maandag 24 maart 2014

Vintage fotolijst

Hallo lieve mensen, 1 een dagje en dan is de kans op de Candy voorbij, ik vind het zelf ook spannend wie hem gaat winnen. 

Dan wil ik ook nog 3 volgers een warm welkom heten op mijn blog, en dat zijn Ina, Hetty, en Jolanda. Heel fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden. En ik hoop dat we maar heel veel inspiratie bij elkaar op zullen doen.

Dan nu mijn creatie. Ik vond bij ons in de kringloop winkel deze schitterende fotolijst. Ik was op slag verliefd op dat ding. 
Mijn man zei nog "wat moet je toch met die rommel", maar ik had er wel een ideetje voor. Ik ben hem lekker op gaan pimpen met mooie kinder vintage plaatjes er in. Zijn van internet, verder nog wat kant bloemen leuk uitgestanste figuren, strikken hartenbedels, maar dan grote natuurlijk etc. Nou en dit is het geworden.
Ben wel weer benieuwd naar de reacties van jullie dames.

Lieve knutselgroetjes Wilma





Met deze creatie doe ik mee bij:

  Cards and Scrap,  #8 (scrap een wanddecoratie)
Bij oma Dee,  (maak geen kaart)

37 opmerkingen:

  1. Oh, ik vind hem super leuk zo met die meisjes erin.
    Wel een heel werk, zeg.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het een schitterende lijst geworden! Erg mooi gedaan met de schattige plaatjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma
    Geweldig leuk gedaan weer .
    ziet er super mooi uit .
    Vind je man hem nu wel mooi ???
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer schitterend gedaan! Ziet er heel mooi uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creatie is het geworden. Toppie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel mooi! Je man vind het nu vast geen rommel meer ha,ha.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma,
    Ik vind het het in een woord Schitterend!! wat een leuk idee, en zo mooi gemaakt.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar, alles krijgt een tweede kans.
    Je man zal het niet meer herkennen.
    Je hebt dat super knap gemaakt Wilma.
    Een goed idee om kringloopwinkels of rommelmarkten af te stuimen, allen daar heen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw , wat heb je dit weer prachtig gemaakt. Echt schitterend. Alles past perfect bij elkaar. Heel mooi gepimpt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dat ziet er echt heel erg schitterend uit, wat heb je dat mooi gemaakt, leuk idee ook zo ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie hoor Wil , met die leuke
    portretjes van meisjes erin en die mal is zo mooi !!

    Succes met de challenges grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie creatie heb je gemaakt Wilma, lief met die mooie plaatjes en al die frutseltjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend fotolijstje is het geworden zo Wilma. Maar goed dat je niet naar je man hebt geluisterd haha.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, wat een leuk lijstje. Je schuifkaart van de vorige blogpost is ook erg leuk. Heel mooi bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind het heel mooi geworden schiterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige fotolijst Wilma, je hebt er werkelijk iets schitterends van gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is wel een heel leuke creatie,nu is het vast geen rommel meer voor je man.
    Je heb leuke plaatjes gebruikt.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi

    wat heb je dit leuk gedaan een pronkstukje om naar te kijken.
    Leuk dat je meedoet bij cards and scrap
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig Wilma,hier zul je vast met veel plezier naar kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi gemaakt. Heel elegant.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wil,
    Wat mooi, supermooie lijst en door jou gepimpt nog veel mooier, toppie gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woww Wilma,

    Wat een prachtige lijst en schitterend opgepimpt!!

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende lijst Wilma en ik begrijp dat je er metten verliefd op was!!
    Wij zien overal wat in hè! Je hebt het prachtig gepimpt en een hele mooie keuze om er vintage plaatjes in te doen..dat past gewoon bij deze lijst...Superdesuup!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Wilma,
    zeg maar tegen je man,
    creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben hele goeie ideeen!
    Je man moet dat ook wel beamen, want wat is dit prachtig!
    Je schuifkaartje vind ik ook heel erg mooi en knap gemaakt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal schitterend Wilma, ik vind het supermooi. Top gemaakt weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou dat begrijp ik hoor, dat je helemaal verliefd bent op deze fotolijst. Wat schattig!!!!! Ik ben hier zooooo dol op.....geweldig. Dit is genieten en hier krijg ik inspiratie van. Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je dat mooi gedaan, heel netjes en verzorgd. Het is een sierlijke lijst geworden en helemaal je eigen ding ervan gemaakt, tof! Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Wilma, wat mooi.
    De plaatjes passen er ook perfect bij, alles is heel mooi gecombineerd, prachtig.

    Liefs Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is een beauty van een fotolijst, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar. Het is weer een toppertje knap gedaan joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oohh,, wat een schitterende fotolijst met al je vintage details. Super gedaan!!!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke fotolijst heb je ervan gemaakt en gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Alles helemaal in stijl. Mooi gemaakt. Erg leuk dat je meedoet bij Oma Dee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi zeg! Maak zelf heel andere dingen, maar wat vind ik vintage toch prachtig. Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg mooi hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk dat je meedoet met Cards & Scrap. Wat een prachtige wanddecoratie heb je gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest