maandag 14 april 2014

Spring Fairy

Hallo lieve freubelaars, graag wil ik alle mensen die een leuke reactie bij me hebben achter gelaten op mijn paaskaart weer hartelijk bedanken.

Bij Kleuren met potloden ben ik de winnaar geworden, en bij The Dutch card Lovers zit ik in de top 3, hoe super is dat !!! Daar dank ik dan ook de DT dames van deze blogs voor.

En dan wil ik ook nog 3 nieuwe volgers welkom heten op mijn bloggie. Dat zijn Bernadet, Grietje en Gaby, kei leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en ik hoop dat we elkaar nog heel vaak mogen inspireren.

Dan nu mijn kaart. 
Deze heb ik gemaakt als gastdesigner voor Cheerful Sketches daar gaat vandaag een nieuwe challenge met een sketch van start. Ik heb er een lente paaskaart van gemaakt in zacht geel met verder vrolijke kleurtjes. Het DP is van Action Deco Time en heeft 3 prachtige scrapblokken uitgebracht. Een drieluik met een los kaartje op standaard waar ik de sketch op verwerkt heb. De digi is een Bestie en heb ik van Ilonka gekregen, net als het model van de kaart. Digi ingekleurd met Derwent potlood. Het ronde label is van Cards en Scrap, en het smalle strook labeltje heb ik zelf uitgeprint. Nog wat Cheery Lynn hoekjes er op gemaakt, wat kleine bloemetjes en nog wat plakpareltjes. E.e.a. geïnkt met oker geel. 
Ik ben weer heel benieuwd naar jullie reacties dames.

Knutselgroetjes Wilma





Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Addicted to Stamps,  #80 (Fancy Folds)
Duymelot,  (alles behalve vierkant)
De Creatieve Zebra,  #8 (Lente / Pasen)
Het Hobbyjournaal,  (Fleurig kaartje in geel tinten)
Kleuren met potloden,  (Pasen / voorjaar)

24 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd hoor .
    Niet zo gek je maakt prachtige kaarten .
    Wauw wat is deze ook weer super de super mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma wat een leuk kaartmodel!
    Je hebt er iets heel moois van gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma dat heb je supermooi gedaan, prachtige kaart hoor, gefeliciteerd met je prijsjes....je maakt dan ook schitterende creaties....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma,vrolijke kleurtjes en een mooi stempel.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma ben even een rondje blog aan het te en zag jou prachtige kaart langs komen. Leuk model ook.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi kaartje Wilma
    schitterend die kleuren en dat modelletje...erg leuk
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een prachtig kaartje. Mooie vorm en prachtig ingekleurd. Gefeliciteerd met je prijzen! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, dat model is super, ik zag het net ook al op een ander blog,prachtig ingekleurd en top afwerking, Liefs
    p.s. gefeliciteerd met je 1ste plekje..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ik had hem al voorbij zien komen op het blog geweldig mooi wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen dat kan ook niet anders met zulke mooie creatie,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk model kaart Wilma, en veel kleurtjes
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een aparte kaart zeg, maar woww wat heb je die schitterend gemaakt, echt super ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fleurige kaart Wilma, mooi gemaakt er is zo veel op te zien.
    Gefeliciteerd met je prijzen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé Creabea, je gaat lekker hè! Prachtig model en weer een lekkere vrolijke kaart Wilma! En deze digi van Bestie heb ik nog niet eerder gezien, ze lijkt een beetje verlegen vind je ook niet, hihi Alles is weer super en van harte met je prijzen!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb een paar dagen weinig geblogd maar mis weer veel...
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Deze is ook zo leuk in een leuk modelletje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je te feliciteren met je prijzen. Super is dat!
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  15. Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je eerste prijs en je plekkie in de top drie.
    Dit is een superleuk modelletje, je hebt er een hele mooie vrolijke creatie van gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet bij Addicted To Stamps.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Wilma
    wat een leuk model van kaart. en wat is het stempeltje weer mooi ingekleurd
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow such an amazing card ! Congrats for your top 3 and thank you for sharing your projet with us at Addicted to Stamp Challenge. Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeilciteerd met je 1e plaats Wilma, en wat heb je een mooi afdrukje op je kaart gebruikt, enig

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. eerst maar feliciteren met je eerste plaats Wilma, altijd leuk toch.
    Dit is ook een schitterende creatie in prachtige kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi wilma,
    wat een prachtige kaart en labels!!!
    Die kleuren!!!!
    Het spat zomaar mijn scherm af!!!!
    Schitterend resultaat!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk modelletje en gaaf in elkaar gezet!
    Super kleurrijk en gezellig zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunst werk Wilma, mijn complimenten hoor, groetjes hennie DT Duymelot.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest