donderdag 3 april 2014

Lentedans

Hallo blogdinnetjes, iedereen weer super bedankt voor allen leuke lieve reacties.

Dan nu mijn kaart, ik heb deze speciaal voor mijn knutselvriendin op de camping gemaakt. Zij was vorige week jarig en ze heeft de kaart inmiddels ontvangen, dus nu kan ik hem wel plaatsen. Tevens heb ik de kaart naar de sketch van NKU gemaakt. Bestie ingekleurd met de Karisma softcolors. Papier is craftkarton en Dp van AAction Deco Time scrapblok. Alles bewerkt met bruine inkt. Labels en vlinders van Joy, bloemetjes van Crealies. Stempels van Boekenvoordeel en de scrabbleletters ook van Joy. Ik ben weer heel benieuwd wat de dames er van vinden.

Knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
NKU,  #63 (Sketch en kraft met 2 andere kleuren)

30 opmerkingen:

  1. Een heel erg lieve kaart Wilma. Prachtig gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een droppie hoor.....en dat DP is super hè....dat is wel ons ding denk ik.
    Groetjes van plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma
    Een geweldige leuke vrolijke kaart is dit weer .
    dat papier is super mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Wilma, leuke vrolijke kaart met het dansende meisje er op...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer een echte TOPPER Wilma....en je bet bestie meissie ook weer super mooi ingekleurd....PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, mooie kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma heel mooi kaart en apart ook.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lieverdje! Ze springt haast van het papier, heel vrolijk zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super Wilma, hij heeft een ere plaatsje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vrolijke kaart Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Wilma
    hij is weer prachtig
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook nog Gefeliciteerd met je 'Knutsel'vriendin Wilma!!! Jij hebt haar ook een mooi kaartje gestuurd!! een hele feestelijke met de blije Bestie!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er supers uit!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Wilma, hij is supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die scrabbleletters zijn erg leuk ik zie ze overal voorbij komen, en je kaartje is ook weer super

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er ook weer iets prachtigs van gemaakt, echt top!!
    Prachtige kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi en vrolijk kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    Ook dit is weer een plaatje, mooi papier, lief afdrukje, leuk de scrabble letters, mooi gemaakt...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je hem weer super gemaakt, een hele mooie kaart ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo wilma
    Jij bent vandaag de laatste die een berichtje van mij krijgt, ik zit alweer bijna anderhalf uur te typen.
    Je hebt een héle gave kaart gemaakt, alles past weer perfect bij elkaar, super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Wilma,hier zal ze wel heel blij mee zijn geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gedaan en een fijn weekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk gemaakt en die grappige tag die eruit piept, ziet er vrolijk uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zal je vriendin BLIJ zijn met zo'n MOOI en LIEF kaartje Wilma.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schattig.
    Een hele mooie kaart is dit geworden.
    Ook je vorige, de borduurkaart vind ik geweldig.
    Prachtig gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Wilma,
    wat heb je prachtige kaarten gemaakt,
    ik loop een beetje achter in blogland dus ik had heel veel te zien deze keer!
    mooi dit lentekaartje!
    Ik heb ook prachtige kerstkaarten voorbij zien komen en geborduurde allemaal even mooi!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart, Wilma. De sketch heb je prachtig verwerkt op je kaart. Met mooi dp en prachtige details heb je gebruikt. Ik heb ook og even naar je vorige 2 kaarten gekeken. Die had ik nog niet gezien. Ook deze 2 zijn schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest