maandag 12 mei 2014

Gehaakte bloemen

Dag bloggers in blogland, Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties. Dan zag ik gisteren ook nog dat ik bij KIC in de top 3 sta, Yippieeeee !!!!

Deze kaart heb ik gemaakt naar de sketch van NKU. Ik zag de laatste tijd zoveel gehaakte bloemetjes voor bij komen in blogland dat ik dacht: dit moet ik toch ook kunnen !!!! En ja hoor na 3 keer het haakwerkje uitgetrokken te hebben lukte het, in het midden nog een kraal vastgezet. 
Ik heb ze gelijk maar in 3 kleuren gehaakt n.l wit, roze en blauw. Komen altijd van pas, hihi !!! Voor deze kaart gebruikte ik de witte, met glitter takjes geponst van sneeuwglitterpapier van MD. Ik heb zilvergrijs linnen gebruikt als basis, het DP zijn restjes Maja Design en Deco Time Action. 
De streep stukjes geïnkt met oud roze en het andere met fuchia, ook het tekstlabeltje. Het lint is witte satijn, waar ik de strik ook van heb gemaakt De stempel is van Joy. Voor mijn doen een wat eenvoudige kaart, maar dat is ook wel eens leuk om te doen. Wat vinden jullie er van dames? 
Ik ben weer super benieuwd naar de reacties.

Lieve knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
N.K.U. #66 (sketch)

26 opmerkingen:

  1. Ja,ja, weer een nieuwe creatie hij is prachtig hoor en je bloementjes zijn super gelukt. Ja waar dat slechte weer niet goed voor is, nieuwe dingen proberen!

    Groetjes en tot het weekend Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, en leuk die gehaakte bloemen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk met de gehaakte bloemen erin verwerkt.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dit nou niet echt een eenvoudig kaartje je heb er best veel werk van gemaakt en je gehaakte bloemetjes maken het helemaal top groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma. War prachtig bedacht. Heel leuk de gehaakte bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudig kan ook heel mooi zijn, zeker met de gehaakte blommekes!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je haakwerk is toppie Wilma en je hebt de sketch prima gedaan, en er een hele leuke kaart mee bedacht! En je vroeg of ik met Moederdag was verwend, maar wij doen niet aan kadootjes! Wel heb ik enorm het ontbijtje op bed gemist, maar ja dat krijg je als de kids zijn uitgevlogen hè! Maar vrijdag avond hebben we heel gezellig met de kids In een Tapas restaurant gezeten...errug lekker!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig de gehaakte bloemen op je kaart. Heel leuk idee met al die vierkantjes. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Ik keek in mijn leeslijst en je kaart viel meteen op, wat heb je een prachtige uitvoering gemaakt, leuke gehaakte bloemen, prachtig lint en strik..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't is weer eens iets anders dan we van je gewend zijn Wilma, het ziet er mooi uit. Leuk die gehaakte bloemen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is geweldig mooi geworden Wilma!
    ... volgens mij heb je een winnaar gemaakt, hij is echt super.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en prachtige gehaakte bloemen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitwerking van de sketch. De gehaakte bloemen zijn een mooie eye catcher op je kaart. Gefeliciteerd met je top 3 notatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende bloemen Wilma, knap van je en een super kaart nav de sketch!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke uitvoering van de sketch. Heel mooi met de gehaakte blommetjes.
    Gefeliciteerd met je top-3 plekje samen met mij en Anita.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, prachtige kaart!
    Mooie die gehaakte bloemen erop.
    Gefeliciteerd ook met je top drie plaats, een hele eer van je werk, vind je niet?! en waardering.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende uitwerking van de sketch Wilma, ik vind hem helemaal geweldig. Supermooi. Gefeliciteerd met je top 3 plekkie, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    Wat is je kaart leuk geworden met je zelfgehaakte bloemetjes. Je gehaakte bloemetjes zijn goed gelukt hoor erg mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma, prachtige uitwerking van de sketch. Erg leuk gedaan met de gehaakte bloemen. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma
    Wauw wat een plaatje van een kaart, mooi met de gehaakte bloemen, als dit geen winnaar is
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Wilma,, de hokjes zij altijd leuk op je kaart, en leuk om te maken, en je kunt restjes opmaken. Mooi zeg de gehaakte bloemetjes, heel knap gedaan. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk geheel met die kaartjes en bloemen.
    Misschien eenvoudig, maar dan toch wel bewerkelijk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig die gehaakte bloemetjes maken het kaartje net wat specialer. Heel mooi. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig,..leuk en dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van NKU en veel succes.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest