zondag 23 maart 2014

Schuifkaart voor de jarige

Dag lieve mensen, graag wil ik weer iedereen bedanken voor alle leuke berichten op mijn bloggie.

Bij Dutch Card Lovers is de opdracht:” Een bewegende kaart”. Daarom heb ik gedacht om eens een keer een schuifkaart te maken. Dat had ik nog nooit gedaan, en ik moet toegeven dat ik het nog niet vond meevallen, hihi.
De poppetjes had ik al heel lang gelden een keer gekocht, en ik vond het nu een goede gelegenheid ze eens te gaan gebruiken voor dit doel. Het is toch wel redelijk gelukt. Ik hoop dat jullie hem ook een beetje leuk vinden. Met wat zelfgemaakte bloemen, een vlinder, en de tekstmal heb ik de kaart wat opgevrolijkt. Ook nog hoekjes, plakparels, kant en een kralenkoord de kaart afgewerkt. Ben weer benieuwd naar jullie reacties.

Lieve knutselgroetjes Wilma.





Met deze kaart doe ik graag mee bij: 

Dutchcardlovers,  #206 (bewegende kaart)
Hobbyvisiondt,  #25 (bloemen)

34 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma,zo,n schuifkaart wil ik ook nog eens gaan maken.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma dit is wel een apart model. Grappig gemaakt en erg mooi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van je zeg dat je zo'n schuifkaart hebt gemaakt. Lijkt mij heel erg moeilijk.
    Ik vind 'm prachtig geworden, leuk die poppetjes er op.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma
    Wat een plaatje is de schuifkaart geworden, daar heb je wel veel werk aan gehad denk ik, maar het resultaat is dan ook prachtig.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Wat zijn je poppetjes grappig op je kaart, leuk model zo'n schuifkaart, mooie kleurtjes en afwerking, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zo met de popjes.
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gaaf heb je dit nou weer gemaakt Wilma, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart zo met de poppetjes. En de bloemen doen het ook heel goed, mooi gedaan. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje zeg. Leuk zo met die poppetjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige kaart met die poppentjes, en prachtige kleur hebben je bloemen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Wilma, leuk gedaan zo met die poppetjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wil
    je kaarten zijn erg mooi.
    Ik dacht dat ik al volgers van je was. maar dat is dus niet zo ik heb het net geprobeerd maar ik kom er op een of andere manier niet op ik krijg telkens pagina niet gevonden. ik probeer het later nog eens ook wil ik je bedanken voor het berichtje wat je net heb achter gelaten op mijn blog.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wilma en wat een schattige poppetjes zitten er op.
    Een echte blikvanger.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je dit leuk gedaan met die grappige poppetjes helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig schuifkaartje Wilma....heel leuk is dat modelletje ....ooit heb ik er ook eens een gemaakt...
    Ook je 2 vorige kaartje zijn echte toppertjes....ik had ze gemist.....wij zijn met een grote schoonmaak-renovatieklus in de woonkeuken bezig en dan is er minder tijd om te bloggen hé....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super idee zo'n dubbele schuifkaart. Ook die poppetjes vindt ik gaaf. Super leuk gedaan. :)
    Leuk dat je ook meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    leuke schuifkaart, enig met die twee poppetjes. Ik vind je bloemen ook erg mooi,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wil
    Wat een superleuke schuifkaart, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke schuifkaart met die poppetjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me ook niet makkelijk om te maken zo'n kaart als deze,
    maar ik vind hem er wel geweldig uit zien ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    Wat een mooi model en leuke poppetjes.
    Je moet er maar op komen zo,ik vind het knap hoor, en wat een werk.
    Ik las net dat je graag de ballon-mal wilt hebben en dat ie op de beurs niet te verkrijgen was......Ik kan je hieraan helpen, alleen kan ik je helaas niet mailen.Hoe gaan we dit doen?

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Hele mooie kaart! Is je goed gelukt deze schuif kaart! Ik zie hierboven dat je al aan een mal kan komen. Ik heb wel een adresje van webshop die hem nog heeft. Maar zo te lezen is dat niet nodig, anders laat maar weten. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je webwinkels niets vind.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,

    Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt, en je schuif gedeelte is aardig gelukjt hoor.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, Wilma. Leuk zo met de poppetje die kunnen bewegen. Lijk mij idd heel moeilijk te maken. Maar jouw kaart is weer super met alle mooie details erbij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattige poppetjes heel erg leuk bedankt voor de bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kaartje. Leuk gedaan, zo met de poppetjes.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is wel ff kei leuk gemaakt zeg. Super gaaf modelletje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die is goed gelukt! Erg leuk die poppetjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuk! gaaf hoe je die tekst rechts hebt gedaan! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schattige en mooie kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest