vrijdag 20 juni 2014

3 Master

Hoi knutselaars, bedankt voor jullie leuke reactie’s op mijn vorige post. 

Vandaag een mannenkaart met als item de zeevaart. Donkerblauw linnen als basis. Daarop 2 soorten Dp van Joy, net als de tandwiel en filmstansen. Onder het plaatje een stukje stans van NS, en de hoekjes op het plaatje zijn stukjes van een MD stansmal. Ook het herenhoofs is hiervan. Het plaatje van het schip is van Gerda, en de andere 2 kleine plaatjes van Studio Light. Ik heb alle stansmallen getaponeerd met donker bruine, lichtbruine, rode en oranje inkt om een roest effect te krijgen, behalve het hoofd. Dat heb ik met lichtbruin geïnkt. De randen van het DP met lichtbruin gedaan, net als de rechthoekjes waar ik de stickerletters op geplakt heb. Dan heb ik nog donkerbruine plakparels gebruikt. 
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

K.I.C.  #35 (vaderdag)
ABC Challenge  (N is for Nautical)
Hobby home hobbyartikelen  #11 (mannen, alles mag)

14 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Wilma,mooi hoe je dat roest effect hebt gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    gave mannenkaart heb je gemaakt, leuk plaatje en de stansvellen zijn ook fijn om te gebruiken, toppie gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke mannenkaart Wilma, hele mooie details erop.....
    Ook je vorige creaties zijn SUPER GEWELDIG ik heb ze gemist zag ik
    Sorry hoor....maar heb ze zojuist bewonderd....... .
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een toppertje, erg mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb jij er een leuk kaartje van gemaakt en superleuke mannen items!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit ik een reactie te typen en druk ik op enter. Dus nog een keer, hihi
    Je mannenkaart is hartstikke mooi!!! Prachtig de filmstrip en Gears stans erbij...super!!!
    Fijn weekend enLieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    Geweldige leuke stoere mannenkaart
    mooi gedaan met al die leuke stansen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Wilma in, leuk hoe je alles met elkaar combineert en wat fijn dat je meedoet bij KIC

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    ontzettende leuke mannenkaart! Mijn complimenten
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die toch weer zo leuk geworden.
    Een hele mooie mannenkaart met leuke details. Het idee van de filmstrook moet ik onthouden, ik heb hem ook en weet soms niet goed wat ik ermee moet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super stoere mannenkaart. Prachtige spullen heb je gebruikt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze had ik gemist, maar het is een super mannenkaart leuk met die tandwielen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely card for our nautical theme! Thank you for joining us at ABC CHALLENGE! Good luck an I hope we see more of your lovely work in our next challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest