woensdag 2 april 2014

Kerstvintage

Hoi bloggertjes en knutselaars, allemaal weer mijn dank voor de reacties op mijn vorige post.

Vandaag een borduurkaart, met het patroon van Sjaak van Went, gewoon nog een keer omdat ik dit zo’n leuk patroon vind, gemaakt voor het EHI-borduurblog als voorbeeldkaart. Vandaag start er weer een nieuwe challenge met de opdracht “Maak een kerst borduurkaart”. Doe allemaal weer gezellig mee met deze nieuwe challenge.

Ik heb voor de verandering eens een keer DP gebruikt om op te borduren. Gebruikt garen is Madeira 1183, 1190, 1192. Het plaatje is van MD. Basiskaart caramel kleurig linnen papier. Het Dp is Deco Time van Action, en het stukje bordeaux daar onder is een restje. Het labeltje is van een MD malletje, en de poinsettia van Joy, waar ik beige plakparels in heb geplakt. Verder heb ik gouden plakparels gebruikt omdat ik die heel mooi bij de kaart vond passen. Graag jullie reactie.

Lieve knutselgroet Wilma



25 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit, zo mooi zoals je het plaatje achter het borduurwerk hebt geplaatst. Ik vind het super, borduren is erg leuk om te doen maar niets voor mij, om de een of andere reden hou ik altijd een vodje papier over haha, heel soms een hoekje gaat nog maar dan houdt het op;)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super , en de gouden parels passen er perfect bij
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wilma
    o wauw in deze kleurtjes is die ook heel mooi .
    prachtig weer allemaal .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, de kerstroos, het plaatje en de tekst passen schitterend bij het geborduurde. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    het plaatje komt heel mooi uit, bij het borduurpatroon, mooie kleuren, prachtige bloem,weer super gedaan...
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo he dat ziet er strak uit!
    Leuke combi en prachtig afgewerkt, heel kunstwerk met de borduursels!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma!
    Ik vind het ook een leuke uitdaging, dan hebben we alvast een kerstkaartje gemaakt,want ik kom er elk jaar tekort!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit patroon in deze kleuren ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het een prachtig kaartje Wilma, was ook een prachtig borduurpatroon, kun je best vaker gebruiken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma. Wat heb je een praxchtgie kaartje gemaakt. IK vind hem geweldig. Leuk met dit patroon van Sjaak. Plaatje past perfect. Ik weet niet of mijn kaartje nog op het blog komt ? te laat. Ik dacht de eerste zaterdag van de maand.... dus. Ik heb hem nog nog door gestuurd. Dus afwachten. Maar morgen zet ik de kaart op mijn eigen blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jij maakt op deze manier een borduurkaart wel erg mooi
    en bijzonder, toppie ☺

    Gezellige en fijne week.
    En ook genieten van het weer ☼

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend borduurwerk Wilma, het is een sjieke kaart geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kei mooi gemaakt. De warme kleuren zijn prachtig. Borduren op designpapier is nieuw voor mij, maar geeft ook wel een leuk effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Wil! Zo'n warme kleuren en prachtig borduurwerk! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Trouwens heb je gemerkt wat me gelukt is? :) Ik ben nu "officieel" een volger van je! Haha, YEAH !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi borduurpatroon, en leuk plaatje geweldige kaart weer.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en schitterend geborduurd.
    Mooie kleuren, helemaal af.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart! Prachtig geborduurd en een mooi plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent een beetje gek op SjaakWilma, hihi. Prachtige vintage kerstkaart en heeeeeeeel knap gedaan, maar niets voor mij, hihi.
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig mooi geborduurd. Ik ben even naar beneden gescrold maar ze zijn allemaal geweldig!
    Lieve groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alweer zo'n mooie kaart Wilma. Prachtig geborduurd om het plaatje heen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest