maandag 26 mei 2014

Je zwemdiploma

Hoi mensen, bedankt weer voor de leuke en lieve reacties. Het blijft leuk om te lezen.

Bij EHI scrap begint weer een nieuwe challenge. 
De opdracht is:”gebruik draad op je kaart”. Best een leuke opdracht doe allemaal weer gezellig mee, en kijk ook eens op ons EHI blog naar de voorbeelden van onze DT ers.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn kleinzoon Mika. Hij vertelde apetrots dat hij geslaagd is voor badje 1 en door mag naar badje 2. Nou, zo’n droppie stuur je toch een leuke zwemkaart. Dus oma aan de slag met de sketch van cheerfull sketches. Op internet een kleurplaatje opgezocht, want hij vind dat oma toch wel erg mooi binnen de lijntjes kan kleuren. Nog een leuk zeilbootje hoekje en wat bloemetjes erbij. Ook het felicitatie label mag natuurlijk niet ontbreken en klaar is tie. En tevreden kijkend naar het geheel ontdek ik een blunder van mezelf, tjonge jonge wat ben ik toch een……. Wie ziet het ook? Laat mij het even weten, hihihi. Ik ben benieuwd.

Knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Cheerfulsketches  #12 (Sketch)
Kleuren met potloden  (gebruik stansen of ponsen)

35 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, ik vind het een snoepje van een kaartje voor je kleinzoon en ik kan geen blunder ontdekken hoor. Leuk idee om een kleurplaatje te gebruiken, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sè Wilma, nu wou ik echt wel die blunder vinden, dus maar op de kaart geklikt, zodat ik makkelijk die fout er kon uithalen, maar noppes, niks op aan te merken. Voor mij is deze foutloos gemaakt en ze is fantastisch mooi. Je kleinzoon zal glunderen wanneer hij dit in zijn handjes krijgt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje en ook ik kan zo 1,2,3 geen blunder ontdekken. Alleen het bootje zou ik boven de kaart doen en de duiksmurf onder. Anders lijkt het misschien net of vaart het bootje onder het water... maar echt een duidelijke blunder zie ik niet.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en ook ik kan de fout niet vinden, laat je de volgende keer weten wat het was? Hij is vast blij met zijn kaart al heeft hij officieel zijn zwemdiploma niet gehaald. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed van Mika dus die heeft dit super leuke kaartje dik verdiend van zijn trotse Oma die zo mooi kan kleuren maar ik denk dat ik het foutje heb ontdekt: staat er een 3 ipv een z???? Mika zal het (nog??) niet zien en het doet niks af aan de kaart Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, daar zal je kleinzoon zeker blij mee zijn. ik denk net als hierboven Irene schrijft dat het een 3 is ipv een Z maar het kan ook een sierlijke Z zijn toch;)
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave 3wemdiploma heb je gemaakt voor je kleinzoon!! badje twee, wat zal ie trots zijn Het is een gezellig kaartje voor de kleine man!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Wat een leuke uitdaging weer .
    Prachtig voorbeeld heb je gemaakt .
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Wilma! Dank je wel voor het meedoen met het Cheerful Sketches Challenge Blog!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zal je kleinzoon vast heel blij mee zijn, leuke kaart.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé frutsel, nou je kaartje is weer toppie en Mika vind hem zeker ook prachtig. Jij vind het een blunder, maar ik kan niets vinden dus zo erg zal het niet zijn.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor je kleinzoon daar is die vast heel blij mee.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart Wilma!
    Heel grappig met die zwemmende smurf erop, haha.
    En je blunder... um bedoel je dat de smurf blauw had gemoeten en het mutsje wit...? Want het kan zo ook prima hoor, zeker omdat de smurf onder water zwemt (dan heeft alles toch al een beetje andere kleuren).
    Ik vind je kaart in ieder geval super, niks meer aan doen!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Superleuke kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon, leuk met de zwemsmurf en je foutje ook ik denk dat de z een 3 is..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kaartje voor je kleinzoon Wilma, alhoewel ik denk dat het nog niet officieel een zwemdiploma is maar voor je kleinzoon al een hele sprong in die richting is...de lettetr "Z" is voor mij een sierletter... leuk dat je met dit kaartje ook mee doet bij de challenge van Cheerfull Sketches, veel succes..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Wilma, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superknap van Mika dat hij door mocht naar het volgende bad. Lief van je dat hij een mooie kaart van oma kreeg. Hij zal 'em vast netjes bewaren.
    Ik heb ook ff gespeurd naar een foutje... Het enige wat ik kan bedenken is dat de strik van twine aan de rechterkant geen lus is. Maar of dat het is...?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig kaartje en top dat hij over is naar badje 2

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er super mooi uit.
    een gezellig kaartje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje Wilma zal hij vast wel blij mee zijn geweest en het foutje ik denk de test of de kleur van de smurf.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon dat geeft ze altijd weer een stimulans, zeker van Oma.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi je kaartje voor je kleinzoon zijn zwemprestaties....wat kunnen oma's toch trots zijn op dat kleine grut hé....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart, Wilma! Je kleinzoon boft maar met een oma die zulke leuke kaarten maakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,
    Wat weer een schitterende kaart. Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk kaart heb je gemaakt. Daar was ie vast heel blij mee!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah hier is het smurfje ;-) wat is ie leuk zeg! Super!
    Nou kan best zo hoor!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een geinig kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Enne wat je blunder betreft.... laten we het er op houden dat onder water dingen er wel eens heel anders uit kunnen zien. ;P Ik heb m ontdekt, moest wel ff goed kijken. :D

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches Challenge
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest