woensdag 23 april 2014

Bijna jarig

Hoi freubelmensen, bedankt weer voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, die ik natuurlijk weer met een big smile heb gekeken. 

De kaart die ik vandaag laat zien is zachtgroen in de basiskleuren. Het DP is van Maja Design, behalve het kleine stukje onder de borde, dat is een reststukje van Deco Time Action. De digi komt van internet, ik vond al de bloemen in het haar zo mooi. Ik heb het ingekleurd met Aqua markers. De border het ovaal en het ovale label zijn van MD, de hoekjes van Cheery Lynn, takje van Joy en de bloem van Crealies waar ik een klein roosje in heb geplakt. Ik heb een strik gemaakt van decostof en een suède koordje. Tekstlabel is van Cards en Scrap. Als laatste nog wat witte plakparels. 
Ik ben weer benieuwd naar alle reacties.

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart wil ik graag mee doen bij:  

Cards and Scrap, #208 (sketch)
Dutchcardlovers,  #208 (kaart of tag met bloemenstempel)
Creaine,  #35 (srapkaart volgens layout)
ABC Challenge,  (J = Just as you like)

41 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje ik heb toevallig dezelfde mal gebruikt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje en een prachtige kaart.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wilma, wat weer een supermooie creatie.....met een prachtig plaatje en zo mooi verwerkt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Wilma, prachtige kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig uitgevoerde kaart in heel mooie kleuren! Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje weer, zo mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend die kleuren en de digi is erg mooi en schitterend ingekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer leuk Wilma!
    Romantisch kaartje met stoere details, leuke combi!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer mooi, hoor!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren, super details en heel apart plaatje op je prachtige kaart Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie digi en wat een mooie kleuren. Echt een prachtige kaart Wilma. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Wilma! Mooi gekleurd en mooie kleurstelling

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine challenges, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart weer Wilma, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, het is altijd leuk om die berichtjes te lezen. Mooie kaart weer Wil, inderdaad mooi met die bloemen in het haar. En super ingekleurd.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er weer mooi uit Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart en wat een mooi kleur groen heb je gebruikt. Ook je vorige kaart is schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Wat een superleuke kaart, ik vind de digi prachtig en erg mooi ingekleurd, prachtige strik in het hoekje,toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma,
    leuk he kleuren met aquamarkers!
    Hele mooie kaart heb je gemaakt,
    prachtige kleurtjes zo bij elkaar!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Wilma, ik vind de digi ook heel mooi en je hebt hem schitterend ingekleurd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wilma mag ik vragen waar je de digi gevonden hebt op internet?

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was op pinterest, gezocht onder de noemer digi's. Maar ik weet niet meer van wie de digi was. Word toch even zoeken, waarschijlijk bij bloemendigi's. Ik hoop dat je hem vind.
      liefs Wilma

      Verwijderen
  21. Het is weer een leukerd Wilma en een prachtige digi!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card. Gorgeous image, colours and lovely dies and embellishments. Thanks for playing along at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat een gave kaart zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Wilma heel mooi ingekleurd.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele chique kaart.
    Mooie stempel die je prachtig hebt ingekleurd.
    Leuke mallen heb je hiervoor gebruikt.
    Een super geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart Wilma, ook je beterschapskaart is erg lief geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart! Dat roosje met die bloemetjes erachter hoe heb je die gemaakt? Mooi gedaan hoor. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sorrie ik heb niet goed gelezen... pfft het staat gewoon in je beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje Wilma....zooooo mooi in die zachte groene kleurtjes en wat heb je die digi schitterend ingekleurd....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een beauty :) , Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het is een plaatje
    wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig Wil, wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik was op vakantie, vandaar mijn late reactie. Leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine met deze mooie kaart.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. weer een super mooi kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig mooi kaartje, Wilma!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Doe je ook weer gezellig mee met onze knopen uitdaging?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh looks really gorgeous. Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest