmatig de kringloop door op zoek naar materiaal wat ik kan gebruiken :-) Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn
    Ps. ik word gelijk ook maar even volger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart! Prachtig met het zingende paartje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is weer toppie Wilma, en weer genoeg te bekijken van wat je er allemaal op heb gemaakt.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende Kerstkaart. En die muziek rolletjes, gaaf zijn die. Je hele kaart trouwens.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kerstkaart!. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is echt prachtig Wilma, leuk plaatje heb je ook gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest