dinsdag 20 mei 2014

Kerstroos

Hoi bloggers in blogland. Wat heb ik weer leuke reacties ontvangen op mijn vorige kaart, super bedankt hiervoor.

Ook wil ik mijn 2 nieuwe volgers Annemarie en Jolanda een warm welkom heten, fijn dat jullie mijn bloggie hebben gevonden. Ik hoop dat we nog heel vaak elkaars mooie creaties zullen bewonderen, en van elkaar zullen leren. Een beetje extra inspiratie is nooit weg toch! Jullie blogs zal ik snel gaan bewonderen.

Afgelopen weekend ben ik weer een ontzettende gelukspoeperd geweest hoor. Ik heb de eerste plaats bij NKU, en bij Hobby Home, en bij Hobby Vision had ik gewonnen met de random, super hè !!! Nu genoeg gekletst en over naar mijn kaart. Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt naar de sketch van Creaine challengeblog. De basiskaart is wit linnen, het labeltje is van wit patroonpapier, en het overige witte papier is wit parelmoer glanspapier van Papicolor. Het DP is van een MD blok Dark vintage, de takjes zijn van een papiervel wat ik bij scrapplezier heb gewonnen. Gebruikte mallen zijn van MD, Spellbinder Crealies en Boekenvoordeel. Ik heb heel mooi lichtgrijze satijnkant gebruikt. Houten sterretjes van Xenos en witte plakparels. Het plaatje komt van internet afgedrukt op linnen papier. Een reactie is natuurlijk weer van harte welkom.

Lieve knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:

Creaine  #36 (Sketch)
Hobby Home Hobbyartikelen  #10 (kerstkaart)

29 opmerkingen:

  1. Ik kom 1x bij jou hoor, hihi. Prachtig kerstkaartke Wilma en je kant is prachtig!!! Zijn die mooie bloemen zelf gemaakt zien er prachtig uit!!! Het is weer een bjoetie en ja ik had hier en daar je winnende kaartjes gezien Gefeliciteerd hoor en dik verdiend!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...geluksvogel! Gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! super leuk!
    Dit is ook weer een pracht van een kaart.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes, dik verdiend.
    Weer zo'm prachtig kerstkaart heb je gemaakt en bedankt voor je tip, afdrukken van afbeeldingen op DCP papier. Is vele malen mooier.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer hoor.
    Leuk dat je 3 hebt gewonnen met de random, gefeliciteerd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kerst kaartje en wat een bofkont met je prijzen het is je gegunt veel sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma, super leuk voor je al je prijsjes, daar doen we het ook een beetje voor toch, het geeft een boost om door te gaan en hoe, wat een beauty van een kaart meisje, ik zit hier weer te genieten hoor, prachtig gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Jij bent echt een geluksvogel zeg, 3 keer winnen het is je gegund..
    Deze kerstkaart is ook weer prachtig, mooie kleurtjes, plaatje en afwerking..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd joh met al je prijzen!
    Wat een mooie kerstkaart. Heel lief is het plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en gefeliciteerd met alle prijzen die je gewonnen hebt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waarom schrik ik daar niet van dat je 3 keer gewonnen hebt?
    Je creaties zijn ook altijd zo mooi en tot in de puntjes mooi afgewerkt.
    Een welverdiende overwinning het is je gegund Wilma.
    Ook deze kaart is weer helemaal top.
    Ik had de sketch al gezien en ik zie ze er helemaal in, heel mooi uitgewerkt.
    Prachtig gemaakt, ik geniet weer bij het bekijken van deze leuke creatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He geluksvogel, gefeliciteerd hoor!en je hebt weer een erg leuke en vrolijke kaart gamaakt in een super kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel gefeliciteerd hoor, je hebt het verdiend! Je maakt erg mooie kaarten net als deze. Het is weer een plaatje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Wilma....heel erg leuk is dat om af en toe in de prijzen te vallen....heel goed voor de inspiratie....Ook dit kerstkaartje is weer een toppertje en met dat prachtig kantje en leuk plaatje een super mooi geheel!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Wilma, zo leuk om in de prijzen te vallen.
    Je kaart is weer erg mooi, lief plaatje en een prachtig kantje erop. De mal met tekst is ook een prachtige mal, mooi geheel weer.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met al je prijzen....Ook niet gek hoor met zulke mooie kaarten! Deze is ook weer prachtig.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd weer Wilma! Gefeliciteerd met je noteringen en prijs! Het is je van harte gegund, het is immers ook een prachtige kaart!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    De prijzen stromen bij je binnen,maar het is je gegund hoor. Deze kaart is ook weer prachtig, en je rozen zijn super toch maar eens de kunst afkijken. Het weekend kom ik weer even langs.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wilma proficiat met je prisjes, kan ook niet anders, je maakt van die prachtige kaarten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met al je gewonnen prijzen Wilma, hoe gaaf is dat, top en dat is je kaart ook, het is een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart WIlma!
    Geweldig leuk ook dat je zo goed in de prijzen bent gevallen :) Tof!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow heel apart. mooie kaart. dankjewel voor het meedoen met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma. Wat een heel mooi kaartje. Leuk gemaakt volgens de schets. Lief plaatje. Hele mooie kle uren. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je lekker in de prijzen gevallen Wilma, gefeliciteerd .
    ook deze ziet er weer mooi uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je prijzen!
    Je kerstkaart is beeldig, mooie afbeelding en prachtig kant heb je gebruikt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk he als je in de prijzen valt.Je kaart is mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er prachtig uit, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Wilma! Bedankt voor je deelname bij HH, veel succes.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest