dinsdag 27 mei 2014

Winterbruiloft

Hoi bloggertjes in blogland, bedankt iedereen voor jullie spontane reacties, vooral deze keer was het super omdat er gegokt en gezocht werd naar mijn blunder, hihihi. Heel veel zagen het niet. Irene Hanny en Gerie en ook later nog anderen, dachten dat de z van zwemmen een 3 was, alleen Hanny twijfelde hier over en dacht dat dit ook een sierlijke z kon zijn. Daar had ze helemaal gelijk in. Tineke dacht nog dat er aan de rechterkant van het strikje geen lus zat, was inderdaad niet goed zichtbaar, maar die zit er toch wel. Uiteindelijk kwam Marleen met de goede opmerking dat een smurf toch echt blauw is met een wit mutsje en niet andersom, hihi. Super Marleen, je hebt een scherpe blik. Ik heb wel gemerkt dat mijn blunder nog niet zoo erg was, daar heel veel bloggers het niet konden ontdekken………gelukkig maar zeg !!! Het was heel erg leuk om te lezen en ik had volop pret hoor !!!

Dan wil ik Lodie als mijn nieuwe volger een warm welkom heten. 
Heel fijn dat je mijn blog hebt gevonden, en ik kom zeker een keer terug bij je kijken. Ik hoop op heel veel wederzijdse inspiratie, en kijkplezier.

Dan nu mijn creatie, wat er eigenlijk 2 zijn, een Duo. Ik heb 3 houten harten opgepimpt met DP van Pion, en plaatjes van MD, in de kleuren zacht roze en wit, met een gerimpeld kantje er omheen, en daar een bijpassende kaart bij gemaakt. Ik heb heel veel materialen gebruikt. Te veel om op te noemen eigenlijk. Een ding wil ik jullie niet onthouden, en dat zijn de glitterbolletjes van Xenos. Het heet Kaviaarbolletjes, en ze hebben het in allerlei kleuren. Het zijn hele kleine glanzende bolletjes in een strooipotje, en ik heb het verwerkt met glitterlijm en strassteentjeslijm. Het geeft een heel erg mooi effect op je werkstukje, en ik ga het vast vaker gebruiken.
Ik ben weer super benieuwd naar jullie reacties hoor !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma






Met deze creatie doe ik mee bij:

De creatieve zebra #9 (Geen kaart)
 WLVC  #26 (Vintage huwelijkskaart of creatie)
Scrapcardschallenge  #63 (Alles mag, maar geen kaart)
Cards and scrap  (kralen en glamour in duo vorm)

35 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Prachtig gemaakt en de ontvanger zal wel heel bij zijn.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie schitterend Wilma!
    Een super romantische creatie heel leuk met de hanger erbij!
    En wat leuk dat je weer meedoet bij WLVC! Succes!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Je bent er maar weer druk mee geweest prachtige trouwkaart met bijpassende hartjeshanger erg mooi gemaakt. Hoe ist op de de camping? Het zal vast genieten zijn met de bossen dichtbij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan Wilma wat een prachtige trouwharten, en dat bolletjes strooisel vind ik ook superleuk. Ik zie er in gedachten een lekker gebakje bij met van dat strooisel op de slagroom hmmmm
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie Wilma. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een schitterend creatie Wilma, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie romantische creatie en prachtig bi de kaart passend.
    Nu moest ik toch nog wel eens naar je vorige kaart gaan kijken en inderdaad nu je 't zegt de kleuren van de smurf kloppen niet. We zagen er allemaal over, dus zo erg was het dan ook weer niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOO Wat is dit toch weer mooi, wat een werk maar o zo prachtig. Lekker romantisch, superleuk gemaakt. Bedankt voor de tip van de bolletjes, leuk! Haha, iedereen is aan het zoeken gegaan wat er dan eventueel mis kon zijn op je kaart. Nou als je al zo moet zoeken,.ik had dat van die smurf helemaal niet gezien hoor, is dus helemaal niet erg:)
    Fijne avond, liefs Hanny♥. http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dit weer een schiterende creatie helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Wilma, wat heb je dat mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Haha..inderdaad alle smurfen zijn blauw, maar het viel helemaal niet op..Je hartenslinger en kaart zijn prachtig, heel erg mooi gepimpt en afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie Wilma, mooie stansen, prachtig papier en zooooo romantisch. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    Ook je smurfenkaart ziet er leuk uit, was mij ook niet opgevallen hoor :-).

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een MOOIE kaart Wilma en die ♥♥♥ zijn FANTASTISCH.
    Ook je smurfenverhaal was om te smullen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie creaties zeg Wilma, de kaart is heerlijk romantisch en erg mooi, dat verhaal van de blunder heb ik gemist, jammer. Ik ga zo meteen eens terug kijken. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sprakeloos mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje Wilma
    en die hanger...wat mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Wilma!! Dit heb je weer helemaal top gemaakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben even gaan spieken bij je blunderkaartje (die had ik gemist). Hihihi, dat is wel een beetje balen ja, maar gelukkig kan je er zelf toch wel mee lachen. Bij deze creatie kan ik geen blunders ontdekken, wat heb je dit mooi gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Héél mooi gemaakt Wilma, jij kan ook alles hè, prachtige kleuren ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creatie's Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma. Wat een prachtige creatie. Wat geweldige mooie combi van de mallen. Heel mooi gemaakt. Ik had het ook niet gezien van de smurf....... Het ziet er wel erg leuk uit op deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    wat heb je weer mooie creaties gemaakt!
    Mooi deze hartjes!
    Het kaartje voor Mika helemaal schattig!
    prachtige kaartjes!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wilma ik heb ook gelachen om je verhaal, wat een drolleboxers zijn we behalve Marleen dan,,,die was heel scherp, hihi. wat zal je schik gehad hebben!!!!
    En dan je creatie het is weer zo gaaf allemaal, en heel sfeervol en één en al romantiek Wilma! en super leuk die kaviaar korreltjes. Ik vind het schitterend en zit te genieten bij je!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woooow Wilma wat een schitterende creaties heb je gemaakt, ik heb ze met bewondering bekeken...zoveel leuke accentjes erop TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn dit super mooie creaties!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowww wat gaaf! Super mooie details tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,

    Wat een super mooie creaties heb je gemaakt zeg met zulke mooie details geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Heel mooi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hihi...zie je wel, wij zijn veel te kritisch. We zien zo'n foutje niet eens ;-)
    Wat een schitterende creaties zijn al de mooie harten! Prachtig gemaakt alles.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. supertof, das een leuk cadeau hoor.
    die houten harten zijn leuk gepimpt, leuke inspiratie.
    leuke kleuren.
    grtjs Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooo wat een schitterende creatie(s)....wat geweldig gedaan en zoveel moois om te bewonderen....wauw! Dit is helemaal mijn ding hoor....fantastisch vind ik dit soort frutsels, om je vingers bij af te likken zeg maar hahaha.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes. Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wilma,
    ziet er prachtig uit!
    Veel aandacht aan besteed zeg! Mooie kleuren. Alles staat perfect bij elkaar.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg mooi!
    bedankt voor je deelname bij WLVC en veel succes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij De Creatieve Zebra!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterend gemaakt Wilma!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest