donderdag 29 mei 2014

It’s a boy

Wat heb ik toch weer genoten toen ik las hoe jullie reactie was op de oplossing van mijn smurfblunder van 2 posten terug. Leuk hè, zo’n blunder en van al die mensen maar EENTJE die het zag, hihi.

Dan wil ik ook graag mijn nieuwste volger Petra een warm welkom heten. Heel fijn dat je mijn blog hebt gevonden en ik kom ook bij jou heel gauw een kijkje nemen hoor. Wie weet kunnen we nog heel veel inspiratie bij elkaar op doen. 

Dan nu mijn kaart. Ik heb vandaag een combinatie van borduren en scrappen, in de kleuren bruin craft, wit en blauw. Eerst de digi gekleurd met Faber Castell potloden. Daarna het patroon van Ann’s Paper Art geborduurd met Madeira garen in glitter wit licht blauw, en koren blauw. Zelf een speenfles getekend en uitgeknipt, daarna met de 3 kleurtjes. beplakt. Bloemetje en takjes gemaakt met een Floral pons, een swirl en hartlabel van MD, en het woord Boy van Joy letters.
De tekststempels zijn ook van MD en Joy. Houten vogeltjes van Xenos, een satijnstrik met een kleiner strikje van Golfjeslint in wit, waaraan ik een bedel met babyvoetjes heb vastgemaakt. Een Zeeuws knopje er op gelijmd. En als laatste nog kaviaarbolletjes op glitterlijm en 3 blauwe plakparels. 
Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie hem vinden.

Knutselgroet Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Dutchcardlovers  #211 (Craft bruin met wit en 1 afstekende kleur)
Fadengrafik  #62 (Felicitatiekaartje geboorte)

35 opmerkingen:

  1. Aaaah wat een schatje.
    Zo'n lief plaatje en dat heb je heel mooi ingekleurd.
    Het papflesje erbij ook al zo leuk en weer zo'n knap borduursel.
    Gaaf gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een feestje om naar je kaart te kijken Wilma, en heel vrolijk en een beetje stoer baby kaartje...ik vind hem enorm leuk!!
    De fles aan het kaartje vind ik supers!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend een mooie combinatie van verschillende technieken

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik vind het schitterend gemaakt, zo mooi geborduurd en wat heb je die fles uitstekend gemaakt, mijn complimenten.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schatteke. Je hebt een lief plaatje gebruikt en mooi ingekleurd. De babyfles is ook een dotje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een schattige, mooie kaart weer. heel leuk ook met die baby fles. liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer schitterend Wilma, supermooi. Prachtige kleurencombi ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een werkstukje bomvol creativiteit! Wat een leuk geheel geworden Wilma! Warm, lief en schattig past helemaal bij een pasgeborene!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super super leuk en lief kaartje, enig ook met die fles Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi is je babykaart! Heel leuk gedaan met de babyfles erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wil,
    Superleuke babykaart, leuke stempel, mooi de bijpassende fles en het borduurwerk, een gave combi van materialen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart, hij is echt super!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie babykaart, echt gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig lief babykaartje Wilma....het is een prachtig en zoooooo mooi ingekleurd babytje....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig babykaartje Wilma, mooi geborduurd op kraft en die babyfles staat er ook heel leuk bij...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma
    Prachtige kaart en wat leuk gedaan die babyfles ernaast.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lief kaartje mooi geborduurd en de babyfles vind ik zo leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. GE-WEL-DIG! Wat heb je dit toch weer leuk gemaakt zeg. Borduren en scrappen gaan super goed samen, zie hier het bewijs.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat een mooi kaartje Wilma zo'n lief plaatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Wilma, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje van een kaart Wilma, prachtig geborduurd en een erg lief stempeltje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke kaart zeg.

    en mooi geborduurd.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk kaartje Wilma.
    Gelukkig is het vandaag beter weer, ik heb heerlijk gefietst.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterende kaart Wilma. Prachtig geborduurd en leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    prachtig deze kaart zo dat combineren van kraft en borduren heel mooi!!!
    Leuk dat zelf ontworpen babyflesje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige leuke kaart, mooie kleuren en de mallen die je gebruikt hebt zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. waow, wat mooi.
    En het idee met die fles vind ik helemaal super.
    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is weer super mooi en schattig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super Wilma! Knap borduurwerk en zo'n leuk idee die papfles. Alles is weer tot in de puntjes afgewerkt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een liefje is je kaart! Prachtig geborduurd en rijk versierd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er schitterend uit Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. schitterende kaart, iets te veel accentkleuren denk ik voor de uitdaging, maar zo mooi! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma! Gaaf afgewerkt. Leuk dat je meedoet met de challenge van de Fadengrafik. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest