zaterdag 12 april 2014

Kaarten voor EHI.

Goedenmiddag bloggers, het is weer tijd voor de reminder van EHI borduur, en de nieuwe challenge voor EHI scrap, 
Op beide kaarten heb ik borduurwerk gemaakt.
De dennenappels zijn voor het borduurblog, deze heb ik na het borduren ingekleurd met mijn Derwent potloden. Het patroon komt uit een Cantecleer boekje en is van Joke de Vette.
Het vogelhuisje is van een wat oudere embossing/ borduurmal van MD. En heb ik gemaakt als reminder voor het EHI scrap challenge blog. Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden

Lieve knutselgroetjes Wilma 





22 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Nou ze zijn alle twee weer prachtig hoor, dat vogel huisje vind ik helemaal geweldig. Als je nog borduurpatronen nodig heb, hoor ik het wel.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn super mooi!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurde kaarten. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben helemaal weg van de vogelhuiskaart Wilma!
    Echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Wilma
    Vind ze weer er mooi je kerstkaarten .
    en vooral die met het vogelhuisje is super leuk .
    prachtig borduurwerk er ook op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee geweldige kaarten.
    Mooi borduurwerk en het vogelhuisje ook al zo leuk.
    Super gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer super mooie voorbeelden geworden voor de EHI blogs Wilma en wat heb je er weer een borduurwerk opzitten. Maar daarnaast ook weer twee prachtige kerstkaarten!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zijn je beide kaarten! Schattig met het vogelhuisje. Ik heb die mal ook nog in mijn bezit en heb 'em nog regelmatig gebruikt.
    Ook je kerstkaart is mooi. Leuk om de dennenappels in te kleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide kaarten zijn prachtig. De kerst kan zo weer beginnen ;-)
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn prachtig Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn weer 2 prachtige kaartjes geworden Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie weer prachtig geborduurd werk Wilma, mooi hoor

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woww Wilma,

    Je hebt de smaak te pakken, alweer twee prachtige kaarten.

    leafs fan Ina (pienpuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten Wilma.
    Mooie borduurpatronen heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn 2 prachtige kaarten geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn twee prachtige kaarten Wilma, leuke borduurtjes erop, super gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten Wilma en prachtig geborduurd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten weer Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten Wilma, en wat heb je weer ijverig zitten te borduren, erg mooi zeg. Je hebt al weer twee kerstkaarten klaar! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    mooie borduurkaarten!
    Wat heb je die vintagekaart van dat meisje mooi gemaakt zeg!
    Ook de voetjeskaartjes vind ik erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zijn ook prachtige kaarten, toppie hoor ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondagavond nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest